Een waar leeghoofdje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Een fantasiefiguurtje uit een pak Brinta?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef blomst het volgende:
En nu maar hopen dat Eri straks aan de diarree raakt
Welk argument waarvoor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef getl0st het volgende:
Heeeel stom argument van Natasia..
Had ze arsenicum onder z'n auto gelegd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Was het trouwens niet Natasia die in het begin heeft uitgesproken dat ze Milton had proberen te vergiftigen ....
Lees hierboven.quote:
En het ergste is dat ze de andere groep beschuldigen van de dingen die ze zelf hebben uitgevretenquote:
Stuur een taart met die tekstquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat we ze op een of andere manier moeten laten weten dat Amanda en Erik in het eten hebben gespuugd.
Zolang wij ons nog enorm aan hem ergeren komt die toneelhaak nooit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Smeric , hou je smoel. Waar blijft die toneelhaak.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Was het trouwens niet Natasia die in het begin heeft uitgesproken dat ze Milton had proberen te vergiftigen ....
Ja ....jij hebt er ervaring meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef SiRojK het volgende:
Als ik Lieke was zou ik zeggen: Oké, jullie willen het, jullie kunnen het mkrijgen... Ik zou met AL het eten dat in huis is gaan kloten...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "De intentie is er geweest, dus het was voorbedachte rade. Daar sluit oom agent je voor op hoor"
Inderdaad, en neem Natasia zelf dan ook maar gelijk mee..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Pak dan maar heel Natasia's familie op, want die hebben moordplannen uit wel uitgesproken.
Alles met voorbedachte radequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef CoT het volgende:
Zullen maar niet zeggen wat Nasty heeft uitgesproken
Mijn nieuwsgierigheid overstijgt mijn geduldquote:
HOE DAN?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia wilde Wilgo wel inruilen tegen Ton, dus weten we nu zeker dat ze met Ton heeft geneukt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
Idd, mss moet Lieke ook kinderen verwaarlozen, harde boeren laten en lachen, dreigen, krijsen als een varken en vooral hele domme dingen zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Lieke moet zich meten aan de standaard van Natasja![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had z'n lunch voorzien van een of ander goedje, maar hij werd alleen maar ziek...
is er al bekend hoe laat de PP is? ik wil dat echt neit missen....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
Asjeblieft laat Lieke een hoger percentage dan Natasia in de PP hebben.
Natasia is echt niet van deze wereld. Wat een onzin blijft dat mens uitkramen.
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
Natasia: straks ga je weer terug naar waar je vandaan komt
Lieke: naar mijn liefdevolle familie zonder zorgen
Kan ze niet hebben die Natasia.
Dat moet toch niet al te moeilijk zijn????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
Precies ! Dus wees wijs en negeer Eric volkomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zolang wij ons nog enorm aan hem ergeren komt die toneelhaak nooit.
Hmz...dan moet ik NU gaan betalen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Komt die popipol ? en hoe laat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |