Dan laat ik hem spelen, hij is sowieso ook mijn beste spelhervatter.. kan handig zijn aangezien ik zondag gedwongen wordt te counterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef nicomart het volgende:
ik zou ook zeggen dat Lieuwe meer bij kan dragen..
En bedankt, nu twijfel ik weerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:10 schreef Yankee_One het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Maar ik zou voor de eerste gaan, de ervaring maar de 2 niveau's in PM niet goed. En omdat je al verdedigen traint zou ik aan die bijstat geen waarde hechten. Altijd aanvallend zetten dus.
quote:# Bonobo11
# Aangezien ik de 6e divsie in geparachuteerd ben met 150 HT, gaat het team proberen te overleven.
# Nieuwe coach aanstellen, opdat we volgend seizoen speelruimte hebben in PIC/MOTS-regime,
# ivm Middenveldratings tbv optimale counter
# Doortrainen van 7 deftrainees, 3 OCD's
# Beker boeit niet, overleven in compo wel.
# 2 wekelijks breakeven draaien
1: gehaaldquote:doelstellingen, eeeeuuh:
- handhaving in de V, meer is niet mogelijk zonder grote investeringen
- een paar nieuwe spelers kopen
- 5e ronde beker halen
niet heel veel maar ik zit met monsterloon teams in de poule
Als ik zondag gelijkspeel of win, ben ik 1equote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef -J-D- het volgende:2e, 3e of 4e worden. Bekerronde 6 behalen. Genieten van de Fok!-Cup die door anderen wordt georganiseerd (hopelijk)
Dat zijn leuke spelers ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:27 schreef komrad het volgende:
gekocht voor 521k, loon gaat 20% omlaag over 3 weken
Nichlas Rosenquist (11879869)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 77 480
Loon: 77 496 ¤/week inclusief een 20% bonus -> ca 61k/w
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
kan 8* halen in goede/uitstekende vorm
quote:Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks]
29 years, solid form, healthy
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 116 730
Wage: 66 060 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
En ik dus dezequote:Gerasim Refael (11845024)
31 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Zijn ervaring is briljant en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 70 390
Loon: 72 048 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: mythisch Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ik heb daar al over geoordeeld, en mijn doel wordt om gewoon lekker te kappen met dat systeemquote:Me fatsoenlijk verdiepen in het nieuwe jeugdsysteem
Misschien, vindt het systeem nog te vaag om daarover te oordelen.
Ach je hebt gewoon een beetje geluk en een beetje training nodig en dan krijg je vanzelf:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb daar al over geoordeeld, en mijn doel wordt om gewoon lekker te kappen met dat systeem
quote:Kristiansund A1
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (laag)
Centrale verdediging waardeloos (heel hoog)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval briljant (heel laag)
Linkeraanval redelijk (heel hoog)
Ik heb best een lekker jeugdteam hoor. Sta geloof ik 5e in de competitie van de 16 ploegen met redelijke ratings. Maar ik heb het gevoel dat je echt een uitzonderlijk team voor moet hebben wil je straks een bruikbare trainee er uit halen. Maargoed, ik ga (of eigenlijk moet) er nog minstens een seizoen mee door en wellicht beinvloedt het nieuwe systeem de transfermarkt dusdanig dat 17-jarige trainees veel en veel duurder worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef maniack28 het volgende:
Ach je hebt gewoon een beetje geluk en een beetje training nodig en dan krijg je vanzelf:
Ja dat is waar, ik heb zo'n speler.. mijn eerste gescoutte speler is maar een halve ster gestegen, maar hij was topklasse, dus had allang hoger moeten zitten. Neemt niet weg dat het toch nog een aardige YP zal worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb best een lekker jeugdteam hoor. Sta geloof ik 5e in de competitie van de 16 ploegen met redelijke ratings. Maar ik heb het gevoel dat je echt een uitzonderlijk team voor moet hebben wil je straks een bruikbare trainee er uit halen. Maargoed, ik ga (of eigenlijk moet) er nog minstens een seizoen mee door en wellicht beinvloedt het nieuwe systeem de transfermarkt dusdanig dat 17-jarige trainees veel en veel duurder worden.
Maar ik heb gelezen dat een geweldige trainee in het jeugdteam door faalangst e.d. nog steeds geen enkele garantie is tot een goed presterende jonge speler. Er zitten voor mij veel te veel variabelen in met een veel te laag rendement.
De tweede alinea die je schrijft is voor mij de hele reden om de nieuwe jeugdopleiding te blijven gebruiken. Veel meer kans op wat nuttigs, omdat je het zelf kan sturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik heb zo'n speler.. mijn eerste gescoutte speler is maar een halve ster gestegen, maar hij was topklasse, dus had allang hoger moeten zitten. Neemt niet weg dat het toch nog een aardige YP zal worden.
Mjah.. die andere 2 daarentegen.. ok, 1tje is 18 bij promoveren, maar die andere is 17. Ik heb dus iig 3 bruikbare pulls itt wat ik de afgelopen 4 seizoenen had met gewoon pullen. Bovendien kan ik ze een richting op sturen (aanvallers maken), zodat ik ze zelf verder kan trainen
Voor mij ook de reden, nu kan ik zelf doortrainen.. dat vergroot het pleizerquote:Op zondag 24 juni 2007 06:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
De tweede alinea die je schrijft is voor mij de hele reden om de nieuwe jeugdopleiding te blijven gebruiken. Veel meer kans op wat nuttigs, omdat je het zelf kan sturen.
Nee, maar het gaat langzamer dan wanneer je gericht traint. Ik heb het nu als secundaire training staan; het is echt kapitaalverkrachting om er niet iets mee te doen volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef TheVulture het volgende:
leuke pull weer... al de zesde ofzo
Ja? Oh, hallo TheVulture!
Peer Verlegh heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij redelijk zal blijven in Vleugelspel. Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig.
-----
Weet iemand trouwens wat het nut is van individuele training? zet dat zoden aan de dijk?
Ja ik heb hem nu ook als secundair staan... ook omdat ik nu al zoveel def-pulls heb en de rest inderdaad niet wil verkwanselen...quote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat langzamer dan wanneer je gericht traint. Ik heb het nu als secundaire training staan; het is echt kapitaalverkrachting om er niet iets mee te doen volgens mij..
quote:Jva had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Albert Sunesson opkwam over links, maar zijn slappe schot ging recht in de handen van Wojciech Latosiński.
Na 16 minuten moest Mariano van Gerner worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Marcos Picazo kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
Jva-speler Jorge Fontes kreeg geel na een zware overtreding.
Jva had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Minür Nurettin Belen opkwam over links, maar zijn slappe schot ging recht in de handen van Wojciech Latosiński.
Jva leek in de 36e minuut op voorsprong te komen, toen Antonio Ramos na een goede voorzet van rechts alleen voor de keeper kwam te staan. Zijn schot ging echter net langs de verkeerde kant van de paal.
Rust: met een stand van 0-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Jva had het meeste balbezit, namelijk 65 procent.
Op hoeveel punten ligt de promotiegrens meestal?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef maniack28 het volgende:
5-1 winst tegen sportfreak. Volgende week tegen nummer 3, die staat op 2 punten. Nummer 2 tegen nummer 4, eerstgenoemde op 1 punt achterstand. Kortom, alles in eigen hand, maar bij gelijkspel nog een kansje als nummer 2 verliest of gelijk speelt. Rechtstreekse promotie naar V zit er dus in!!
ervaringsdeskundige graagquote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
de 18e stond hij op 30. Dus zal wel 35/36 pnt zijn.
OW nu je het zegt.. idd dat is van de 18e.. ik zal er dus wel onder zitten... hmmzzz....quote:Op zondag 24 juni 2007 23:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Op hoeveel punten ligt de promotiegrens meestal?
Gefeliciteerd, veel succes volgende week.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef maniack28 het volgende:
5-1 winst tegen sportfreak. Volgende week tegen nummer 3, die staat op 2 punten. Nummer 2 tegen nummer 4, eerstgenoemde op 1 punt achterstand. Kortom, alles in eigen hand, maar bij gelijkspel nog een kansje als nummer 2 verliest of gelijk speelt. Rechtstreekse promotie naar V zit er dus in!!
quote:0-1 Barend Welgemoed (17)
0-2 Luis Eberle (27)
1-2 İlker Bucak (78)
2-2 Meindert Valster (87)
2-3 Jan Wouter Sillevis (88)
Hey, ik was ook op parkpop. Was jij dan die andere bezoeker?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:47 schreef rompompom het volgende:
3-2 gewonnen van de nummer twee en dus kampioen!! Ik heb het gelukkig niet zelf gezien omdat ik op Parkpop was. M'n hart had het denk ik begeven:
[..]!
Sorry... ik heb gepicced dusquote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, veel succes volgende week.![]()
Al had 1-5 nou ook weer niet gehoeven.
Ik gok dan 33 punten, misschien kom ik er volgende week nog net over heen.. even kijken hoe hoog hij morgen staatquote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
OW nu je het zegt.. idd dat is van de 18e.. ik zal er dus wel onder zitten... hmmzzz....
Ik dacht al, wat kijkt die gozer me raar aan.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hey, ik was ook op parkpop. Was jij dan die andere bezoeker?![]()
Zo kijk ik altijdquote:Op zondag 24 juni 2007 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat kijkt die gozer me raar aan.
Volgende week nog gas geven. Scheelt 2 plekken met directe promotie voor jequote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:58 schreef qyn het volgende:
V, Here I come!![]()
(gedegradeerd dus; maar dat was ik vorige week al)
Hij is wel uitvoerig besprokenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef SuperWeber het volgende:
Was Suriman er niet??
Was er ook nog een conclusie??quote:
das wel heeeeeeeeel kut.. zoiets heb ik ook ooit gehad in strijd om degradatie... 2 - 2 ik veilig.. 90ste minuut 3 - 2quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef -J-D- het volgende:
Gister was er een meeting bij qyn thuis.
Aanwezig: qyn, sirdalord, madkow, mangoworks (voor het eerst!!!) en JD.
[afbeelding]
De stand voor de wedstrijd van gister
En daarna moest ik tegen de nummer 2 spelen, Kowet Adelaars.
Heel spannend dus...
Aangezien ik volgende week tegen Hattrick Artists moet, was een punt voldoende.
Een punt.... en dan is het kampioenschap binnen!
[afbeelding]
Binnen tien minuten al 2-0 achter
Na 82 minuten schiet ik de gelijkmaker er in. Ondanks een 3-1 achterstand, kom ik vlak voor tijd gelijk.
Het broodnodige puntje is heeeeel dichtbij. Ik schreeuw het uit. Loop de polonaise in mijn eentje. Ben dolgelukkig. Knuffel alle meeting-bezoekers.
[afbeelding]
En toen brak de hel los.
87e minuut.
Een tegengoal.
4-3 achter.
Dag titel.
Dag promotie.
Dag seizoen.
KUT
[afbeelding]
En nu word ik dus 2e, met 1 punt achterstand
[afbeelding]
Had ik dus toch gelijk in het begin van het seizoen.
[afbeelding]
Heel het seizoen 1e gestaan...
Maar door dit resultaat nu 2e
En dus geen promotie
En dus pech
Tja, ik win volgende week.
En m'n tegenstander kan punten laten liggen.
Maar het vertrouwen is weg.
Het gaat niet gebeuren.
Hij is soeper sappig en soeper koel!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:31 schreef Grumpey het volgende:
Is mangoworks net zo sappig in het echt als zijn nickname doet vermoeden?
hoop dat je ook dezelfde indruk bij hem heb achtergelaten...nouja, in ieder geval zal je wel een GROTE indruk hebben gemaaktquote:
Terwijl hij in de auto naar huis zat, belde hij me nog op om te zeggen dat hij het zo gezellig vond en de volgende keer weer komt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoop dat je ook dezelfde indruk bij hem heb achtergelaten...nouja, in ieder geval zal je wel een GROTE indruk hebben gemaakt
HAM werkt hier gewoon onder Vista.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mannen,
sinds ik windows Vista heb werkt Hattricker en HAM niet meer.
mijn vraag aan jullie, hebben jullie hier ook last van (als je Vista hebt)
Indien Ja, wat kunnen we hieraan doen?
Indien Nee, huh wtf??
Wanneer is de volgende keer?? Hopelijk kan ik dan ook...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Terwijl hij in de auto naar huis zat, belde hij me nog op om te zeggen dat hij het zo gezellig vond en de volgende keer weer komt.
Dus dat zal wel goed zitten
Dat zal op zijn vroegst ergens in augustus zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer?? Hopelijk kan ik dan ook...
ik denk niet dat de site me kan helpen.. als ik HAM geinstalleerd heb en ik klik op het exe icoontje zegt vista meteen van: HAM werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:36 schreef -J-D- het volgende:
HAM werkt hier gewoon onder Vista.
Al op hun site gekeken?
rechtermuisknop --> als admin uitvoerenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik denk niet dat de site me kan helpen.. als ik HAM geinstalleerd heb en ik klik op het exe icoontje zegt vista meteen van: HAM werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing.
Maja die oplossing vind ie dus niet..
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
rechtermuisknop --> als admin uitvoeren
of compatabiliteit op XP instellen?
quote:
Vanaf 11 augustus vind ik et prima... daarvoor ben ik op vakantie...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat zal op zijn vroegst ergens in augustus zijn.
Misschien dan voorafgaand met een BBQ bij mij thuis?
(Vlakbij Nijmegen)
ergens tussen 16 augustus en 1 september zou ideaal zijn, vanaf 1 september zit ik half jaar in Cambridge en tot 16 augustus ben ik naar Sziget in Hongarije.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Vanaf 11 augustus vind ik et prima... daarvoor ben ik op vakantie...
Stel die BBQ uit tot ik GVD terug ben ja!!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat zal op zijn vroegst ergens in augustus zijn.
Misschien dan voorafgaand met een BBQ bij mij thuis?
(Vlakbij Nijmegen)
die tijdsperiode ben ik helemaal voorquote:Op maandag 25 juni 2007 15:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ergens tussen 16 augustus en 1 september zou ideaal zijn, vanaf 1 september zit ik half jaar in Cambridge en tot 16 augustus ben ik naar Sziget in Hongarije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |