quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens he, mocht een van jullie nog eens in Utrecht een Macwinkel nodig hebben: NIET naar die op de Bakkerstraat gaan, maar naar die op de Mariaplaats.
Vorige week had een van die rubber dopjes aan de onderkant van mijn iBook losgelaten en was ik kwijt. Dus ik met de iBook naar de stad om zo'n nieuw pootje te kopen. Ik kom bij de Mariaplaats: "Oh ja, die hebben we wel, maar ik moet even zoeken. Weet niet waar ze liggen." Ik had meer te doen en moest daarna werken, dus ik zei dat ik met een uurtje wel terug zou komen, dat zij in de tussentijd even dat dopje konden zoeken. In de tussentijd, ik had nog wat andere boodschappen gedaan, loop ik langs de Bakkerstraat. Ik kijk wel even of ze ze daar hadden, scheelt mij weer teruglopen, dacht ik.
Ik kom daar binnen, leg uit wat ik nodig heb. De verkoper legt een zakje met drie van die dopjes + onderliggende ringetjes op de toonbank en zegt "Ze gaan per 3. Dat is dan 15 euro." Ik zo: "Ik hoef er maar 1, de andere drie zitten er nog op. Wat moet ik nou met 3 van die dingen ?" Verkoper: "Tja, zo gaat dat. Dat kan niet anders. Dat moet van de baas." (Sovjet-excuus bij uitstek..) Ik: "Maar, waarom 3 dan ? Waarom dan niet 4 nieuwe voor die prijs zodat ik ze allemáál kan vervangen ? En 15 euro voor drie van die dopjes vind ik wel erg gortig." Verkoper: "Tja. Aan jou de keus." Ik: "Nou, dan ga ik wel naar de andere Macwinkel. Doei." Verkoper: "
."
Kwam ik op de Mariaplaats, had de jongen daar zo'n dopje gevonden. Hier, zei ie. Ik vroeg wat het kostte. Hij: Wat heb je ervoor over ? We hebben toen nog even gezellig staan kletsen, en ik heb 'm uiteindelijk 2 euro voor dat dopje gegeven. Gewoon, daarom. Omdat ik de klantvriendelijkheid daar wel okay vind, zonder van die bullshit met "Ja, zo is dat nu eenmaal." en "De baas wil het zo."
Serieus,. Bakkerstraat.
.
En het feit dat ze daar een kassa hebben die op Windows draait maakt ze natuurlijk wel ultieme losers. Plus het feit dat dat ding een keer vastliep op een drukke zaterdag en dat er in het hele pand met 6 medewerkers maar 1 was die genoeg verstand had van dat ding om het weer aan de praat te krijgen..
Ohja, MacHouse heette die andere. Dat vond ik zo'n oneindig trieste boutwinkel. Toen ik m'n MB ging halen zijn er daar even snel naar binnen gestapt maar we waren binnen 3 tellen weer terug bij de A-Mac.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Tijn het volgende:
A-Mac is oneindig beter dan MacHouse.
Nope. Ja, de beta's. En verder alleen Player.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was VMware niet gratiesch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Fusion nog niet geprobeerd heb. Maar ik geloof van niet, nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Tijn het volgende:
Holy shit. 40 euro is wel een stuk goedkoper dan wat Parallels voor hetzelfde wil hebben.
Hoewel, hetzelfde... Fusion heeft geen modus die te vergelijken is met Parallels' Coherence he?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind MacHouse wel gay.
Wat trekt je? Het gebrek aan sfeer, de chagrijnige verkopers of het beperkte assortiment?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind MacHouse wel okay.
Het feit dat ze mij al drie keer goed geholpen hebben bij de aanschaf van mijn Mac's.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat trekt je? Het gebrek aan sfeer, de chagrijnige verkopers of het beperkte assortiment?
Nou, daarom dus, Au3. Whehehehehehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, die dopjes kun je kopen. Handig. Ik ben er 3 kwijt.
Nou, dat is dan 15 euro bij de MacHouse.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, die dopjes kun je kopen. Handig. Ik ben er 3 kwijt.
Je moet ook een beetje mazzelen hoor. Ik ben zelfs enthousiast over de Dixons hier (serieus! goede verkopers, prima technische kennis en no nonsense verkoop) dus alles kan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het feit dat ze mij al drie keer goed geholpen hebben bij de aanschaf van mijn Mac's.
Tof. Ik denk dat Anna maar beter lief kan kijken dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, dat is dan 15 euro bij de MacHouse.
Ja, sorry, ik had me nooit zo gerealiseerd dat ze beiden namen hadden. Ik heb het altijd over "die op de Mariaplaats" en "die op de Bakkerstraat". Ik bedoel dus dat de AMac tof is en de MacHouse kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |