abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2002 @ 11:57:55 #1
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_3078683

Truth or Dare deel CLXV (165)

Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CLXIV (164)

UPDATE!!
Als er een Dare is uitgevoerd waarbij een plaatje wordt gepost, verdient het de voorkeur om de link naar dat plaatje niet op te nemen in een eventuele reply. Zo is het makkelijker om plaatjes, en link daar naartoe, weg te halen, of tijdelijk te laten zien.

Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).

Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.

Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.

Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:

• De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
  • De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
  • De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
  • Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
  • Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
  • Compromis op het Golfer Decreet.:
    Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
    Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!

Algemeen
    Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
    (Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
    Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!

Afkortingen
    Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:

GG = GoedGekeurd
    AG = AfGekeurd

"Ik weet onderhand geen vragen meer"
    Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
    kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
    Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.

Overige
    [TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
    TorD wachtkamer
    Code voor TorD header
    Romeinse Getalnotering.

!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
    Dare, maar geniet met mate! !!!

versie 2.58 28-01-2002

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:58:51 #2
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078698
    Ok een T of D dan weer ???
    voor mij dan
    Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
    pi_3078708
    Mjaaah bedankt *voelt dom*
    nah geef me maar 2 T's als straf
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:00:29 #4
    21873 Teonanacatl
    Oud Indiaans voor...
    pi_3078719
    Okik doe ook ff mee, mag ik ook een T?
    ...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:02:08 #5
    21873 Teonanacatl
    Oud Indiaans voor...
    pi_3078737
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:58 schreef BotXXX het volgende:
    voor mij dan
    Heb je ooit wel eens iets gestolen?
    Zo jah, waarom?
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:02:16 #6
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078741
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:59 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    Mjaaah bedankt *voelt dom*
    nah geef me maar 2 T's als straf
    Hahaha ok

Twee T's dan..

Aan wie denk je tijdens de zelfbevrediging en hoezo

en dan de volgende T

Wat is nu een fantasie die je graag eens zou willen proberen op sex gebied maar dat nog niet hebt gedurft..

donderdag 7 februari 2002 @ 12:03:29 #7
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078754
    Ik ben even eten.. halfuurtje terug
    pi_3078762
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:58 schreef BotXXX het volgende:
    voor mij dan
    ok, komtiej: Wat zou je doen als je naakt was gaan zwemmen ergens in..lets say ergens vlakbij am*dam ofzo, en je kwam er na afloop achter dat iemand anders per ongeluk (of expres) jou kleren heeft meegenomen. wat zou je dan doen?
    en stel nou dat diegene die die kleren meegeneemt heeft een vrouw was en voor jou een jurk had achtergelaten?
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:05:35 #9
    21873 Teonanacatl
    Oud Indiaans voor...
    pi_3078784
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:03 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

ok, komtiej: Wat zou je doen als je naakt was gaan zwemmen ergens in..lets say ergens vlakbij am*dam ofzo, en je kwam er na afloop achter dat iemand anders per ongeluk (of expres) jou kleren heeft meegenomen. wat zou je dan doen?
    en stel nou dat diegene die die kleren meegeneemt heeft een vrouw was en voor jou een jurk had achtergelaten?

Antwoord ik ook ff op als je het nieet erg vind

Ik zou gewoon die jurk aantrekken, naar het huis van een bekende gaan (zo dichtbij mogelijk) en daar ff bellen of andere kleren lenen ofzo.

pi_3078786
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:02 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hahaha ok

Twee T's dan..

Aan wie denk je tijdens de zelfbevrediging en hoezo

en dan de volgende T

Wat is nu een fantasie die je graag eens zou willen proberen op sex gebied maar dat nog niet hebt gedurft..

hmm, ik denk eigenlijk aan niemand..pff ff denken hoor *Denkt*.. neej echt niej..

fantasie: hmm geejn ideej...ik wil bijna alles wel keertje proberen..kheb nie echt een fantasiej..

ja..? dus..? en..?
    pi_3078819
    k ben weg..k kom vanmiddag of vanaaf nog wel ffies
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:10:38 #12
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3078841
    Wil ook wel eens een keertje uitproberen.. Go Easy on me!

Een T, please

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:11:30 #13
    21873 Teonanacatl
    Oud Indiaans voor...
    pi_3078848
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:10 schreef Merlijn het volgende:
    Wil ook wel eens een keertje uitproberen.. Go Easy on me!

Een T, please

Ok dan de vraag maar voor jou, heb je wel eens iets gestolen en zo jah, waarom?

Graag een T voor mij

donderdag 7 februari 2002 @ 12:13:07 #14
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3078865
    errr. Ja toen ik 7 jaar oud was, een rolletje drop uit de kleine snoepwinkel vlakbij school, zo meegesjoept. en die oude oma maar achteraan schelden.... ;-)

Dan een T voor jou: Wat is de grootste leugen die je verteld hebt!

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:15:14 #15
    21873 Teonanacatl
    Oud Indiaans voor...
    pi_3078879
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:13 schreef Merlijn het volgende:
    errr. Ja toen ik 7 jaar oud was, een rolletje drop uit de kleine snoepwinkel vlakbij school, zo meegesjoept. en die oude oma maar achteraan schelden.... ;-)

Dan een T voor jou: Wat is de grootste leugen die je verteld hebt!

Euhmm ff denken, ik lieg niet zo vaak.

Ik denk toch wel tegen mijn ouders dat ik haar niet zo leuk vind (gaat over een vriendin) maar toch knettergek op haar was.

Wel beetje zoetsappig leugentje bedenk ik me nu

donderdag 7 februari 2002 @ 12:26:24 #16
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3078984
    ok, wie wilt, een t/d?
    pi_3079000
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:26 schreef Merlijn het volgende:
    ok, wie wilt, een t/d?
    * WheeleE meldt zich ook weer even, zoals het een vaste TorDer betaamd

Geef mij maar een T

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:29:40 #18
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3079017
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

* WheeleE meldt zich ook weer even, zoals het een vaste TorDer betaamd

Geef mij maar een T

Stel, je gaat op zakenreis, je komt een fabulous beeb tegen die gewillig is, je thuisfront of collega's komen er niet achter, zou je ???
    pi_3079034
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:29 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Stel, je gaat op zakenreis, je komt een fabulous beeb tegen die gewillig is, je thuisfront of collega's komen er niet achter, zou je ???

Nee, althans, niet all the way. Misschien wel een beetje zoen en flirten enzo, maar verder niet. Ik moet mensen eerst wat beter kennen voor ik iets doe.
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:32:59 #20
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3079046
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:05 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

hmm, ik denk eigenlijk aan niemand..pff ff denken hoor *Denkt*.. neej echt niej..

fantasie: hmm geejn ideej...ik wil bijna alles wel keertje proberen..kheb nie echt een fantasiej..

GG..
    tja het zou kunnen toch, maar alles proberen ben je wel een tijdje bezig hoor
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:34:00 #21
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3079062
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:03 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Ik dnek gewoon die jurk aantrekken, ander gewoon naakt rondlopen, eventueel een bordj eof zo zoeken om voor mijn peimel te houden.. En gewoon naar huisgaan denk ik.. Of misschien langs vrienden als die dichterbij wonen.
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:35:46 #22
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3079082
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:31 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nee, althans, niet all the way. Misschien wel een beetje zoen en flirten enzo, maar verder niet. Ik moet mensen eerst wat beter kennen voor ik iets doe.

Ok Accepted... Doe mij maar een D, maar bedenk dat ik op het werk zit en niet van mijn plek af kan.... Hou het een beetje beschaafd
    pi_3079118
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:35 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ok Accepted... Doe mij maar een D, maar bedenk dat ik op het werk zit en niet van mijn plek af kan.... Hou het een beetje beschaafd

Draai tien rondjes om je bureaustoel en tik daarna het eerste coiuplet van het wilhelmus. En niet smokkelen!!
      donderdag 7 februari 2002 @ 12:43:03 #24
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3079163
    * Springt op....

Wilheelmvus van Nasssouewe
    bben ick ,, vannn Duiitsen bbloed,
    denn vaderrland getrouwe
    blijf ik totbm in den dood.
    Een Prinse vvan Oranje
    ben ik, vribj onverveerd,
    den Koning vnan Hispanje
    heb ik altijkd geëerd.

* Beetje duizzaelig

pi_3079235
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:43 schreef Merlijn het volgende:
    * Springt op....

Wilheelmvus van Nasssouewe
    bben ick ,, vannn Duiitsen bbloed,
    denn vaderrland getrouwe
    blijf ik totbm in den dood.
    Een Prinse vvan Oranje
    ben ik, vribj onverveerd,
    den Koning vnan Hispanje
    heb ik altijkd geëerd.

* Beetje duizzaelig

Ok...GG

Ik ben weer weg dames en heren...tot later!

pi_3079300
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:49 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ok...GG

Ik ben weer weg dames en heren...tot later!

en ik ben weer terug dames en heren..gimme T als er IEMAND oplet...
    ja..? dus..? en..?
    pi_3079388
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:54 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

en ik ben weer terug dames en heren..gimme T als er IEMAND oplet...

ok, wat stel je je van je eerste keer voor?
    pi_3079481
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 12:59 schreef youriw het volgende:

[..]

ok, wat stel je je van je eerste keer voor?

niet zoveel, ik vind t allemaal maar afwachten.. ik hoo pwel dat het met een persoon is waarvan ik heel veel hou of waar ik veel om geef..
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:09:00 #29
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3079530
    Doet u mij ook maar eens een D of T'tje
    pi_3079557
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:06 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

niet zoveel, ik vind t allemaal maar afwachten.. ik hoo pwel dat het met een persoon is waarvan ik heel veel hou of waar ik veel om geef..

denk je niet dat het gewoon een keer uit geiligheid kan gebeuren?
    pi_3079564
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:09 schreef BotXXX het volgende:
    Doet u mij ook maar eens een D of T'tje
    T: zou je naar een prostituee gaan voor sex?
    pi_3079600
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:11 schreef youriw het volgende:

[..]

denk je niet dat het gewoon een keer uit geiligheid kan gebeuren?

ja maar dan wel met de persoon om wie ik veel geef *kheb vriendje..ff voor de duidelijkheid *
    laat ik t zo zeggen: met iemand om wie ik op dat moment veel geef, ik zal vast nog wel wat vriendjes krijgen..
    maar t zal niet uit geiligheid gebeuren met de eerste de beste, zo zit ik niet in elkaar...
    ja..? dus..? en..?
    pi_3079620
    OK ik heb ook weer gegeten. heb je een T voor me bedacht youriw?
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:21:30 #34
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3079722
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:12 schreef youriw het volgende:

T: zou je naar een prostituee gaan voor sex?

Denk het niet, kan het wel tijden uit houden (ik bedoel daarvoor heb je dus je fantasie en handen voor gekregen )

Maar tja als ik naar een prostituee zou gaan, dan ga ik wel voor de sex. En niet voor een babbeltje of genegenheid

pi_3079763
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:15 schreef Bits het volgende:
    OK ik heb ook weer gegeten. heb je een T voor me bedacht youriw?
    ik zat even te wachten tot je terug was, ik had geen zin om de vraag hier zo maar neer te zetten ...
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:38 schreef Bits het volgende:

Stel me maar eens een vraag die je eerder niet hebt durven stellen omdat je dact dat ie veel te ver gaat
    Misschien link maar ik beloof je dat ik er antwoord op ga geven wat de vraag ook is (behalve dingen als mijn achternaam en zo natuurlijk)

Hoe sta je tegenover een dubbele penetratie, een DP (vaginaal + anaal, niet dubbel vaginaal ofzo)? Valt dat binnen de mogelijkheden bij jouw werk? En als je vriend het voorstelt met een kameraad van hem erbij, maakt dat nog uit?
    pi_3079836
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:21 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Denk het niet, kan het wel tijden uit houden (ik bedoel daarvoor heb je dus je fantasie en handen voor gekregen )

Maar tja als ik naar een prostituee zou gaan, dan ga ik wel voor de sex. En niet voor een babbeltje of genegenheid

Als je zou gaan, zou je naar een 'bekende' prostituee gaan (iemand die je 'kent' die in het beroep zit, Bits bijv) of zou je het liefst zo ver mogelijk weg en zo anoniem mogelijk gaan?
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:32:38 #37
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3079899
    Sjiiiit, verkeerde pagina aan het kijkuh!

Ik wil graag nog een t-tje

pi_3079904
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:23 schreef youriw het volgende:

[..]

ik zat even te wachten tot je terug was, ik had geen zin om de vraag hier zo maar neer te zetten ...
    [..]

Hoe sta je tegenover een dubbele penetratie, een DP (vaginaal + anaal, niet dubbel vaginaal ofzo)? Valt dat binnen de mogelijkheden bij jouw werk? En als je vriend het voorstelt met een kameraad van hem erbij, maakt dat nog uit?

- weg -

[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 07-02-2002 13:42]

pi_3079945
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:32 schreef Bits het volgende:

[..]

ok, bedankt voor je openheid en eerlijkheid! GG ofcourse ...

nu mag jij je best doen om een vraag-alles-wat-je-wilt-T-vraag bedenken, je mag er best even over nadenken, geen haast bij

donderdag 7 februari 2002 @ 13:38:45 #40
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3079987
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:28 schreef youriw het volgende:

Als je zou gaan, zou je naar een 'bekende' prostituee gaan (iemand die je 'kent' die in het beroep zit, Bits bijv) of zou je het liefst zo ver mogelijk weg en zo anoniem mogelijk gaan?

Maakt eigenlijk niet uit denk ik, als ik naar Bits zou gaan om als voorbeeld te nemen. Dan zou ik niet weten dat zij Bits is.. .. Al stel dat een het een hele goede vriendin zou zijn, ik er dan toch anders tegen aan zou kijken omdat het natuurlijk wel invloed hebt op je vrienden relatie (maar dat is hetzelfde idee als je met een hele goede vriendin in het bed zou belanden).. Maar als ik haar al zou kennen (dan niet als goede vrienden) zou dat niet veel uitmaken denk ik..
    pi_3079994
    je mag hem wel weghalen nu, op die "meestal ..."-vraag komen we nog wel eens terug
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:40:30 #42
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080004
    Vin eigenlijk die diepe vragen ook wel leuk: vraag maar raak!

Bjn

pi_3080008
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:38 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Maakt eigenlijk niet uit denk ik, als ik naar Bits zou gaan om als voorbeeld te nemen. Dan zou ik niet weten dat zij Bits is.. ..

Haha dan denk je op eens 'he die borst ken ik!'
    pi_3080009
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:38 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Maakt eigenlijk niet uit denk ik, als ik naar Bits zou gaan om als voorbeeld te nemen. Dan zou ik niet weten dat zij Bits is.. .. Al stel dat een het een hele goede vriendin zou zijn, ik er dan toch anders tegen aan zou kijken omdat het natuurlijk wel invloed hebt op je vrienden relatie (maar dat is hetzelfde idee als je met een hele goede vriendin in het bed zou belanden).. Maar als ik haar al zou kennen (dan niet als goede vrienden) zou dat niet veel uitmaken denk ik..

ok, GG

T please?

pi_3080013
    Is Knuffelbeertje er vandaag niet bij?
    pi_3080020
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:40 schreef Merlijn het volgende:
    Vin eigenlijk die diepe vragen ook wel leuk: vraag maar raak!

Bjn

Heb je ervaring met anale sex en hoe beviel dat dan?
    pi_3080028
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:41 schreef youriw het volgende:
    Is Knuffelbeertje er vandaag niet bij?
    Ik hoop dat ze nog wel langs komt vandaag!
    pi_3080043
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:41 schreef Bits het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nog wel langs komt vandaag!

Me too.
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:43:34 #49
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080062
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:41 schreef Bits het volgende:

[..]

Heb je ervaring met anale sex en hoe beviel dat dan?

Geen ervaring, wel over nagedacht... vriendinnen tot nu toe zagen het niet zitten, moet eerlijk toegeven, ben best nieuwsgierig, maar kan me er niet echt een voorstelling bij maken...

Helaas, hier zul je het mee moeten doen...

--edit: typo --

[Dit bericht is gewijzigd door Merlijn op 07-02-2002 13:45]

pi_3080087
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:35 schreef youriw het volgende:

[..]

ok, bedankt voor je openheid en eerlijkheid! GG ofcourse ...

nu mag jij je best doen om een vraag-alles-wat-je-wilt-T-vraag bedenken, je mag er best even over nadenken, geen haast bij

Moeilijk is dat. OK wat voor rol heeft porno in je leven? kijk je er naar en naar wat dan en samen met je vriendin of alleen en leer je er dingen van en wat heb je in huis. schrijf maar eens uitgebreid daarover!
    pi_3080099
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:43 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Geen ervaring, wel over nagedacht... vriendinnen tot nu toe zagen het niet zitten, moet eerlijk toegeven, ben best nieuwsgierig, maar kan me er niet echt een voorstelling bij maken...

Helaas, hier zul je het mee moeten doen...

--edit: typo --

Niet helaas hoor. het is gewoon een eerlijk antwoord zoals het hoort
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:47:42 #52
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080112
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:40 schreef Bits het volgende:

[..]

Haha dan denk je op eens 'he die borst ken ik!'

* BotXXX wijst naar foto in fotboek.. Als je die rare eend ziet dan zal ik er ook wel ergens bij zitten.. Maar dan moet er wel weer een gezicht in weer spiegeld worden (volgens calvelobbes)
    pi_3080118
    calveloobes is niet goed wijs
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:51:32 #54
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080152
    Ik heb een T voor iemand, wie de uitdaging aan wilt:

Wat vinden jullie van verhalen op Internet, en dan met name de iets hardere (RPP, bandage e.d.)

Vind je ze opwindend, heb je er zelf?

donderdag 7 februari 2002 @ 13:55:11 #55
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080190
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:51 schreef Merlijn het volgende:

Wat vinden jullie van verhalen op Internet, en dan met name de iets hardere (RPP, bandage e.d.)

?? RPP??

maar sommige verhalen zijn best leuk om te lezen, andere verhalen weer heb je zoiets .. Yech hoe kom je daar op..

Ze zijn opwindend dat wel, meer ook niet. Ik heb er zelf geen hier (zit op mijn werk dus dat kan niet) en thuis wel een aantal linkjes zoals iedereen die wel heeft

pi_3080198
    Ja wat is RPP?
      donderdag 7 februari 2002 @ 13:59:11 #57
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080230
    RPP = Rape stories, heb er een aantal gevonden waarvan ik echt letterlijk over mijn nek ging....

waar het precies voor stond weet ik niet, die extra P is om de verhalen te verhullen op Internetpagina's...

pi_3080231
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:45 schreef Bits het volgende:
    Moeilijk is dat.
    Klopt, ik heb er ook even over nagedacht.
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:45 schreef Bits het volgende:
    OK wat voor rol heeft porno in je leven? kijk je er naar en naar wat dan en samen met je vriendin of alleen en leer je er dingen van en wat heb je in huis. schrijf maar eens uitgebreid daarover!
    -weg-

Dus, vrij groot dus.

't Is een beetje te groot en te expliciet verhaal geworden, niet iedereen hoeft dit uitgebreid te kunnen lezen, het kan straks een keer zeg zijn (op verzoek kan ik het wel terughalen ...)

[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 07-02-2002 14:08]

pi_3080246
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:51 schreef Merlijn het volgende:

Ik lees regelmatig verhalen, maar dan wel de 'casual sex' stories, wat legaal is zeg maar. Dus alles behalve dieren, kinderen, maar ook SM en RPP lees ik niet.
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:03:50 #60
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080275
    Ok, ik weet genoeg. same thought, ben ik ook heeeel snel vanaf gestapt.. iemand nog iets leuks voor mij bedacht?

GG

pi_3080282
    T voor iedereen, is iedereen nu mijn verhaal aan het lezen ofzow?
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:04:26 #62
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080283
    RPP nee dankje..

En youriw dat is een heel uitgebreid verhaal inderdaad wel een beetje kwaliteit films zien te vinden. Al dan niet zo vaak meer tegenwoordig in mijn geval dan. En inderdaad vrouwen hebben over het algemeen meer intresse in verhalen dan de botte scene's..

pi_3080293
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 13:59 schreef youriw het volgende:
    Laat even weten als je het gelezen hebt, Bitsje.
    gelezen en GG!
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:05:55 #64
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080302
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:04 schreef youriw het volgende:
    T voor iedereen, is iedereen nu mijn verhaal aan het lezen ofzow?
    Hahaha.. JA
    pi_3080304
    Waar lezen jullie die verhalen op internet dan? ik heb er nooit zo naar geozcht
    pi_3080313
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:03 schreef Merlijn het volgende:
    Ok, ik weet genoeg. same thought, ben ik ook heeeel snel vanaf gestapt.. iemand nog iets leuks voor mij bedacht?

GG

scheer je je schaamhaar of knip je het bij of is het puur natuur?
    pi_3080334
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:05 schreef Bits het volgende:
    mail? mag hier dat soort links niet posten ...
    pi_3080343
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:08 schreef youriw het volgende:

[..]

mail? mag hier dat soort links niet posten ...

staat ook in mijn profiel cyberlimbo@hotmail.com
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:11:02 #69
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080356
    eventjes weggehaald op eigen verzoek

[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 07-02-2002 14:18]

donderdag 7 februari 2002 @ 14:12:03 #70
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080365
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:06 schreef Bits het volgende:

Daar hoef je echt niet zoveel moeite voor te doen (behalve die irri popups te killen, maar daar heb je tools voor)

Google of altavista doet het heel makkelijk...

quote:
    scheer je je schaamhaar of knip je het bij of is het puur natuur?
    Het is puur natuur, wordt ook netjes onderhouden en heel af en toe aan de zijkanten bijgeschoren...
    pi_3080391
    Hallo iedereen! T graag
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:14:57 #72
    18801 Magna
    Het moet wel leuk zijn!
    pi_3080400
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:12 schreef Merlijn het volgende:

Het is puur natuur, wordt ook netjes onderhouden en heel af en toe aan de zijkanten bijgeschoren...

Haar Onder Navel D'r Af Club Zuid Limburg ?
    pi_3080411
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:11 schreef BotXXX het volgende:
    Een snelle link met leuke verhalen
    OK ik ga het nu niet lezen maar de omschrijvingen zijn wel aardig.
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:17:08 #74
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080422
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:14 schreef Magna het volgende:

[..]

Haar Onder Navel D'r Af Club Zuid Limburg ?

HCZL ja....

maar da's offtopic!

Nog iemand een sappige! vind de vragen maar wat flauwtjes...

[Dit bericht is gewijzigd door Merlijn op 07-02-2002 14:18]

pi_3080430
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Hallo iedereen! T graag
    Heb je ooit een meisje ontmaagd?
    pi_3080450
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:17 schreef Bits het volgende:
    ]
    Nee. en ook geen jongen . Ik heb alleen nog maar mezelf ontmaagd
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:19:45 #77
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080453
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:17 schreef Bits het volgende:

[..]

Ha daar weet ik er ook wel 1 op:

Ben je ooit gevraagd voor iemands eerste keer?

pi_3080466
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:19 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ha daar weet ik er ook wel 1 op:

Ben je ooit gevraagd voor iemands eerste keer?

Niet dat ik weet
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:21:45 #79
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080475
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:21 schreef Bits het volgende:

[..]

Niet dat ik weet

ok, da's duidelijk... GG

Iemand de ultieme vraag voor me?

donderdag 7 februari 2002 @ 14:25:41 #80
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080510
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:21 schreef Merlijn het volgende:

ok, da's duidelijk... GG

Iemand de ultieme vraag voor me?

Zou je het ooit met een man proberen om te kijken hoe dat is (of heb je dat al een keer gedaan) en waarom? En wat verwachtje er dan van?
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:30:02 #81
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080549
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:25 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Zou je het ooit met een man proberen om te kijken hoe dat is (of heb je dat al een keer gedaan) en waarom? En wat verwachtje er dan van?

Nee, niet mijn ding, ik heb niets tegen mensen die interesse hebben in hetzelfde geslacht, zolang ze me maar in mijn waarde laten en mijn keuzes respecteren. FYI: ik heb er enkele in mijn kenissenkring zitten, waar ik zeer goed mee kan opschieten, maar nee. Ik hou me bij het 'straight' gedeelte. Dat is nu eens iets waar ik helemaal niet nieuwsgierig heen ben. Ik vraag me wel af hoe dat tussen 2 mannen in de praktijk zou gaan, maar meer dan dat is er niet...
    pi_3080559
    Bedankt voor je mailtje youri!
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:32:28 #83
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080573
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:30 schreef Merlijn het volgende:
    Nee, niet mijn ding, ik heb niets tegen mensen die interesse hebben in hetzelfde geslacht, zolang ze me maar in mijn waarde laten en mijn keuzes respecteren. FYI: ik heb er enkele in mijn kenissenkring zitten, waar ik zeer goed mee kan opschieten, maar nee. Ik hou me bij het 'straight' gedeelte. Dat is nu eens iets waar ik helemaal niet nieuwsgierig heen ben. Ik vraag me wel af hoe dat tussen 2 mannen in de praktijk zou gaan, maar meer dan dat is er niet...
    GG
    Ja ongeveer de zelfde gedacht heb ik ook, misschien later nog een keer proberen.. Ik weet het niet...
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:33:15 #84
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080581
    Doet u mij dan maar een D.. of een T als je geen leuke D weet
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:36:42 #85
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080608
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:32 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG
    Ja ongeveer de zelfde gedacht heb ik ook, misschien later nog een keer proberen.. Ik weet het niet...

Misschien, maar als het aan mij ligt, niet...

Andere, wilt U een T:

Op het werk liggen aantrekkelijke dure materialen die U thuis zo kunnen gebruiken. U weet dat de bewaking niet goed genoeg controleert en U wilt iets meenemen. Neemt U het risico? Zo ja waarom en op welke manier smokkel je dat mee naar buiten?

pi_3080617
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:30 schreef Bits het volgende:
    Bedankt voor je mailtje youri!
    als je nog wat interessants hebt mag je het altijd mailen, ik heb begrepen dat je nu richting Google gaat om te zoeken, ik ben altijd in voor meer
    pi_3080647
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:37 schreef youriw het volgende:

[..]

als je nog wat interessants hebt mag je het altijd mailen, ik heb begrepen dat je nu richting Google gaat om te zoeken, ik ben altijd in voor meer

Nee hoor ik blijf nu wel ff hier en die sites bekijk ik later wel
    pi_3080651
    Nog een T voor mij?
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:42:01 #89
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080674
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:36 schreef Merlijn het volgende:
    Op het werk liggen aantrekkelijke dure materialen die U thuis zo kunnen gebruiken. U weet dat de bewaking niet goed genoeg controleert en U wilt iets meenemen. Neemt U het risico? Zo ja waarom en op welke manier smokkel je dat mee naar buiten?
    hahaha nee
    natuurlijk net weer een voorbeeld wat ik hier goed kan toepassen.
    Staan hier naast mij een drietal machines. Aangeschaft maar nog niet ingezet. Enige beveiliging is een bewegings melder. Raam dicht aan de kant van het hek met daarnaast een weg die zo de snelweg oprijdt. Bewakin gis er niet actief 's nachts wel zo om het uur een controle rondje maar dat is dan alles. Geen personeel aanwezig dus maar iemand die rondrijdt in een auto. Nou tijdens je werk bewegings melder onklaar maken. Raampje intikken machines inladen en wegrijden.

Maar ik zou het niet doen. Is tegen mijn princiepes, net als dat je toe hebt gezegt om een contract te tekenen en de volgende dag belt een bedrijf op wat je € 500 meer zou betalen bruto per maand. Tja dan heb ik helaas van die princiepes dat ik zeg dat ik al een contract heb getekend. Dus tja..

Geen criminele praktijken meer voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 07-02-2002 14:43]

pi_3080683
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:40 schreef Bits het volgende:
    Nog een T voor mij?
    Even wat anders. Ben je een 'heer' in het verkeer?
    pi_3080689
    Iemand een T voor mij?
    pi_3080712
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:42 schreef youriw het volgende:

[..]

Even wat anders. Ben je een 'heer' in het verkeer?

Nee een dame! ik rij wel pittig maar toch beleefd
    pi_3080759
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:44 schreef Bits het volgende:

[..]

Nee een dame! ik rij wel pittig maar toch beleefd

55 km in de bebouwde kom, 130 op de snelweg of zit je er boven?
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:49:26 #94
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080766
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:48 schreef youriw het volgende:

ik zal deze vraag maar niet beantwoorden

donderdag 7 februari 2002 @ 14:51:09 #95
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080790
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:42 schreef youriw het volgende:
    Iemand een T voor mij?
    Als je nog op een fiets rijdt kijk je dan om als je afslaat, en rij je op plaatsen waar je niet mag rijden?
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:51:40 #96
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080796
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:42 schreef BotXXX het volgende:

[..]

hahaha nee
    natuurlijk net weer een voorbeeld wat ik hier goed kan toepassen.
    Staan hier naast mij een drietal machines. Aangeschaft maar nog niet ingezet. Enige beveiliging is een bewegings melder. Raam dicht aan de kant van het hek met daarnaast een weg die zo de snelweg oprijdt. Bewakin gis er niet actief 's nachts wel zo om het uur een controle rondje maar dat is dan alles. Geen personeel aanwezig dus maar iemand die rondrijdt in een auto. Nou tijdens je werk bewegings melder onklaar maken. Raampje intikken machines inladen en wegrijden.

Maar ik zou het niet doen. Is tegen mijn princiepes, net als dat je toe hebt gezegt om een contract te tekenen en de volgende dag belt een bedrijf op wat je € 500 meer zou betalen bruto per maand. Tja dan heb ik helaas van die princiepes dat ik zeg dat ik al een contract heb getekend. Dus tja..

Geen criminele praktijken meer voor mij.

Ok duidelijk.... GG
      donderdag 7 februari 2002 @ 14:56:01 #97
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080855
    Een T voor Merlijn.

Stel je zit samen met je vriendin op een terrasje in de zon, te genieten van een drankje. Aan het tafeltje naast jouw zit een meisje te bellen met haar mobilioot. Wanneer ze ophangt barst ze in tranen uit. Spreek je haar aan, en probeer je haar te troosten of ben je 'tolerant' (zoals de nederlandse samenleving) en laat haar gewoon haar eigen ding doen.

pi_3080895
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:48 schreef youriw het volgende:

[..]

Op de snelweg wel in de bebouwde kom niet
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:00:34 #99
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080911
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 14:56 schreef BotXXX het volgende:
    Een T voor Merlijn.

Stel je zit samen met je vriendin op een terrasje in de zon, te genieten van een drankje. Aan het tafeltje naast jouw zit een meisje te bellen met haar mobilioot. Wanneer ze ophangt barst ze in tranen uit. Spreek je haar aan, en probeer je haar te troosten of ben je 'tolerant' (zoals de nederlandse samenleving) en laat haar gewoon haar eigen ding doen.

Jahaa, een kolfje naar mijn hand...

Ik kan er dus absoluut niet tegen als een meid huilt, dan smelt ik... Ik zou mijn vriendin even laten voor wat het was, maar mijn vriendin kennende zouden we erbij gaan zitten en dan zou ik haar haar zegje laten doen...

Als ze dan weer een beetje opfleurt, voel ik me helemaal 'the man'

donderdag 7 februari 2002 @ 15:00:54 #100
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080917
    Het is wel stilletjes met die D vandaag zeg..

Iemand echt geen D voor mij kunnen bedenken?

donderdag 7 februari 2002 @ 15:02:41 #101
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080946
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:00 schreef Merlijn het volgende:
    Jahaa, een kolfje naar mijn hand...

Ik kan er dus absoluut niet tegen als een meid huilt, dan smelt ik... Ik zou mijn vriendin even laten voor wat het was, maar mijn vriendin kennende zouden we erbij gaan zitten en dan zou ik haar haar zegje laten doen...

Als ze dan weer een beetje opfleurt, voel ik me helemaal 'the man'

GG

Dat had ik wel verwacht. En wat zou je doen als het een man van 45 jaar oud was die in snikken uitbarst?

pi_3080958
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:00 schreef BotXXX het volgende:
    Het is wel stilletjes met die D vandaag zeg..

Iemand echt geen D voor mij kunnen bedenken?

Ik weet niets orgineels. ik zou je wel kunnen opdragen die collega van gisteren nog wat meer bekentenissen te onfutselen. dat was wel leuk
    pi_3080976
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:02 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG

Dat had ik wel verwacht. En wat zou je doen als het een man van 45 jaar oud was die in snikken uitbarst?

O dat is zo zielig! ik zag gisteren nog een huilende man op het nieuws en die wilde ik meteen troosten
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:05:17 #104
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3080981
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:03 schreef Bits het volgende:
    Ik weet niets orgineels. ik zou je wel kunnen opdragen die collega van gisteren nog wat meer bekentenissen te onfutselen. dat was wel leuk
    Die is er vandaag niet
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:06:13 #105
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3080994
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:02 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG

Da's iets anders.... Da's een Bikkel!!

Nee, daar heb ik niets mee....

pi_3081010
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:05 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Die is er vandaag niet

Dan is het des te meer een D! Dus, zoek een vrouwelijke collega en vind zoveel mogelijk uit over haar ondergoed, dus kleur, type, BH-maat, enz.
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:09:20 #107
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081031
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:04 schreef Bits het volgende:
    O dat is zo zielig! ik zag gisteren nog een huilende man op het nieuws en die wilde ik meteen troosten
    Jah, zo zou het eigenlijk moeten gaan jah..

Maar meestal is het zo als Merlijn aangeeft, mannen zijn bikkels die moeten tegen pijn kunnen.. (nou ja een gedachte die bij veel mensen wel een rol speelt)

quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:06 schreef Merlijn het volgende:
    Da's iets anders.... Da's een Bikkel!!

Nee, daar heb ik niets mee....

donderdag 7 februari 2002 @ 15:09:57 #108
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081040
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:07 schreef youriw het volgende:

[..]

Dan is het des te meer een D! Dus, zoek een vrouwelijke collega en vind zoveel mogelijk uit over haar ondergoed, dus kleur, type, BH-maat, enz.

Ik zal het proberen.. maar geef mezelf weinig succes..
    pi_3081043
    Nog iets voor mij?
    pi_3081067
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:10 schreef Bits het volgende:
    Nog iets voor mij?
    Ehm ... ben een beetje door de vragen heen. Wat zou je mij wel vragen en een nieuweling op TorD wel niet?
    pi_3081127
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:12 schreef youriw het volgende:

[..]

Ehm ... ben een beetje door de vragen heen. Wat zou je mij wel vragen en een nieuweling op TorD wel niet?

Nou ik kan jou wel erg intieme vragen over vind ik en ik krijg ze ook terug. zou ik bij iemand die voor het eerst hier is toch niet zo gauw doen
    pi_3081153
    -

[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 07-02-2002 15:21]

pi_3081168
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:18 schreef Bits het volgende:
    youriw:
    ik deed dat via de mail omdat zulke links hier niet gepost mochten worden, toch?

bedankt in ieder geval!

pi_3081188
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:17 schreef Bits het volgende:

[..]

Nou ik kan jou wel erg intieme vragen over vind ik en ik krijg ze ook terug. zou ik bij iemand die voor het eerst hier is toch niet zo gauw doen

ok ,een T dan, weet niet of ie al geweest is: heb je sex gehad met een vrouw en hoe beviel dat?
    pi_3081190
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:20 schreef youriw het volgende:

[..]

ik deed dat via de mail omdat zulke links hier niet gepost mochten worden, toch?

bedankt in ieder geval!

Ach niemand die zich er aan stoort als het er een minuutje staat
    pi_3081208
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:21 schreef youriw het volgende:

[..]

ok ,een T dan, weet niet of ie al geweest is: heb je sex gehad met een vrouw en hoe beviel dat?

Ja is wel gebeurd en dat beviel heel goed maar met een man vind ik het toch net iets lekkerder denk ik al is het niet helemaal goed te vergelijkn.
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:25:40 #117
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081252
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:17 schreef Bits het volgende:

[..]

Spui je gal....
    pi_3081284
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Ja is wel gebeurd en dat beviel heel goed maar met een man vind ik het toch net iets lekkerder denk ik al is het niet helemaal goed te vergelijkn.

Weet een vrouw inderdaad beter alle plekjes te beroeren dan een man?
    pi_3081294
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:27 schreef youriw het volgende:

[..]

Weet een vrouw inderdaad beter alle plekjes te beroeren dan een man?

hangt van de persoon af
    pi_3081295
    helleu!! T plies...
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081305
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:25 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Spui je gal....

op welke spannende of orginele plekken heb je sex gehad en ben je daarbij ooit betrapt?
    pi_3081315
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:28 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    helleu!! T plies...
    scheer je schaamhaar of is het puur natuur?
    pi_3081339
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:29 schreef Bits het volgende:

[..]

scheer je schaamhaar of is het puur natuur?

toevallig heb ik t net geschoren.. vanochtend onder de doesj..ik vind dat hele bos op mn.. maar nix..
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081348
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:31 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

toevallig heb ik t net geschoren.. vanochtend onder de doesj..ik vind dat hele bos op mn.. maar nix..

alles eraf dus? GG
    pi_3081394
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:31 schreef Bits het volgende:

[..]

alles eraf dus? GG

jah alles eraf, heeft iemand nog een Ttje voor mij?
    alles eraf < maar heel af en toe hoor...dan groeit t weer en ik knip t meestal wel bij..
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081441
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:35 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

jah alles eraf, heeft iemand nog een Ttje voor mij?
    alles eraf < maar heel af en toe hoor...dan groeit t weer en ik knip t meestal wel bij..

zou je ooit wat met een ander meisje willen doen of heb je dat al eens gedaan?
    pi_3081470
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:38 schreef Bits het volgende:

[..]

zou je ooit wat met een ander meisje willen doen of heb je dat al eens gedaan?

Ik heb wel eens gezoend met een meisje..verder niets...
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 15:41:35 #128
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081485
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:07 schreef youriw het volgende:

Pfffttt.. Ben net een beetje oversexte puper genoemd

Hahaha.. nou dus niks te weten gekomen dus ik moet jullie teleur stellen. Misschien een andere D?

pi_3081494
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:40 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gezoend met een meisje..verder niets...

Tongen dus? Heb je een T voor mij? waar is iedereen trouwens op eens?
    pi_3081528
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:41 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Pfffttt.. Ben net een beetje oversexte puper genoemd

Hahaha.. nou dus niks te weten gekomen dus ik moet jullie teleur stellen. Misschien een andere D?

Durf je de collega het dichtst bij je te vragen naar zijn favoriete porno sites?
    pi_3081531
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:42 schreef Bits het volgende:

[..]

Ja, tongen... ok een T: heb je wel ens dingen op je werk meegemaakt die je liever niet aan je vriend (of gewoon aan helemaal niemand) verteld gewoon omdat je het niet fijn vond?
    geejn idee waar iedereen is..
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081555
    quote:

[..]

ik ben er wel

Ttje??

donderdag 7 februari 2002 @ 15:46:15 #133
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081567
    Heij ik ben er ook nog:

Ik heb nu geen collega's meer op dezelfde afdeling, dus kan niet vragen. iedereen is naar vergadering, de plant of naar huis....

pi_3081570
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:44 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Ja, tongen... ok een T: heb je wel ens dingen op je werk meegemaakt die je liever niet aan je vriend (of gewoon aan helemaal niemand) verteld gewoon omdat je het niet fijn vond?
    geejn idee waar iedereen is..

Als ik het niet fijn vind heb ik het er juist wel met hem over meestal. gewon om het van me af te praten.
    pi_3081576
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:46 schreef Merlijn het volgende:
    Heij ik ben er ook nog:

Ik heb nu geen collega's meer op dezelfde afdeling, dus kan niet vragen. iedereen is naar vergadering, de plant of naar huis....

er was nog een T voor je...
    pi_3081603
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:46 schreef Bits het volgende:

[..]

Als ik het niet fijn vind heb ik het er juist wel met hem over meestal. gewon om het van me af te praten.

ok, GG.... brad: lievviej
    doet u mij maar weer een T
    EN een D
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081631
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:48 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

ok, GG.... brad: lievviej
    doet u mij maar weer een T
    EN een D

Hey lieverd

hmm, wat voor D heb je net gedaan dat je er weer 1 wil??

donderdag 7 februari 2002 @ 15:50:05 #138
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081646
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:44 schreef Bits het volgende:

Durf je de collega het dichtst bij je te vragen naar zijn favoriete porno sites?

hahaha, nou ok..
    Net gevraagd en tja, niet echt een duidelijk antwoord gekregen tskk ambtenaren zijn toch zo vaag af en toe

Maar deze link kreeg ik wel weer doorgestuurd, voor plaatjes
    Hier stond een linkje, maar is uit veiligheids overwegingen maar weg gehaald

Gelijk een T voor jouw
    Wat heb je vandaag allemaal aangetrokken

[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 07-02-2002 15:56]

pi_3081670
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:49 schreef Brad het volgende:

[..]

Hey lieverd

hmm, wat voor D heb je net gedaan dat je er weer 1 wil??

neuh geneen..ik wil NOG een T..en dan meteen ook maar ens een Dtje erbij aangezien die er bijster wijnug zijn..
    ja..? dus..? en..?
    pi_3081704
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:51 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

neuh geneen..ik wil NOG een T..en dan meteen ook maar ens een Dtje erbij aangezien die er bijster wijnug zijn..

Heb je een bepaald iemand op het oog op dit moment die je wel ziet zitten, vertel wat info over die persoon

Ik lust ook wel een T, een D wil ik ook wel, maar ik zit op school (geen internet thuis meer) dus.... of een lange termijn D of iets wat ik vanaf hier kan doen.

donderdag 7 februari 2002 @ 15:53:41 #141
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081713
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:51 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Een leuke D..
    Schrijf een liefdesgedicht/ode aan de eerst volgende persoon die een reply op dit topic maakt minimaal 40 woorden of zo
    pi_3081731
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:53 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Een leuke D..
    Schrijf een liefdesgedicht/ode aan de eerst volgende persoon die een reply op dit topic maakt minimaal 40 woorden of zo

alweer eentje voor mij??
    pi_3081737
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:53 schreef Brad het volgende:

[..]

Heb je een bepaald iemand op het oog op dit moment die je wel ziet zitten, vertel wat info over die persoon

kzie mn vriendje wel zitten neej ik zie de Gitarist van The artery wel zitten, heel liev..best verlegen mannetje..
    en lekker whehe zo een lievvie

enneuh..dat gedicht duurt ff..komt eraan dus...

[Dit bericht is gewijzigd door BLoeMzTheeLepel op 07-02-2002 15:58]

ja..? dus..? en..?
    pi_3081771
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:55 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

kzie mn vriendje wel zitten neej ik zie de Gitarist van The artery wel zitten, heel liev..best verlegen mannetje..
    en lekker whehe zo een lievvie

ah, ik dacht dat je single was GG

nou, vertel dan maar hoe je je vriendje hebt ontmoet en hoe alles is gegaan, wie innitiatief enzo

donderdag 7 februari 2002 @ 15:58:31 #145
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081785
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:28 schreef Bits het volgende:

[..]

op welke spannende of orginele plekken heb je sex gehad en ben je daarbij ooit betrapt?

Ha! het was even zoeken, maar ik heb 'm.

Been there, done that..

Zwembad, buitenbad in Center Parks in noord limburg, 32graden water, 6 graden buiten... Donker, rustig hoekje.... Niet betrapt... Heeeerlijk
    Echt voor herhaling vatbaar, zachtjes op de deining van het water.....

Wat nog meer... Motorkap van de auto, in het bos, op een open plek... nergens betrapt...

Betrapt ben ik wel een keer bij mij thuis, toen mijn vader naar boven kwam stormen.....

Was niet zo fijn. maar hij had niets kunnen zien... hebben we nog flink heibel over gehad btw

pi_3081799
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:50 schreef BotXXX het volgende:
    Gelijk een T voor jouw
    Wat heb je vandaag allemaal aangetrokken
    Niks bijzonders want ik ben de hele dag nog thuis gewesst. toen ik uit bed wam heb ik een oude joggingbroek en een haltertopje aangedaan en dat heb ik nu nog aan.
    pi_3081820
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:58 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ha! het was even zoeken, maar ik heb 'm.

Been there, done that..

Zwembad, buitenbad in Center Parks in noord limburg, 32graden water, 6 graden buiten... Donker, rustig hoekje.... Niet betrapt... Heeeerlijk
    Echt voor herhaling vatbaar, zachtjes op de deining van het water.....

Wat nog meer... Motorkap van de auto, in het bos, op een open plek... nergens betrapt...

Betrapt ben ik wel een keer bij mij thuis, toen mijn vader naar boven kwam stormen.....

Was niet zo fijn. maar hij had niets kunnen zien... hebben we nog flink heibel over gehad btw

Lullig met je vader. GG
    pi_3081821
    quote:

[..]

sorry, tussendoor aan het werk ...
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:00:55 #149
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081827
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:53 schreef Brad het volgende:

Ik lust ook wel een T, een D wil ik ook wel, maar ik zit op school (geen internet thuis meer) dus.... of een lange termijn D of iets wat ik vanaf hier kan doen.

Ok.. een D

Maak een topic in sexualiteit waar je raad vraagt voor het kiezen vanhet juiste glijmiddel. Beetje leuk op leuken natuurlijk, sappig verhaal er om heen breien. En link hier posten, minimaal 75 woorden

donderdag 7 februari 2002 @ 16:01:32 #150
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081836
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:59 schreef Bits het volgende:
    Niks bijzonders want ik ben de hele dag nog thuis gewesst. toen ik uit bed wam heb ik een oude joggingbroek en een haltertopje aangedaan en dat heb ik nu nog aan.
    GG

Tja thuis, lekker makkelijk kleren.

donderdag 7 februari 2002 @ 16:01:41 #151
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3081838
    Ik kom jullie (eindelijk) weer ff pesten.
    I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
    pi_3081839
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:00 schreef youriw het volgende:

[..]

sorry, tussendoor aan het werk ...

Aha youriw die altijd van die ontzettend intieme T vraagt...
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:02:35 #153
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081846
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:01 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Hoi hoi

Doet u mij dan maar gelijk een T..
    of een sappig D mag ook hoor

donderdag 7 februari 2002 @ 16:02:57 #154
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081850
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:00 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ok.. een D

Maak een topic in sexualiteit waar je raad vraagt voor het kiezen vanhet juiste glijmiddel. Beetje leuk op leuken natuurlijk, sappig verhaal er om heen breien. En link hier posten, minimaal 75 woorden

voor wie? en wanneer moet je stoppen?
    pi_3081865
    quote:
    Hehe dat werd tijd!
    pi_3081867
    Ben wel weer even toe aan een T.
    pi_3081875
    quote:
    Gelukkig, leuk dat je er weer bent!
    pi_3081884
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:01 schreef Bits het volgende:

[..]

Aha youriw die altijd van die ontzettend intieme T vraagt...

Alleen als je er om vraagt natuurlijk
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:04:40 #159
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3081886
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:02 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hoi hoi

Doet u mij dan maar gelijk een T..
    of een sappig D mag ook hoor

Een sappige D dan maar, beschrijf een vurige liefdesscene tussen jou en Bits op een openbare plaats.
    pi_3081894
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:04 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Een sappige D dan maar, beschrijf een vurige liefdesscene tussen jou en Bits op een openbare plaats.

LOL
    pi_3081901
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:00 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ok.. een D

hmmm, daar zijn al taloze topics over geopend en ik vind het niveau in sexualiteit al zodanig laag dat ik dit een wat mindere dare vind. Ik zie namelijk liever het niveau in sexualiteit weer wat stijgen tenopzichte van wat het vroeger was. Durven is het probleem niet, omdat ik zelf ook wel eens een mededeling over glijmiddel daar heb gepost voor zover ik nog weet.

geen andere dare???

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 07-02-2002 16:07]

donderdag 7 februari 2002 @ 16:05:46 #162
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081902
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:02 schreef Merlijn het volgende:

voor wie? en wanneer moet je stoppen?

Hoe bedoelje stoppen??

Eigenlijk is deze D voor Brad.

donderdag 7 februari 2002 @ 16:05:58 #163
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3081908
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:03 schreef Bits het volgende:

[..]

Hehe dat werd tijd!

Ik heb jou ook gemist lieffie..
    pi_3081910
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:04 schreef youriw het volgende:

[..]

Alleen als je er om vraagt natuurlijk

bij deze...
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:06:32 #165
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081917
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:05 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hoe bedoelje stoppen??

Eigenlijk is deze D voor Brad.

ok, ik w8 het resiultaat af
    pi_3081921
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:05 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ik heb jou ook gemist lieffie..

Ik had gister voor ik weg moest nog een D van je gehad weet je nog?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:07:33 #167
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3081937
    Wat een warm welkom zeg...ik word er bijna verlegen van.

[Dit bericht is gewijzigd door Knuffelbeertje op 07-02-2002 16:08]

donderdag 7 februari 2002 @ 16:07:54 #168
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081943
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:05 schreef Brad het volgende:

[..]

hmmm, daar zijn al taloze topics over geopend en ik vind het niveau in sexualiteit al zodanig laag dat ik dit een wat mindere dare vind. Durven is het probleem niet, omdat ik zelf ook wel eens een mededeling over glijmiddel daar heb gepost voor zover ik nog weet.

geen andere dare???

pfftt.. nee zo even snel helaas niet maar je mag hem wel wat opleuken met glijmiddelen met smaakje of weet ik wat.. gekleurd eventueel.. Of lekker geurend naar dennen bomen
    pi_3081951
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 15:57 schreef Brad het volgende:

[..]

ah, ik dacht dat je single was GG

nou, vertel dan maar hoe je je vriendje hebt ontmoet en hoe alles is gegaan, wie innitiatief enzo

Mn vriendje zit bij mij op school, enneuh...ik vond m inene heel erreg leuk enzo..ik nam initiatief en ik kwam er later dus achter dat hij mij ook toch dan best wel heel erreg leuk vond (T ging trouwens heel kinderachtig hoor..via briefje ..maar t is me wel gelukt ) en nu hebben we, eh, ja ff tellen, bijna 3 maanden iets (op 19-2 3 maanden)
    we hebben pas na 2 weken gezoend enzo, maar ik ben ontzettend blij met m.. (ik kreeg alleejn laatst van iemand te horen dat ik minder met andere jongens moet flirten omdat dat lullig is voor martijn ik deej nix..O-) en dan niet bedoel als in schijnlheilig maar ik deed het niet bewust)
    hier mn gedicht :
    Lieve Brad,

Als in een donderslag kwam je online
    Zo plotseling en leuk
    Je voelde je fijn en vond het toch wel lekker
    Om hier bij ons (en mij) te zijn
    En zoals het een bloemetje behoort
    Bleef ik netjes, maar je hebt me gehoord:
    Mn allerlievste ToDer, Brad
    Ik hou van je.

*oiii klef*
    GG??

ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:08:29 #170
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3081958
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:06 schreef Bits het volgende:

[..]

Ik had gister voor ik weg moest nog een D van je gehad weet je nog?

Ja, en die foto van vanmorgen heb ik ook gemist.
    Maar ik ben wel erg benieuwd naar de D.
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:08:30 #171
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3081960
    quote:

[..]

bij deze...

Ik hou me ook aan de sappige intieme vraagjes....
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:10:26 #172
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3081984
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:08 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    hier mn gedicht :
    Lieve Brad,

Zo plotseling en leuk
    Ik hou van je.

*oiii klef*
    GG??

GG zeker wel goed

ben even afwezig voor een goed verhaal te schrijven

pi_3081992
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:08 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Mn vriendje zit bij mij op school, enneuh...ik vond m inene heel erreg leuk enzo..ik nam initiatief en ik kwam er later dus achter dat hij mij ook toch dan best wel heel erreg leuk vond (T ging trouwens heel kinderachtig hoor..via briefje ..maar t is me wel gelukt ) en nu hebben we, eh, ja ff tellen, bijna 3 maanden iets (op 19-2 3 maanden)
    we hebben pas na 2 weken gezoend enzo, maar ik ben ontzettend blij met m.. (ik kreeg alleejn laatst van iemand te horen dat ik minder met andere jongens moet flirten omdat dat lullig is voor martijn ik deej nix..O-) en dan niet bedoel als in schijnlheilig maar ik deed het niet bewust)
    hier mn gedicht :
    Lieve Brad,

Zo plotseling en leuk
    Ik hou van je.

*oiii klef*
    GG??

dubbel GG
    pi_3082010
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:10 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG zeker wel goed

ben even afwezig voor een goed verhaal te schrijven

ikke schrijf vaker alleejn dees moest op commando :s moeilijkkkk
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:13:04 #175
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3082022
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:12 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

ikke schrijf vaker alleejn dees moest op commando :s moeilijkkkk

Mag je rustig mailen: Babybjn@hotmail.com

Vin ze best mooi

donderdag 7 februari 2002 @ 16:14:40 #176
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082046
    Krijg ik nou nog een sappige T of niet?
    pi_3082060
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:07 schreef BotXXX het volgende:

[..]

pfftt.. nee zo even snel helaas niet maar je mag hem wel wat opleuken met glijmiddelen met smaakje of weet ik wat.. gekleurd eventueel.. Of lekker geurend naar dennen bomen

ik heb er wat anders van gemaakt dat het ik in mijn ogen nog kan goedkeuren ook.

condooms met glijmiddel en smaakje

pi_3082085
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:14 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Krijg ik nou nog een sappige T of niet?
    Wat is het maximale leeftijdsverschil geweest van degene waarmee je sex hebt gehad en was deze dan ouder of jonger.
    pi_3082086
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Mag je rustig mailen: Babybjn@hotmail.com

Vin ze best mooi

Dankjewel :$ *bloos*

nieuwe D of T dan maar weer?

ja..? dus..? en..?
    pi_3082091
    hoihoi

doe mij ook maar een T

pi_3082115
    en ik wil wel weer een T van iemand

of een leuke D, mag ook wel

donderdag 7 februari 2002 @ 16:18:23 #182
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082120
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:16 schreef Brad het volgende:

[..]

Wat is het maximale leeftijdsverschil geweest van degene waarmee je sex hebt gehad en was deze dan ouder of jonger.

Het verschil was 13 jaar, en zij was jonger.
    pi_3082133
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:08 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ja, en die foto van vanmorgen heb ik ook gemist.
    Maar ik ben wel erg benieuwd naar de D.

OK de D was dus een medestudnet het hoofd op hol brengen omdat ik naar college ging.

Ik zat al op mijn plek in de zaal toen een jongen binnen kwam die ik heel vaag ken door een werkgroepje ooit en daarna eigenlijk nooit meer mee gesproken. maar hij was toen een beetje verlegen, steeds naar mij kijken en dan snel weg kijken als ik terug keek. Dus hij leek me wel een leuk slachtoffer.
    ik heb hem gewenkt en hij kwam naast me zitten. dus eerst maar eens even naar zijn naam gevraagd en toen ie die zei ' o ja nou wat leuk je weer eens te zien!' Tijdens het college allerlei dingen gedaan om hem het hoofd op hol te brengen.

'heb jij eigenlijk een vriendin?'
    'nee hoezo?'
    ' o zo maar...'

hem met verliefde blik aanstaren
    ' iser iets?'
    'huh? o nee sorry ik zat ff weg te dromen'

gedachteloos hartjes tekenen in mijn schrijfblok

toen ik weer ging zitten na de theepauze net zo lang gewacht tot hij al zat en ik me langs hem moest wurmen naar mijn plekje. daarbij net iets overdrevener contact dan toch eigenlijk al onvermijdelijk is.

ik 'is het hier nou zo warm of ligt dat aan mij?'
    hij 'eh nou kweet niet, eh...'

toevallig langs zijn been gestreeld toen ik iets uit mijn tas naast me pakte.

nou en aan het eind van het college vroeg ie me mee uit en zei ik dat we dat maar niet moesten doen omdat mijn vriendje het niet zo leuk zou vinden...

pi_3082141
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:18 schreef Brad het volgende:
    en ik wil wel weer een T van iemand

of een leuke D, mag ook wel

Brad, schrijf maar eens iets voor mij
    ja..? dus..? en..?
    pi_3082157
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:16 schreef Chayenn het volgende:
    hoihoi

doe mij ook maar een T

wanneer heb je voor het latst gemasturbeerd?
    pi_3082172
    quote:

[..]

bij deze...

Kom je makkelijk klaar bij je werk?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:21:51 #187
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3082177
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:15 schreef Brad het volgende:
    ik heb er wat anders van gemaakt dat het ik in mijn ogen nog kan goedkeuren ook.

condooms met glijmiddel en smaakje

GG
    goede vraag, zou het zelf eigenlijk niet weten

zozo wordt al een aardig verhaaltje hoor

donderdag 7 februari 2002 @ 16:21:53 #188
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082178
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:19 schreef Bits het volgende:

[..]

Hele lap tekst

Helemaal GG, ik lig nu echt dubbel van het lachen.
    Je bent mijn HELDIN Bits
    pi_3082189
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:21 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Je bent mijn HELDIN Bits

Haha het was ook leuk om te doen alleen een beetje gemeen
    pi_3082191
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:20 schreef Bits het volgende:

[..]

wanneer heb je voor het latst gemasturbeerd?

dat was vorige week vrijdag
    pi_3082205
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:21 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Je bent mijn HELDIN Bits

Je vaste T, wat heb je vandaag aan?
    pi_3082213
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:22 schreef Chayenn het volgende:

[..]

dat was vorige week vrijdag

OK dat is best lang geleden al
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:25:38 #193
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082235
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Je vaste T, wat heb je vandaag aan?

Ik ben door mijn rug gegaan gisteren, dus ik loop de hele dag al in een string, een T-shirt, en mijn badjas, en ik voel me zwaar klote!
    pi_3082237
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:24 schreef Bits het volgende:

[..]

OK dat is best lang geleden al

Weet ik, maar soms tsja dan denk ik er gewoon niet aan of heb ik haast of geen zin
    pi_3082243
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:20 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Brad, schrijf maar eens iets voor mij

Daar was ze ineens, jong en ongegeneerd,
    zo spontaan en leuk, wat moet ik nu doen?
    Maar alles wat ik zou doen, is eigenlijk verkeerd,
    iets te jong en bezet is de reden dat ik haar niet zoen.
    pi_3082276
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:26 schreef Brad het volgende:

[..]

Daar was ze ineens, jong en ongegeneerd,
    zo spontaan en leuk, wat moet ik nu doen?
    Maar alles wat ik zou doen, is eigenlijk verkeerd,
    iets te jong en bezet is de reden dat ik haar niet zoen.

awww *applaus* GG!! +BLoeMz dag is weer goed+

maggik ook weer een T of D?

[Dit bericht is gewijzigd door BLoeMzTheeLepel op 07-02-2002 16:30]

ja..? dus..? en..?
    pi_3082286
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:25 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ik ben door mijn rug gegaan gisteren, dus ik loop de hele dag al in een string, een T-shirt, en mijn badjas, en ik voel me zwaar klote!

Oei dat is niet zo best! Arme Knuf! Weet je nog iets leuks voor mij?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:29:54 #198
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3082297
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:16 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Dankjewel :$ *bloos*

nieuwe D of T dan maar weer?

Is goed,

BTW: Wat is het maximale leeftijdsverschil geweest van degene waarmee je sex hebt gehad en was deze dan ouder of jonger.

7 jaar, mijn huidige vriendin is 27, ik 20...
    werkt perfect... zij voor mij de 2e, ik voor haar de 3e...

donderdag 7 februari 2002 @ 16:31:05 #199
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082315
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:28 schreef Bits het volgende:

[..]

Oei dat is niet zo best! Arme Knuf! Weet je nog iets leuks voor mij?

Wat was voor jou de lekkerste vrijpartij ooit, waar en met wie enzo...
    pi_3082320
    iemand nog een ToD voor me??
    pi_3082324
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:19 schreef Bits het volgende:

[..]

OK de D was dus een medestudnet het hoofd op hol brengen omdat ik naar college ging.

LOL, wat ben jij een Bits zeg!
    pi_3082352
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:25 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Je voelt je kut en draagt een tanga? Dat is niet het eerste wat bij me opkomt als je had gezegd hoe je je voelt.
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:34:22 #203
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3082357
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:04 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    hihihihihihi..

Openbare plaats

Ok hier komt dan het verhaaltje.
    berust niet op waarheid, dat even ter verduidelijking

Ik stapte de supermarkt binnen, ik kwam net uit mijn werk en had nog een aantal boodschappen nodig om deze avond een lekkere maaltijd neer te zetten om mij zelf daarmee lekker te verwennen. Het was heel stil in de supermarkt, eigenlijk waren er geen andere mensen in de winkel, behalve de kassa juffrouw die ik een een blaadje zag lezen. Ik pak mij wagentje en boodschappelijstje en loop zo door de winkel te zoekend naar de juiste dingen. Ergens achter in de winkel staat het groente en fruit hoekje opgesteld ik zie daar toch nog een andere winkelend persoon staan. Een mooie dame, kort wit rokje, laarzen er onder en een miniscuul truitje. Ik sta met verbazing naar dat schoons te kijken en merk op dat zij druk bezig is met het uitzoeken van groente. Ik loop verder en zoek ook mijn groente bij elkaar, ik zie dat zij nu een komkommer vast heeft en natuurlijk moet je de opmerking maken "Van goh dat is een grote jongen " ze kijkt me aan en zegt jah dat is ie zeker maar ik weet niet of deze een echte pik kan overtreffen. Ik sta met een bek vol tanden en kijk haar verbaast aan. En stamel wat van "ja. ehhh... dat zou ik ook niet durven zeggen.." terwijl ik sta te brabbelen komt ze op mij afgelopen en betast mijn kruis. "Ohhh ik zie dat je al aardig opgewonden bent geraakt" zegt ze met een zwoele stem. Ik knik en zij praat langzaam door. Ik zie dat we eigenlijk op een verdekte plaats staan, er staan wat hoge schappen voor ons en niemand kan ons eigenlijk zo zien als die de winkel komt binnen gelopen. Ze geeft me ondertussen een dikke tongzoen en dat neemt bij mij alle remmen weg. Ik pak haar stevig vast en beantwoord haar tongzoen. Mijn handen dalen af naar haar billen en stropen het rokje omhoog, ik voel dat ze geen slipje aan heeft. Ik laat mijn hand tussen haar billen glijden en voel een hete natte grot . Zij heeft onder tussen mijn broek open geritst en heeft mijn trotse genotsstaaf te voorschijn gehaald. Ze is me heerlijk aan het aftrekken. Ze leidt mijn pik naar haar kutje toe en beweegt hem een paar keer over haar lippen heen om deze wat voor te bevochtigen, ze kanteld haar bekken een beetje en biedt mij de kans om bij haar naar binnen te gaan. Ik duw mijn staaf bij haar naar binnen en hoor een klein kreuntje van genot. ze slaat haar benen om mij heen en ik hou haar stevig vast, ze berijdt me als een wilde. Ze laat zich hard neerkomen waardoor ik heel diep bij haar naar binnen kom. Ze bijt zich onder tussen vast in mijn schouder om het niet uit te schreeuwen, ik voel mijn zaad al opborrelen en ik spuit mijn lading diep in haar. Tergelijker tijd komt zij ook geweldig klaar. Ze gaat staan en trekt haar kleren recht. Ze geeft me een dikke kus en bedankt me voor deze geweldige beurt. Ze pakt haar mandje met boodschappen en loopt richting kassa. Ik sta nog een beetje verdwaast te kijken en maak me daarna netjes. Ik pak mijn karretje en boodschappenlijstje en ga verder met winkelen..

Nou leuk verhaaltje toch, duurde even om te schrijven en verzinnen maar toch. Tis wel wat vind tik en je lijkt weer druk bezig met dat vele typen

pi_3082366
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:31 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Wat was voor jou de lekkerste vrijpartij ooit, waar en met wie enzo...

Moeilijke vraag maar de eerste die bij me opkomt is die na dat mijn vriendje een paar weken zonder mij in het buitenland zat. Toen ie terug kwam hem opgehaald op het vliegveld en onderweg al wat aan elkaar zitten plukken maar toen de deur achter ons dicht was elkaar meteen dat moment besprongen toen toch maar snel naar zijn kamer gegaan (hij woont ook in studentenhuis) en nog uren door gegaan
    pi_3082377
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:34 schreef BotXXX het volgende:

[..]

hihihihihihi..

Nou leuk verhaaltje toch, duurde even om te schrijven en verzinnen maar toch. Tis wel wat vind tik en je lijkt weer druk bezig met dat vele typen

Zozo, tegelijk klaarkomen!
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:36:27 #206
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3082387
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:35 schreef youriw het volgende:

[..]

Zozo, tegelijk klaarkomen!

Tis een verhaaltje he
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:36:28 #207
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3082388
    quote:

[..]

hihihihihihi..

Openbare plaats

Lap tekst

Hee, je doet het vrij aardig, beter dan die standaard verhaaltjes die ik altijd krijg te lezen...

voor mij is die GGGGGG

pi_3082397
    Nog een snelle T voor mij?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:37:40 #209
    15334 Merlijn
    Wait... whut?
    pi_3082402
    voor mij niet meer, bedankt voor het door een saaie dag heenhelpen en misschien tot morgen....

Bjn

pi_3082404
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:36 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Tis een verhaaltje he

Wel een geslaagd verhaaltje. ik krijg het er warm van...
    pi_3082428
    quote:

[..]

Ok hier komt dan het verhaaltje.

wow, ik wil die beveiligingscameraopname zien
    pi_3082447
    iemand dus nog een ToD voor me??

jij wellicht bits??

† In Memoriam † donderdag 7 februari 2002 @ 16:40:57 #213
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_3082460
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:31 schreef Brad het volgende:
    iemand nog een ToD voor me??
    Waarom ben je van nickname veranderd?
    pi_3082465
    Knuf nog een T?
    pi_3082474
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:29 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Is goed,

BTW: Wat is het maximale leeftijdsverschil geweest van degene waarmee je sex hebt gehad en was deze dan ouder of jonger.

7 jaar, mijn huidige vriendin is 27, ik 20...
    werkt perfect... zij voor mij de 2e, ik voor haar de 3e...

kben maagd
    ja..? dus..? en..?
    pi_3082502
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:40 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Waarom ben je van nickname veranderd?

Om met deze gewoon lekker in onzin te kunnen zitten. De originele wordt vaak verward met een bepaald niet nader te noemen persoon dat ik daarvoor gekozen heb.

Ik post heel af en toe nog wel een serieuze post met mijn ander nick, maar onzin zal er niet meer vandaan komen

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
    pi_3082512
    Sorry voor de wisselende aanwezigheid, krijg je op het werk he. Morgen, misschien vanavond, hoop ik er weer te zijn.

Dames en heren, het was een waar genoegen!

donderdag 7 februari 2002 @ 16:44:54 #218
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082518
    Helemaal GG, echt geslaagd, hier krijg je bonuspunten voor.

En YouriW, ik heb niet anders dan Stringetjes, dus ik moet wel.

† In Memoriam † donderdag 7 februari 2002 @ 16:46:13 #219
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_3082534
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:44 schreef Morpheu$ het volgende:

Om met deze gewoon lekker in onzin te kunnen zitten. De originele wordt vaak verward met een bepaald niet nader te noemen persoon dat ik daarvoor gekozen heb.

Ik post heel af en toe nog wel een serieuze post met mijn ander nick, maar onzin zal er niet meer vandaan komen

Aha (het duurde bij mij een tijdje voordat ik het door had...)
    pi_3082542
    I woet laik uh njoew T or D..plies?
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:47:44 #221
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082555
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:41 schreef Bits het volgende:
    Knuf nog een T?
    Yes!!
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:49:13 #222
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082575
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:46 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    Hoe kom je aan die rare nick?
    pi_3082590
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:47 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Yes!!

Heb je geheimen voor je man? als dat zois vertel dan eens een sappige
    pi_3082596
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:46 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    wanneer ben je jezelf voor het eerst gaan scheren?? hoe oud was je, en waarom begon je er opeens mee?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:53:04 #225
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082629
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef Bits het volgende:

[..]

Heb je geheimen voor je man? als dat zois vertel dan eens een sappige

Helaas, we zijn helemaal open en eerlijk, de enige manier om je relatie gezond te houden, en dat vind ik het belangrijkste wat er is.
    pi_3082639
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:49 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die rare nick?

Nau mijn bijnaam is BLoeMz (had ik uitgelegd..euh..3 of 4 topics geleden ) maar die was een tijd geleden bij iets anders al in gebruik, nau dan maar BLoeMzTheeLepel, en toen benk dat vaker gaan gebruiken..(kheb ook nog ergens BLoeMzEetLepel en BLoeMzToetjesLepel maar ik vergeet elke keer de passwords ) hoe ik op dat TheeLepel kwam weet ik allang niet meer... (andere bijnamen < Lotusje, Lotje..nog wel meer)
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:56:03 #227
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3082665
    Oehh bonus punten
    Ik ga door voor de keuken

Maar ik moet er voor vandaag mee ophouden zo weg bijna.. en nog wat dingen doen

Toedelz iedereen

donderdag 7 februari 2002 @ 16:56:22 #228
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082668
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:53 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Nau mijn bijnaam is BLoeMz (had ik uitgelegd..euh..3 of 4 topics geleden ) maar die was een tijd geleden bij iets anders al in gebruik, nau dan maar BLoeMzTheeLepel, en toen benk dat vaker gaan gebruiken..(kheb ook nog ergens BLoeMzEetLepel en BLoeMzToetjesLepel maar ik vergeet elke keer de passwords ) hoe ik op dat TheeLepel kwam weet ik allang niet meer... (andere bijnamen < Lotusje, Lotje..nog wel meer)

Okiedokie..GG
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:56:49 #229
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082673
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:56 schreef BotXXX het volgende:
    Oehh bonus punten
    Ik ga door voor de keuken

Maar ik moet er voor vandaag mee ophouden zo weg bijna.. en nog wat dingen doen

Toedelz iedereen

Veel plezier
    pi_3082678
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef Brad het volgende:

[..]

wanneer ben je jezelf voor het eerst gaan scheren?? hoe oud was je, en waarom begon je er opeens mee?

op mn 14e, ik scheerde mn oksels al langer maar later ook mn benen en private parts...ik begon ermee omdat ik dat haar daar niet mooi vind en t voelt niet fijn...
    ja..? dus..? en..?
    pi_3082691
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:53 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Helaas, we zijn helemaal open en eerlijk, de enige manier om je relatie gezond te houden, en dat vind ik het belangrijkste wat er is.

OK GG. Ben ik weer aan de beurt?
      donderdag 7 februari 2002 @ 16:59:41 #232
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082715
    En wat is jouw grote geheim Bits?
    pi_3082730
    nog een T voor mij??
    pi_3082733
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 16:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    En wat is jouw grote geheim Bits?
    - weg -

[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 07-02-2002 17:07]

pi_3082749
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:00 schreef Brad het volgende:
    nog een T voor mij??
    wat was vroeger je favoriete knuffel en wat is er later mee gebeurd?
    pi_3082766
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:01 schreef Bits het volgende:

[..]

wat was vroeger je favoriete knuffel en wat is er later mee gebeurd?

dat was een hondje, die had ik zo vaak in zijn nekje gepakt dat het hoofdje helemaal slap hing uiteindelijk

weet niet waar ie nu is

pi_3082777
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:03 schreef Brad het volgende:

[..]

dat was een hondje, die had ik zo vaak in zijn nekje gepakt dat het hoofdje helemaal slap hing uiteindelijk

weet niet waar ie nu is

a gossie! GG
      donderdag 7 februari 2002 @ 17:04:58 #238
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082784
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:00 schreef Bits het volgende:

[..]

quote verwijderd.

Helemaal duidelijk ja, GG

[Dit bericht is gewijzigd door Knuffelbeertje op 07-02-2002 17:09]

pi_3082789
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:00 schreef Brad het volgende:
    nog een T voor mij??
    I would like T or D too..
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 17:06:40 #240
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082807
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:05 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

I would like T or D too..

als je voor 1 dag een man zou zijn, wat zou je dan allemaal doen?
    pi_3082808
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:04 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Helkemaal duidelijk,

Of je kunt je quote aanpassen...

[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 07-02-2002 17:09]

pi_3082839
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:06 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

als je voor 1 dag een man zou zijn, wat zou je dan allemaal doen?

hmm..neuken whehe..neuh ik zou eerst goed naar mezelf kijken, zeker een keer plassen, mezelf een keer goed bevredigen...en met een vrouw + een man gaan praten om te zien hoe dat uit t oogpunt van een man is
    ja..? dus..? en..?
    pi_3082843
    T voor Knuffie, ben je wel eens verliefd geweest op een vrouw?

Mag ik ook nog een T of D van je?

donderdag 7 februari 2002 @ 17:09:41 #244
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082850
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:08 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

hmm..neuken whehe..neuh ik zou eerst goed naar mezelf kijken, zeker een keer plassen, mezelf een keer goed bevredigen...en met een vrouw + een man gaan praten om te zien hoe dat uit t oogpunt van een man is

GG, precies wat ik zou doen.
    pi_3082880
    koel
    maggik ens een Dtje.?
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 17:12:20 #246
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082886
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:09 schreef Bits het volgende:
    T voor Knuffie, ben je wel eens verliefd geweest op een vrouw?

Mag ik ook nog een T of D van je?

Dat is me wel eens gebeurd ja, en daar heb ik een wijze les uit geleerd, dus nooit meer.

T voor jou, hoe erg twijfel je over een intieme piercing, en waarom?

pi_3082897
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:12 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    koel
    maggik ens een Dtje.?
    post eens een foto van jezelf
      donderdag 7 februari 2002 @ 17:13:21 #248
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3082914
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:12 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    koel
    maggik ens een Dtje.?
    Post hier voor minimaal 5 minuten de meest maffe foto die op je pc staat.
    pi_3082979
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Dat is me wel eens gebeurd ja, en daar heb ik een wijze les uit geleerd, dus nooit meer.

T voor jou, hoe erg twijfel je over een intieme piercing, en waarom?

GG.

Ik twijfel door dat ik op zie tegen de pijn en dat het misschien gaat onsteken of zoeiets en ook dat jij zei dat je 2 weken geen sex mocht hebben vond ik niet zo positief. Aan de andere kant lijkt het me wel gaaf om er een te hebben voor het gevoel en voor hoe het staat. Mijn vriendje zou het ook erg waarderen volgens mij. en als je er op uit gekeken raakt kun je hem altijd weer uitdoen (dat heb ik tegen op een tattoo). Dus ik twijfel heel erg of ik er eentje moet nemen en als ik dat doe waar dan precies. ik denk als ik het doe dan maar meteen echt goed maar dat doet dan wel weer het meeste pijn.

pi_3083014
    iemand nog iets voor mij over??
      donderdag 7 februari 2002 @ 17:22:03 #251
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3083048
    In alle eerlijkheid , de pijn is echt niet wat je ervan verwacht, ik kan het niet omschrijven, maar het is lang zo erg niet als iedereen zegt, maar ik kan begrijpen dat je er huiverig voor bent.
    Onstekingen heb ik trouwens niet meegemaakt, maar tis natuurlijk belangrijk dat je eerst kijkt hoe de hygiene is daar waar je de piercing laat zetten.

T voor mij?

pi_3083050
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:20 schreef Brad het volgende:
    iemand nog iets voor mij over??
    met hoeveel vrouwen heb je sex gehad?
    pi_3083081
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    In alle eerlijkheid , de pijn is echt niet wat je ervan verwacht, ik kan het niet omschrijven, maar het is lang zo erg niet als iedereen zegt, maar ik kan begrijpen dat je er huiverig voor bent.
    Onstekingen heb ik trouwens niet meegemaakt, maar tis natuurlijk belangrijk dat je eerst kijkt hoe de hygiene is daar waar je de piercing laat zetten.

T voor mij?

Ja natuurlijk. mischien ga ik binnenkort wel een keertje bij zo n piercer kijken. Gebeurde het bij jou eigenlijk door een man of vrouw en kon je daar nog in kiezen?

OK je T, wat heb je nog niet gedan op sexueel gebied en zou je wel graag nog willen?

pi_3083105
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:13 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Post hier voor minimaal 5 minuten de meest maffe foto die op je pc staat.

perdon mijn computer ging flippen.. ik zet eventjes wel ff 2 urls neer want dat footoos posten enzo :s ik laat dat nog maar ff voor wat t is...hierbij 2 urls: http://www.geocities.com/bloemz/Lotje.html?1012648437390
    http://www.geocities.com/badbloemz

alleejn sta ik op de meeste erreg stom...

ja..? dus..? en..?
    pi_3083126
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:22 schreef Bits het volgende:

[..]

met hoeveel vrouwen heb je sex gehad?

1 (mijn ex)

en 1 iemand anders bijna..... maar ik hield het toch af (had ik het nu wel of niet moeten doen nog niet helemaal over uit, maar dat boeit eigenlijk niet zo)

donderdag 7 februari 2002 @ 17:30:46 #256
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3083205
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. mischien ga ik binnenkort wel een keertje bij zo n piercer kijken. Gebeurde het bij jou eigenlijk door een man of vrouw en kon je daar nog in kiezen?

OK je T, wat heb je nog niet gedan op sexueel gebied en zou je wel graag nog willen?

Mijn piercing is door een vrouw gezet, maar man of vrouw, ik vind het belangrijk dat hij/zij weet waar hij/zij mee bezig is. (was nog een mooie vrouw ook!)

Alles wat ik heb willen doen, heb ik nu wel zo'n beetje gedaan, ( ja, ik ben een wilde).
    Maar als ik ergens opkom hoor je het meteen.

T voor jou, wta is je ergste jeugdzonde?

pi_3083311
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 17:30 schreef Knuffelbeertje het volgende:

T voor jou, wta is je ergste jeugdzonde?

ligt er aan wanneer je jeugd stopt...
    mijn ouders waren in ieder geval niet zo blij toen een vriendinnetje en ik hadden zitten drinken toen ze weg waren. Allemaal van die leuke kleurige en zoete likeur en alles door elkaar. dat vriendinnetje moest dus kotsmisselijk terug gebracht worden naar haar ouders dus de mijne schaamden zich dood denk ik
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')