Dit was op de kwartfinale van een WK.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef Logitik het volgende:
Ja heel mooi, maar die van Mesi vond ik mooier, ik zoek hem meteen op!
Noem eens een mooiere ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef teamlead het volgende:
prachtige solo inderdaad.. maar ook weer niet zo geniaal dat het als beste doelpunt van het decenium door kan gaan
de 3e van v Basten tegen Engelandn en de 2-0 in de finale van 88 van v Bastenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens een mooiere ?
Ik heb Garricncha Best van Basten en Pele zien scoren.
Dit was uniek
alleen al doordat iemand vrijwel hetzelfde doelpunt kan maken is het doelpunt niet bijzonder genoegquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef Logitik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iONCGPD4PgE
sorry voor de bellaberde beeldkwaliteit
messiquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef Logitik het volgende:
Ja heel mooi, maar die van Mesi vond ik mooier, ik zoek hem meteen op!Hmm geen Meci, hoe heet die kleine snelle rakker nou alweer van Barcelona ?
![]()
Ik vind die van Messi wel mooierquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen al doordat iemand vrijwel hetzelfde doelpunt kan maken is het doelpunt niet bijzonder genoeg
Spel zijn naam eerst eens goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
de 3e van v Basten tegen Engelandn en de 2-0 in de finale van 88 van v Basten
Maradonna was een genie en één van de beste voetballers ooit... maar dit doelpunt wordt imho zwaar overschat
hey.. jij vroeg om 1 voorbeeld.. ik gaf je er 2.. niet zeuren nu he...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spel zijn naam eerst eens goed.
Van Basten heeft mooiere doelpunten gemaakt dan die je opnoemt.
De derde tegen Engeland was mooi. Wel tegen de traagste vedediger van Engeland. Mooi doelpunt maar bij lange na niet zo mooi als zijn solo in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Tottenham Hutspor. Daar passeerde ie 3 spelers en de keeper. Maar Maradona passeerde 7 spelers en de keeper in een WK-Kwartfinale. En weet je tegen wie ? Tegen Engeland, niet tegen Oost - Timor nee tegen Engeland. Het land met de beste verdedigers terwerld. Maar volgens jou waren ze net verkouden of op weg diaree te krijgen ?
komop.. alsof Maradona let je op de spelling tong?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Zyggie het volgende:
Mooie discussie. Ik ben het met tong eens, dit is een van de bekendste mooie goals, op een wereldpodium, tegen een aardige tegenstander, door een wereldvoetballer. Het zijn net die dingen die het 'em doen.
Eindelijk een poster met historisch besef.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Zyggie het volgende:
Mooie discussie. Ik ben het met tong eens, dit is een van de bekendste mooie goals, op een wereldpodium, tegen een aardige tegenstander, door een wereldvoetballer. Het zijn net die dingen die het 'em doen.
dat natuurlijk welquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:19 schreef dvdfreak het volgende:
zovaak gezien maradonna blijft gewoon een held
Als je zijn naam niet goed spelt ben ik al gereserveerd. En blijkt wel waarom.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef Houtspeer het volgende:
Kijk Tong, jouw held.
[afbeelding]
Maradonna was ook in een twist met drugs en alcohol, wist je dat al? Toffe gozer![]()
wat doet martin brozius in dat rijtjequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zijn naam niet goed spelt ben ik al gereserveerd. En blijkt wel waarom.
Lenny Bruce
Garrincha
Marlon Brando
Jim Morrison
Elvis
Kurt Cobain
André Hazes
Herman Brood
President Bush jr.
Jannis Joplin
Keith Richards
Martin Brozius
Allemaal niks volgens houdpeer.
Humor om te lachen en ter relativeringquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat doet martin brozius in dat rijtje
wat betreft Bush jr heeft ie gelijk, de meeste helden zijn te vroeg gestorven......quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zijn naam niet goed spelt ben ik al gereserveerd. En blijkt wel waarom.
Lenny Bruce
Garrincha
Marlon Brando
Jim Morrison
Elvis
Kurt Cobain
André Hazes
Herman Brood
President Bush jr.
Jannis Joplin
Keith Richards
Martin Brozius
Allemaal niks volgens houdpeer.
Mmm....deed je dat ook bij dezequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zgCohZlp1hE
![]()
Tong stond op uit zijn stoel toen ie er twee was gepasseerd. Je voelde hier gebeurt iets. Tong liep naar zijn beeldscherm. Nog twee man voorbij. Tong had het niet meer. Nog een speler voorbij. Je voelde hier gebeurt iets unieks. Tong kroop in de TV. ...
Noem ze eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef BB-boy het volgende:
Er zijn tig mooiere goals gemaakt.
Man zo heeft Maradona er tientallen gemaaktquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zijn naam niet goed spelt ben ik al gereserveerd.
quote:
Deze ook?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man zo heeft Maradona er tientallen gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |