quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
waar jij en jero gezellig in kunnen zwemmen![]()
jero wordt boos op mij![]()
dat zijn ze zeker..quote:
preciesquote:
waar kan onze hengst zich dan druk om maken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
dat zijn ze zeker..
jero wordt helemaal sexy als hij boos wordt..je zou hem moeten meemaken![]()
dat jij achter hem aan zitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar kan onze hengst zich dan druk om maken?![]()
neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef IHVK het volgende:
Maar Slayage jij kent IRL geen mensen die homo zijn? Je reageert nogal overdreven?![]()
ach schatquote:
topsitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.smileyhut.com/c-laughing-p1-smileys.html
Hier heb je heel veel smileys, misschien zit ie er wel bij.
quote:
Nou die grapjes zijn behoorlijk afgezaagd na een tijdje, als je iemand kent die homo is, majah. In deze context zijn ze wel grappig.quote:
dat beweert ie inderdaad, maar ik pik toch bepaalde signalen op, die mij hoopvol stemmenquote:
na een tijdje??? vertel, zat er een homo achter je aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou die grapjes zijn behoorlijk afgezaagd na een tijdje, als je iemand kent die homo is, majah. In deze context zijn ze wel grappig.![]()
Wat krijgen we nou... gisteren alcohol als onderwerp. Wat dachten jullie, vandaag maar homoseksualiteit?...quote:
a match made in heavenquote:
welke signalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat beweert ie inderdaad, maar ik pik toch bepaalde signalen op, die mij hoopvol stemmen![]()
Nope.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
na een tijdje??? vertel, zat er een homo achter je aan![]()
tja die kunnen natuurlijk alleen een bepaalde groep mensen op pikken hehquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja die kunnen natuurlijk alleen een bepaalde groep mensen op pikken heh![]()
je hebt vrienden en kennissen als homo? toemaar moet nog eentje ontmoetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nope.![]()
Gewoon vrienden of kennisen. Je raakt er aan gewend, hele normale mensen enzo.
Niet alle homo's en meisjes zitten achter mij aan.
De meeste wel natuurlijk.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die had ik ook voor jou uitgekozen![]()
Miss Turkey 2007 is nu bezig... Heb je geen schotel? Kun je het volgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef Jero het volgende:
kunnen we het niet over lekkere wijven hebben ofzo, ik word er een beetje homofoob van
Jij kent er geen één?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt vrienden en kennissen als homo? toemaar moet nog eentje ontmoeten![]()
you wish![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |