Volgens mij is het niet zo moeilijk om te zien of het een dropjosti is hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien, of iemand een kloon is van de vaginale overtuiging.
... het is net Almelo, er is altijd wat te doen hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
Oh, hier is het slowchat-topic.
Ik was 't al kwijt...
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ah jij solliciteert naar de baan van moderator?.
quote:Misschien dat jij er nog wat van kan maken..
Volgens mij zit jij hier gewoon te slowchatten hoor, ik vraag informatie van de oppergoeroe in C&H en die komt niet verder dan wat vage verklaringen.quote:
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?quote:
Sorry, het was topdrukte in da house.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hallo? Hebben we hier nog mods? Floripas ook al een tijdje niet gezien, trouwens. Waar is iedereen? ...een...een...een?
Ik heb 'm even vager gemaakt, ok?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:16 schreef Nosh het volgende:
Je vraagt 'iets', je krijgt 'iets'. Classy, Flori, classy.
Ik broed wel op iets.
Zullen we het maar houden op iets eerstejaars essayerigs als 'De symboliek van de wereldexposities' ofzo?quote:
Serieus? Ik ga over tien seconden naar bed, dan moet je even een "andere mod" vragen het te veranderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |