vond het echt humor hoe amanda zwart werd gemaakt en publiek begon te lachen over dat likken!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je al die onzin en kromme zinnen niet gehoord![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
vond het echt humor hoe amanda zwart werd gemaakt en publiek begon te lachen over dat likken!!
en welke onzin?
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:11 schreef SiRojK het volgende:
Heb je ook een tv-kaart BSOL?
Haha, waar haal je deze onzin nou vandaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Twest1 het volgende:
Wat huub zei over het zeker winnen over de gouden kooi deed me toch aan dit denken:
Q: Waarom zal Brian de Gouden Kooi sowieso winnen?
A: John de Mol had vanaf het begin zijn zinnnen gezet op verkoop van het format aan het buitenland. Om te beginnen aan de grootste TV markt: de VS. Daartoe zijn er twee kandidaten aangezocht die lange tijd in de VS gewoond hebben en vloeiend Engels spreken.
Huub en Brian voldeden aan deze eis. Het idee is dat zij meeverkocht worden als deels van de formule en ook deel uitmaken van de Amerikaanse cast om het format te bewaken.
Als compensatie voor hun jarenlange investering in het programma is hun toegezegd dat zij beiden een serie mogen winnen. Brian wint de Nederlandse en Huub gaat met de nog grotere Amerikaanse hoofdprijs strijken.
p,s dit verklaart gelijk waarom juist zij zovaak lang ‘achter’ zijn: zij spreken daar de stemmen in van de Amerikaanse pilots.
Ik weet niet wat hier van waar is maar ik dacht er wel meteen aan
19.. Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is echt niet goed wijs, 19 jaar:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub stelde vet teleur
ik vond brain veel sterker.
En dat is seks niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:07 schreef koppiesoep het volgende:
Laten ze zien dat Lieke met Huub in bed ligt te kwartetten, en Lieke maar hijgen, kreunen en steunen en vervolgens kwaakt die domme, over het paard getilde, muts vrolijk verder alsof het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Ja dat was de enige goede opmerking van Brian van de avond.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:00 schreef ThaCartoonist het volgende:
Wat is die jensen toch een kwal he eigenlijk. Hij vind het zo leuk van zichzelf als hij "likken als lassie" zegt. Vond de opmerking van Braintje daarop wel mooi "dat zei je de vorige keer ook al".
Je merkt dat Jensen het moeilijk heeft met bewoners uit de Gouden Kooi. Er komt ook duidelijk naar voren dat hij het niet volgt, en het enkel moet doen met informatie van de redactie. In tegenstelling tot Carlo Boszhard die daadwerkelijk op de hoogte was van het spel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:00 schreef ThaCartoonist het volgende:
Wat is die jensen toch een kwal he eigenlijk. Hij vind het zo leuk van zichzelf als hij "likken als lassie" zegt. Vond de opmerking van Braintje daarop wel mooi "dat zei je de vorige keer ook al".
Je nickname zegt al genoeg:)quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef MarocLady het volgende:
En Lieke denkt dat ze welbespraakt en intelligent overkomt als ze af en toe een low-life opmerking er tegenaan gooit, en voor de rest niks zinnigs te melden heeft. Inhoudloos wijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |