Jij bent de baas!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Als de mods dat eens gaan uitzoeken en diegene eens flink aan de schandpaal nagelen.

Ook zou het wel extra opvallen als een vrij nieuwe naam precies dezelfde lijst heeft als een ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Het icoontje van TerroRubbie is vrij geniaal.
Als ik Weeb was zou ik alleen vrij bekende namen meetellen. Ik deed dat vorig jaar ook, al kwam er toen niets onbekends met stemlijstjes.

..... doe dat .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
ik zal vanavond eens mijn stem uitbrengen

Kijk es in de OP..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef sjimz het volgende:
Tot wanneer kan men stemmen?

Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad en niet voor het eerst van Barnet_Bee.
Waarom is hij niet genomineerd voor de Deco-award?

Argumenten kloppen wel, maar kwaliteit moet gaan voor kwantiteit, vind ik. Barnet_Bee is iemand die voor volgend jaar beslist in de gaten gehouden moet worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Om even in te haken op deze post van Beschouw in een ander topic:
[..]
Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeft.

Dat zeker.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Barnet_Bee is iemand die voor volgend jaar beslist in de gaten gehouden moet worden.

Die Britse topics open ik ieder jaar. Echt origineel/creatief is dat dus niet echtquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Om even in te haken op deze post van Beschouw in een ander topic:
[..]
Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeft.

quote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die Britse topics open ik ieder jaar. Echt origineel/creatief is dat dus niet echtVoor de rest wil ik ook liever niet voor de Deco award worden genomineerd. Ik vind dat een naar mannetje.

Matthew Le Tissierquote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef RayMania het volgende:
[..]. Dan moet je volgend jaar maar een suggestie voor een andere naam doen
. Gerrard?
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |