Gaaf shirt zeg.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef kevne het volgende:
[afbeelding]
van 'Modern Amusement'
ik heb het wel al gezien op caliroots.com (http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=9441) maar die prijs is echt ongelooflijk duur (voor een tshirt dat 38$ is en volgens de site 71$ / 54E)
online stores zijn ook goed (aangezien ze in Nederland naar mijn weten geen MA verkopen)
(caliroots is zowieso al duurder)
Heb zo'n soort gekocht bij de V&D, alleen het glas is iets anders, loopt zeg maar niet in elkaar over.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gaaf shirt zeg.
Kan iemand me helpen aan een zonnebril met zwart montuur en donker glas.
[afbeelding]
Echt mat zwart montuur.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb zo'n soort gekocht bij de V&D, alleen het glas is iets anders, loopt zeg maar niet in elkaar over.
Ik dacht helemaal nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand waar in Utrecht American Apperal te vinden is?
Ook helemaal zwart montuur dus? V&D in Arnhem toevallig?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Zo, het montuur is hetzelfde zoals de Rayban die jij post, alleen loopt het glas dus niet door. 15 euro meen ik.
Mocht toeval bestaan, het was in Arnhem.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ook helemaal zwart montuur dus? V&D in Arnhem toevallig?
Heb de linkjes maar gedaan, de foto's waren wel erg groot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mocht toeval bestaan, het was in Arnhem.
Post morgen de foto![]()
America Today dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:16 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik zoek een winkel in Rotterdam die Franklin & Marshall verkopen... iemand?
In Eindhoven zit een winkeltje met allemaal verschillende losse belt bucklesquote:Op zondag 24 juni 2007 20:30 schreef jusdOrange het volgende:
Sorry ik had hiervoor ook al een topic geopend maar ik zoek hem nog steeds;
[afbeelding]
Tadaaquote:Op zondag 8 juli 2007 13:56 schreef JAY-T het volgende:
Iemand die weet waar ik zo'n soort jack kan halen? Foto komt van asos.com, maar daar kan ik hem verder niet vinden..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:50 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Opzoek naar zo'n soort bril op het internet. Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |