Inderdaad!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het enige dat er niet klopt is die 18% van Brian.
sja, nu alle bewoners echt anti eric zijn ziet ze het moeilijk worden om 16 uur per dag naast eric te blijven hangen op de japen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
Natasia ziet er niet vrolijk uit.
Jaap houdt de cijfers wel goed bij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef Soho het volgende:
Eric: Als je vriendjes bent met Huub eindig je hoog en als je dat niet bent eindig je laag in de PoPo
Jaap: "Maar vorige keer was je wel vriendjes met Huub en had je ook 8%"
Eric: eeehh.... ja.
Jaap heeft een mega notitieblok, in zijn hoofd en op papierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap houdt de cijfers wel goed bij.
Dat vertelde Lieke aan Huub. Ze had Dimi een beetje uitgehoord, die praatte er wat om heen.quote:
Het lijt mij echt lekker als die HuisHomoMartelaar op rot.quote:
Het was in ieder geval niet op de streams,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vertelde Lieke aan Huub. Ze had Dimi een beetje uitgehoord, die praatte er wat om heen.
Maar Volgens Lieke hadden ze elkaar gezoend. Dat willen Huub en Lieke morgen bij Jensen, Brian onder zijn neus wrijven.
Maar is het waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vertelde Lieke aan Huub. Ze had Dimi een beetje uitgehoord, die praatte er wat om heen.
Maar Volgens Lieke hadden ze elkaar gezoend. Dat willen Huub en Lieke morgen bij Jensen, Brian onder zijn neus wrijven.
Jaap houdt de cijfers TE goed bij ........ Alleen de SMS-ers doen niet wat hij had berekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap houdt de cijfers wel goed bij.
Nee, ik was juist blij dat ik eindelijk antwoord had gekregen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
, heb ik je iets gedaan? Of was dat niet sarcastisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |