Post eerst je brommer dan mag je je mod werk gaan doen, ok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef saaw het volgende:
PallominnoX' posts worden echt niet voor niets verwijderd. ontopic
als er echt nog over gepraat moet kan dat in FB
en dat bepaal jij?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Post eerst je brommer dan mag je je mod werk gaan doen, ok?
jep, dat bepaal ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:27 schreef saaw het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
heb nog geen foto's, zal van het weekend maken
Of in je blote poepert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:09 schreef Hijacking het volgende:
daarom een vereiste is wel dat je er in mini rok opgaat zitten saaw
quote:
Dat slangetje is de fallus van je brommer gewoon castreren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:41 schreef MosPos het volgende:
Even een vraagje aan de tzr mensen hier. Ik heb net een nieuwe uitlaat binnen, nu wil ik hem erop zetten, maar nu zie ik aan het begin van de uitlaat een soort slangetje de uitlaat ingaan. In mn nieuwe uitlaat zit geen gaatje waaraan ik dat slangetje kan bevestigen.
Is dit slangetje cruciaal ofzo? of kan ik die gewoon negeren en gewoon mn uitlaat erop pleuryh?
Serieus? Waar i die voor? En hij kan gewoon weg? Tof!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat slangetje is de fallus van je brommer gewoon castreren.
Doe maar even niet wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:24 schreef MosPos het volgende:
[..]
Serieus? Waar i die voor? En hij kan gewoon weg? Tof!
Gewoon met een tyripie ergens aan vast maken, zodat hij niet wild gaat slingeren, kan toch wel...quote:
Lucht ontnemen lijkt me stug, probeer hem een afteknijpen en of alles dan nog goed functioneerd. Zoniet dient die toch echt ergens voor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:24 schreef MosPos het volgende:
[..]
Serieus? Waar i die voor? En hij kan gewoon weg? Tof!
grotere carb. meer opp, meer lucht/benzine, eerder leeg.. kenker logisch dudequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Ferrox het volgende:
als je vlotter leeg gaat moet je een grotere carb kopen
maar dan gaat je tank wel sneller leeg
Morgen is de dag iemand naar mijn brommert kijken komen mag
zuit die niet aan je filter vast?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat slangetje is de fallus van je brommer gewoon castreren.
dat zeg ik.... ookal was jij eerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef Ipho het volgende:
MosPos
die buis van de uitlaat kan je weglaten
zit in het luchtfilter
is de luchtaanvoer voor de katalysator.
Wat ik achteraf ook dacht, en een TZR'er heeft die beaamd.
staat wel thuis maar heb ff geen fototoestelquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
!!
nou Saaw, ik hoef alleen foto's van je brommer
maar kwil em wel zien, voor het weekend
fix es eerder foto's, of staat ie niet thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |