tijd voor een 24-uurs aanvraag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef fredfik het volgende:
tja erik daar zit je dan,weer in je eentje
niemand moet je
Amanda wint denk ik sowieso niet, want ik geloof niet dat ze in staat is om als laatste in het huis over te blijven. En als de winnaar door de kijker wordt bepaald maakt ze ook zo goed als geen kans met haar tot nu toe 3%quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet zo erg vinden. Al die mannen (en vrouwen) die hun mond vol van strategie hebben. Zou een giller zijn als Aman wint@ Dan zou ik dubbel liggen van het lachen.
En dan nodigt ze iedere avond allerlei Mitchen en Dimitris uit. En 5 avonden in de week zijn er pool-party's. En dan gaan wij daar langs...jij voor de teaser-vriendinnen van haar, en ik voor haar vriendjes...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan wordt amanda echt prinses amanda en de gouden kooi wordt haar kasteel
Als hij die red. Ik zie hem wel eerder weggaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Yodarius het volgende:
Eric is denk ik exit bij eerst volgende ontslag ronde
Ik vertel altijd alleen wat ik zie op de streams, geen roddels, puur de waarheid.quote:
Amanda houd het geen 2 dagen uit als Brian er niet meer inzit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Amanda wint denk ik sowieso niet, want ik geloof niet dat ze in staat is om als laatste in het huis over te blijven. En als de winnaar door de kijker wordt bepaald maakt ze ook zo goed als geen kans met haar tot nu toe 3%
Nou ja, als laatste lukt haar toch niet. Ze kan denk ik niet zo lang zonder sex.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Amanda wint denk ik sowieso niet, want ik geloof niet dat ze in staat is om als laatste in het huis over te blijven. En als de winnaar door de kijker wordt bepaald maakt ze ook zo goed als geen kans met haar tot nu toe 3%
Waarschijnlijk moet Jaap nog even zijn ei kwijt.. Net zoals net, hij luistert even om maar te vertellen dat hij baalt van iets anders.. Er komt straks vast wel iets van Jaap zijn inbreng dat over iets anders gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat bij Eric zitten? Vaag
Ik ook, maar dan is hij wel 10K kwijt. Voor dat geld zal hij het nog wel 3 weken uitzingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:38 schreef Ning het volgende:
[..]
Als hij die red. Ik zie hem wel eerder weggaan
Jaap wil vast terror tgen Huubb, die wil hij graag verslaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat bij Eric zitten? Vaag
Hahahha, hij wil graag dat Eric zijn kleren pakt... Jah hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet Jaap nog even zijn ei kwijt.. Net zoals net, hij luistert even om maar te vertellen dat hij baalt van iets anders.. Er komt straks vast wel iets van Jaap zijn inbreng dat over iets anders gaat
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:39 schreef rooie3 het volgende:
Japio gaat goed.
Effe bonden met Eric.
Japio is gewoon jaloers op Huub.
En dat word zijn ondergang in de popo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |