Zeg nou, komt hij vanavondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spinazie met aardappelen en ossenhaas?![]()
En straks weer zeggen dat ze Lieke compleet onder tafel gelult heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik wil niets van je"
Natasia: "Godzijdank"
Lieke: "Maar dat zal.... "
Lieke: "Ik probeer je te... "
Natasia: "Godzijdank Lieke... echt godzijdank"
Lieke: "Je hebt nog niet eens.... "
Natasia: "Godzijdank Lieke.... godzijdank"
Met jou avatar, moeten ze wel antwoord geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:43 schreef schatje het volgende:
DGK_Redactie, komt de uitslag van de pp vanavond?
Als ik niet beter wist dan zou ik zeggen dat je een zunige zeeuw wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan pak ik nog een uurtje rente als het om 10 uur is..![]()
Natasia had toch eerder vandaag gezegd dat 'die mevrouw' had gezegd dat Huub op 1 en Jaap op 2 stond?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap doet de laatste tijd helemaal niets meer eigenlijk. Het komt allemaal van Huub en Lieke. Dus ik hoop zeker niet dat jaap op 1 staat. Dat verdient hij gewoon (nog) niet.
Mop, ik weet het echt niet.quote:
Erger: het zelf voor de volle honderd procent geloven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
En straks weer zeggen dat ze Lieke compleet onder tafel gelult heeft.
Niets van wat Natasia zegt neem ik als waarheid aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia had toch eerder vandaag gezegd dat 'die mevrouw' had gezegd dat Huub op 1 en Jaap op 2 stond?
Ja, maar hoe betrouwbaar is dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natasia had toch eerder vandaag gezegd dat 'die mevrouw' had gezegd dat Huub op 1 en Jaap op 2 stond?
Als god ook ¤ 3,95 heeft betaald zal ie nu vast ook met het schaamrood op z'n kaken zitten te kijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik wil niets van je"
Lieke: "Maar dat zal.... "
Lieke: "Ik probeer je te... "
Natasia: "Godzijdank Lieke... echt godzijdank"
Lieke: "Je hebt nog niet eens.... "
Natasia: "Godzijdank Lieke.... godzijdank"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Niets van wat Natasia zegt neem ik als waarheid aan.
Daar hebben jullie een goed punt.quote:
Ik ben best fanatiek kijker, maar dat soort acties gaat me net even te verquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
Gaan er mensen naar Jensen? Even melden dat er een zondagavond door Amanda in hun eten is gespuugd.
Nee ik ga Dansen bij Jansen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
Gaan er mensen naar Jensen? Even melden dat er een zondagavond door Amanda in hun eten is gespuugd.
Is ook zo. Maar wraak nemen vind ik wel op z'n plaats.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben best fanatiek kijker, maar dat soort acties gaat me net even te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |