Nogal logisch als je de enige bent die aangevallen wordtquote:
Wat heeft die Marielle gezegd ????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nogal logisch als je de enige bent die aangevallen wordt![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Dit vind ik héérlijk, zeer boeiend dit. Eric is zooooo de lul. Huub heeft 100% gelijk nu.
En waarom, omdat je de meeste stemmen van het kijkend publiek krijgt. Heel slimquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nogal logisch als je de enige bent die aangevallen wordt![]()
Zo'n uitslag van de popu poll is een mooie aanleiding.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Haunter het volgende:
Vanavond maar weer een keer weer terror?Ik vind het wel een keer tijd eigenlijk...
Roze oogschaduwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef SiRojK het volgende:
Wat zeiden ze ook al weer over rood boven de ogen? :
[afbeelding]
sorry ik kan het niet latenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
De reden om:
- niet te pijpen
- niet te roken
- geen drugs te gebruiken
- niet te veel thee te drinken
- geen koffie te drinken
........ ik wil graag witte tanden
Mijn God.quote:
Dat Eric zielig is, en hartstikke kindje van God. En Huub en Jaap zijn onbetrouwbaren sujettenquote:
Oh dus hij zit nu bij zijn GOEDE VRIENDEN ???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat Eric zielig is, en hartstikke kindje van God. En Huub en Jaap zijn onbetrouwbaren sujetten![]()
![]()
Jezus, die clown. Daar heb ik zo'n teringhekel aan, aan die clown.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sorry ik kan het niet laten
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste foto vind ik dat weer een mooie taart voor Ericquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
sorry ik kan het niet laten
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat huub zielig meeloopt met jaapquote:
Juist!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus hij zit nu bij zijn GOEDE VRIENDEN ???
kipsalade....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie had huub nog steeds op 1 voorspeld![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Dit gaat voor Erik helemaal de verkeerde kant op![]()
Ja, ik meld degenen waarmee ik een goed contact heb ook altijd bij Meldpunt Discriminatie of de Dierenbeschermingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef noucky het volgende:
Eric heeft altijd al een goed contact met Amanda gehad en dat ook heeft gezegd tegen Huub.
Mart Smeets vind je wel aardig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, die clown. Daar heb ik zo'n teringhekel aan, aan die clown.![]()
liever niet... wie kijkt er nu graag naar een gat waar 1000 man overheen is geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef Soho het volgende:
Eric met de billen bloot nu.
Klopt als een bus, ik vond dat ook zo smerig. Vertrouwde Sylvia hem eigenlijk? Ik weet het niet meer...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:25 schreef akveor het volgende:
Huub zegt het nu precies goed. Je hebt me erin gelaten niet omdat je mijn vriend was maar vanuit een valsheid. Zo heb ik week voor de onslagronde ook ervaren. Als ie een vriend was geweest had ie het niet zo goor gespeeld. Toen isric voor mij de pisnicht geworden.
Andersom lijkt me een beter plan. Krijgen we er tenminste nog een volwaardige miljonair voor terugquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Huub zo door het lint gaat dat hij Eric een knal verkoopt.
Doegie Huub.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Huub zo door het lint gaat dat hij Eric een knal verkoopt.
Doegie Huub.
Geeft ie toch ook toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof Huub NIET Amanda bij Brian probeert weg te krijgen.
Wat is het toch een hypocriet en triest mannetje.
Dat is nu het leuke van Huub, hij heeft dat nooit ontkend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Alsof Huub NIET Amanda bij Brian probeert weg te krijgen.
Wat is het toch een hypocriet en triest mannetje.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
Eric gedraagt zich sterker als Huub. Huub kan alleen maar schreeuwen vanuit onmacht.
Kijk jij stream 5?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
Eric gedraagt zich sterker als Huub. Huub kan alleen maar schreeuwen vanuit onmacht.
Nee Sylvia vertrouwde hem voor geen meter en heeft dat ook meerdere malen uitgesproken... maar tja de keuze voor een derde dekking was beperkt. Sylviaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klopt als een bus, ik vond dat ook zo smerig. Vertrouwde Sylvia hem eigenlijk? Ik weet het niet meer...
Idd, Eric probeert een genuanceerde discussie te voeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
De eerste maand wantrouwde ze hem altijd. Alleen op het eind trok ze meer naar Eric toe, maar Huub was toen bezig met Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Klopt als een bus, ik vond dat ook zo smerig. Vertrouwde Sylvia hem eigenlijk? Ik weet het niet meer...
Eric kennende blijft ie doorblaten en kan Huub er niet tussen komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
Hij zegt vaak tegen anderen: Van harder praten, krijg je niet meer gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
3 dagen...? je bedoelt 3 maand...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef SiRojK het volgende:
Die Eric moet er gewoon uit worden gehaald, iedereen is em zat, hij ziet er uit als een spook, hij kan zijn rust niet meer vinden, doet al 3 dagen geen reet en is nog steeds een spook, waarom? Omdat hij psychologisch niet meer in orde is, kan de 'HL-ruzie' niet meer loslaten
Huub kan het alleen wel af. Laat Lieke nog maar even haar mond houden. Bovendien wordt Huub toch aangevallen en niet Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef noucky het volgende:
Waarom is Lieke zo stil? Teluerstelling over de maar 7% en 3e plaats van onderen ?
met zo'n mond lullen we nergens overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:28 schreef kybe het volgende:
HaHa, zelfs Amanda lult Eric klem.
Het gaat even niet over haar dus er is geen reden toch om zich er mee te bemoeienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef noucky het volgende:
Waarom is Lieke zo stil? Teluerstelling over de maar 7% en 3e plaats van onderen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |