ik post ook weer eens een keertje hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Janetje het volgende:
En centraal..
jij sletquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Chowi het volgende:
Hihi, ik voorzag het al toen ik het aantal de 300 zag naderen...
Nou ja.. vent.. vent...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja shit, ik was in je afwezigheid helemaal vergeten dat je een vent bent!
Wijzig 'm dan met je toffe modskillz.quote:
Hey, een whoops.quote:
Ola!quote:
Denkbeeldige altijd..quote:
Affengeil, ein richtige Erdinger!quote:
Daar zat toch geen bier in?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef Janetje het volgende:
Kut ik zie net dat m'n vriezer dichtgevroren is..
Nope..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Affengeil, ein richtige Erdinger!
[..]
Daar zat toch geen bier in?
Als er bier in had gezeten was hij ook vast niet dichtgevroren...quote:
Ha mcDavid!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:28 schreef mcDavid het volgende:
Whoops!
Die kale heeft het extensie topic dichtgegooid
Zullen we hem schoppen?
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Ha mcDavid!
Ik heb het zijdelings meegekregen ja... History repeats zal ik maar zeggen...
je bent niet de enige!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
Waarom denk ik steeds dat whoops een vrouw is?
Dat was de reden dat cyberstalker er mee moest stoppen ja...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja
Ook stom van lynx dattie die blockfunctie erin deed eigenlijk
Verder is het wel een toffe extensie geworden!
Waarschijnlijk vanwege mijn negerinnen-icoon en vrouwelijke username?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
Waarom denk ik steeds dat whoops een vrouw is?
Misschien moet ik een tagje '(man)' hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef mcDavid het volgende:
ik dacht het ook altijd, tot hij een toffe extensie maakte, want vrouwen zijn meestal niet zo technisch met de computer.
Goed dan. Neuken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege mijn negerinnen-icoon en vrouwelijke username?
Ik ben toch echt redelijk man, kan ik je vertellen...
Lijkt me goed, mits bier...quote:
Dat ligt hier immer koud.quote:
Vraag 'm aan!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien moet ik een tagje '(man)' hebben?
*Heren show hier je penis topic checkt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef whoops het volgende:
Ik ben toch echt redelijk man, kan ik je vertellen...
Koud bier is altijd relaxed... Dit klinkt als een uitnodiging...quote:
Is daar een tipoc voor dan?quote:
Ik geloof dat hier op FOK! geen hard bewijs ligt...quote:[..]
*Heren show hier je penis topic checkt...
Je hebt alleen geen geboortedatum ingevuld in je fotoboek en ook geen foto's. Hoe weet ik dat ik niet met een uitgezakte, kalende 60+er afspreek?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Koud bier is altijd relaxed... Dit klinkt als een uitnodiging...![]()
Kut... Betrapt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen geboortedatum ingevuld in je fotoboek en ook geen foto's. Hoe weet ik dat ik niet met een uitgezakte, kalende 60+er afspreek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Je moet het wat geloofwaardiger brengen, de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Kut... Betrapt...
Ik wist dat het ging mislukken...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef whoops het volgende:
Geboortedatum is geregeld...En nu de foto's nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ik vrees dat ik je daarvoor moet doorverwijzen naar een andere populaire 'jongeren'-site...quote:
Goed, goed. Ik ga wel weer soppen op Superdudes.nl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je daarvoor moet doorverwijzen naar een andere populaire 'jongeren'-site...
Nee, ik doelde op mijn hyves, je mag het adres mits je me krabbelt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, goed. Ik ga wel weer soppen op Superdudes.nl.
Ik heb zelf niet eens Hyves. Hyves is zonde van je tijd, man. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat het zo tussen het rijtje chlamydia, cholera en aids past.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op mijn hyves, je mag het adres mits je me krabbelt...
Het is meer een park-check-wigger...quote:
Wil je m'n superdudes dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens Hyves. Hyves is zonde van je tijd, man. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat het zo tussen het rijtje chlamydia, cholera en aids past.
Gaarne.quote:
Dat zijn trouwens dingen die ik weer niet heb, i.t.t. tot hyves...quote:
"Het is te genezen, maar je komt er moeilijk vanaf....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Chowi het volgende:
"Ik ga morgen even langs de dokter voor een hyves-test."
"I.t.t. hyves" of "i.t. tot hyves".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens dingen die ik weer niet heb, i.t.t. tot hyves...
+1 scherp...quote:
Ja, sorry. Ik moet even een paar flesjes achterover slaan, inderdaad. Verdulle.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef whoops het volgende:
[..]
+1 scherp...
Moet je dat bier van je niet eens gaan drinken, dan zie je dit soort dingen wellicht niet meer?
Ik drink net de laatste Grolsch Weizen op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik moet even een paar flesjes achterover slaan, inderdaad. Verdulle.
Wáárom, David?!quote:
Vet profiel... Kudos...quote:
Omdat ik die huilies die liepen te huilen om mijn fotoshop van die miss-sugababe foto keihard wou uitlachen!quote:
Gelukkig niet zeg. Dan had ik een banaanvraag gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:32 schreef whoops het volgende:
Dit ben ik niet b.t.w. http://www.superdudes.nl/whoops
quote:
quote:Kudos
0
Regio Kudos
0
Hot
13%
Dát spreekt voor me hoop ik?quote:Totaal online
0 dagen, 4 uur, 39 minuten
Laatste Update 20/06/2006
Mjah, wat kan ik zeggen, met m'n hyves...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dát spreekt voor me hoop ik?
quote:1336 x , Hyver sinds 22-02-2005
De poll zag ik inderdaad, en gelukkig kan je zonder account stemmen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Me profiel een beetje geleegd. En een poll toegevoegd.
FP interview?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef cerror het volgende:
Zo. Interview afgerond.
even mijn complimenten voor een van de meest heerschende sig's die ik hier gezien hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef whoops het volgende:
[..]
De poll zag ik inderdaad, en gelukkig kan je zonder account stemmen!
Jij en het buurmeisje met de schelle stem?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef Stofje het volgende:
Was het voor één avond, of forevah!
Ik zou zó gaan staken als ik mod zou zijn,quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Stofje het volgende:
Blauw, moderators, gezag, gemaakte autoriteit.
Vandaag uitslag!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:43 schreef Chowi het volgende:
Ik ben stiekem zó donkerblauw dat het zwart lijkt.,
,
.
Begin maar vast te krabben.quote:
Dat is best wel triest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Stofje het volgende:
Even between you and me, Siemen, maar die stakingsavond was dus de mooiste FOK!-avond die ik ooit gehad heb.
Hoezo is dat triest? Een mooie rel, heel tof op MSN met m'n collega-stakers, het was schitterend. Dat je het oprecht gezellig hebt terwijl je alleen op je kamer aan het internetten bent.quote:
Verveling was er niet bij in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Stofje het volgende:
Even between you and me, Siemen, maar die stakingsavond was dus de mooiste FOK!-avond die ik ooit gehad heb.
Ohja! Duimen voor Tsjowie!quote:
Mijn vader zit mij zo onwijs op te fokken hč. Ik word er niet goed van.quote:
Ja maar het is ook keispannend!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader zit mij zo onwijs op te fokken hč. Ik word er niet goed van..
Waarom? Het wordt hoe dan ook veel bier, vanavond.quote:
* Jaloers is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom? Het wordt hoe dan ook veel bier, vanavond.
Haha. Goeie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:00 schreef Q. het volgende:
Omdat ik het zeg en ik weet alles.
Deed jij nog maar examens, hm? Goude tijden, mijn vriend. Goude tijden.quote:
Ik wilde mijn laatste Vogon gedicht erin zetten, maar dat paste niet... Speciaal voor jullie, nu dan toch:quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
even mijn complimenten voor een van de meest heerschende sig's die ik hier gezien heb
vogon poëtry is er niets bij
quote:See, see the Chowi sky
Marvel at its big Purple depths.
Tell me, killswitch do you
Wonder why the cat ignores you?
Why its foobly stare
makes you feel beer.
I can tell you, it is
Worried by your evergludos facial growth
That looks like
A beer.
What's more, it knows
Your horse potting shed
Smells of snot.
Everything under the big Chowi sky
Asks why, why do you even bother?
You only charm foks.
EEN FUCKING GEDICHT OVER MIJ.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik wilde mijn laatste Vogon gedicht erin zetten, maar dat paste niet... Speciaal voor jullie, nu dan toch:
[..]
Gouden tijden, Chowi. Minpuntje voor Nederlands.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:03 schreef Chowi het volgende:
Deed jij nog maar examens, hm? Goude tijden, mijn vriend. Goude tijden.
-1 scherpte. Ik was net uit bed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Gouden tijden, Chowi. Minpuntje voor Nederlands.
To cheer you up, in deze onzekere tijden...quote:
Ik geloof dat ik van je begin te houden, whoops.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef whoops het volgende:
[..]
To cheer you up, in deze onzekere tijden...
Je visualiseert het?quote:
Dat is een liedje, toch? Uitgezonder dat Siem, dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Chowi het volgende:
You're such a beautiful freak, Siem.
Ja. Van Eels. En waarom moet verdulleme iedereen uitgerekend vandáág in overvloed hierheen bellen? Ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is een liedje, toch? Uitgezonder dat Siem, dan.
Dag meiske,quote:
Waarom kom jij daar?quote:
Hoe lomp kun je zijn inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ken het. Mijn ouders flikten dat. Ik zat in het zweet, telefoon, ouders uit Frankrijk. TYF OP, IK STUUR WEL EEN SMS, STELLETJE RANDDEBIELEN!
Er was een topic over.quote:
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
He, waarschijnlijk omdat er een topic over loopt?
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JA IK LEES TOCH OOK NIET ALLES!!!
Pfrt, stom stofje.
Het was nog niet door mijn hersenpan heen geschoten, maar nu je het zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik eens in BeF komen en een ontstellend domme opmerking plaatsen?
Eens.quote:
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, pubers die in opstand komen.
Wat ben je weer snoezig, Stof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Oh stofje, wat ben je weer heerlijk subtiel bezig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, hop, ga je dáár dan mee bezighouden.
Nou, eerlijk? Ik werd vanmorgen wakker en mijn eerste gedachte was Stofje is sexyvandaag krijg ik te horen of ik geslaagd ben. En toen was er nog niets van zenuwachtigheid in mijn hoofd. Maar iedereen loopt me vandaag op te fokken en dat is best wel irritant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Je komt zenuwachtig over, maar je probeert je groot te houden. Schattig.
Nog leuke plaatjes ontvangen laatste tijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Stofje het volgende:
Heerlijk, er moeten meer mensen afgezeken worden.
Nieuwe Dream Theaterquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:18 schreef Stofje het volgende:
Marilyn Manson, Rufus Wainwright, Paul McCartney, Dream Theater, er zaten wel weer geinige dingen tussen. Ondertussen moet ik eigenlijk mijn recensie van Sage Francis eens af gaan ronden, die ligt hier ook al té lang.
Diep van binnen zijn ze natuurlijk ook diep gekwetst. Maar ze weten óók wel dat het voor jou alleen maar leuker is als iemand terughapt na zo'n opmerking. En dus doen ze het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Toch jammer, mensen vinden me tegenwoordig 'snoezig' en vinden het 'grappig' als ik een afzeikopmerking maak. Néé, het moet áánkomen, het moet píjn doen, het moet beledigend zijn, het moet een angstig moment zijn voor het slachtoffer..
Hoewel ik gisteren BadKeukenTegel wel op de kast had, dat was dan wel weer tof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Toch jammer, mensen vinden me tegenwoordig 'snoezig' en vinden het 'grappig' als ik een afzeikopmerking maak. Néé, het moet áánkomen, het moet píjn doen, het moet beledigend zijn, het moet een angstig moment zijn voor het slachtoffer..
Die heeft dan ook het IQ van een... Nou ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoewel ik gisteren BadKeukenTegel wel op de kast had, dat was dan wel weer tof.
Je maakt me verlegen, Chowi...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik van je begin te houden, whoops.
quote:Your musical compatibility rating with Moomphs is:
Very Low
Hihi, een berichtje in m'n Shoutbox.quote:
Medium.quote:
Ja. Jij dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef whoops het volgende:
En je komt gewoon ook nog uit Zwollywood...
Met die van Chowi of met die van mij?quote:
Deventer South-central...quote:
Als je het zo brengt klinkt Deventer ineens heel tof.quote:
Johquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:53 schreef whoops het volgende:
Ow, het is officieel... BeF'fen is slecht voor je werk...
Ik probeerde het even, maar het begon te vervelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sjowie, je zou in stilte gaan zielepieten in een hoekje en dan over een uur of wat daar weer uitkomen met de mededeling dat je geslaagd zou zijn.
Tussen welke tijden zou je gebeld worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik probeerde het even, maar het begon te vervelen.
Cheauwi. Zal eens even gluren.quote:
Pas na half drie, hoor ik net.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tussen welke tijden zou je gebeld worden?
Dan heb je nog even te gaan.quote:
Very low. Je treft het niet, met dat BeF-volkquote:
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.quote:
Plus een kaartje voor BE.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.
Haal dan ook gelijk een kaartje voor RE.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Waarom moeten ze zo laat pas bellen? Ik wil wel meteen mijn nieuwe telefoon ophalen als ik geslaagd ben.
quote:
Wtf, is dit een complot?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haal dan ook gelijk een kaartje voor RE.
Do, 25/10/07quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Wtf, is dit een complot?.
En wanneer treedt Room Eleven op dan? En waar?.
Oeh, hip! Hoe duur? Misschien dat ik naar Tivoli ga.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Do, 25/10/07
19.30 uur ROOM ELEVEN De Effenaar
Eindhoven
Vr, 26/10/07
20.30 uur ROOM ELEVEN Paradiso Grote Zaal
Amsterdam
Za, 27/10/07
20.15 uur ROOM ELEVEN Tivoli
Utrecht
Ik gaat sowieso naar Paradiso![]()
Iedere avond is ¤12,- excl.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oeh, hip! Hoe duur? Misschien dat ik naar Tivoli ga.
Klinkt goed! Ik vraag het een vriendin alvast.quote:
quote:"J." zegt:
OMFG! DIE KEN IK
"J." zegt:
DAAR WIL IK HEEN
"J." zegt:
DAAR WIL IK HEEN, HEEN, HEEN DAARHEEN
Volgens mij moet ik meer emo luisteren indeed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Very low. Je treft het niet, met dat BeF-volk.
Die Utrechtenaren hadden er wél even bij mogen vertellen dat ze twee stukken "Oude Gracht" hebben, met daartussen een andere straat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Tivoli is wel tof, ook.
Ik ben niet emo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik meer emo luisteren indeed...Ik zal m'n huisgenoot wel wat vaker langs laten komen...
![]()
Dat verklaart dan mijn afwezigheid overdqg de laatste tijd zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:53 schreef whoops het volgende:
Ow, het is officieel... BeF'fen is slecht voor je werk...
Je afwezigheid bij BeF of bij je koffiepauze, werkoverleg, functioneringsgesprek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat verklaart dan mijn afwezigheid overdqg de laatste tijd zeker?
Het Belgische toetsenbord zit nog deels in me.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef Chowi het volgende:
DQG, is dat een nieuw schietspel?
Alhier uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Je afwezigheid bij BeF of bij je koffiepauze, werkoverleg, functioneringsgesprek?
Hey.. die heeft mijn msn-naam.quote:
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb.quote:
Achossie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb..
quote:
Ik zal er thuis ook even "J." van maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik heb haar ook al een paar keer voorgesteld het te veranderen. Omdat ik nu drie keer een "J." in mijn MSN heb..
Puik idee zeg! Origineel ook!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Ik ga ook J. heten op MSN. Ha! Gewoon, om Chowi te stangen! Ik ga gewoon J. heten! Hahahahhahahahaa. Hilarisch! Ik ben nu aan het lachen achter de pc, omdat ik dus Chowi ga pesten door mezelf J. te noemen op MSN.!
!
!
Ik vind jou echt fantastisch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef Stofje het volgende:
Ik ga ook J. heten op MSN. Ha! Gewoon, om Chowi te stangen! Ik ga gewoon J. heten! Hahahahhahahahaa. Hilarisch! Ik ben nu aan het lachen achter de pc, omdat ik dus Chowi ga pesten door mezelf J. te noemen op MSN.!
!
!
Jans.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef rompompom het volgende:
Stof J.
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat alquote:
Nee, ik vind oprecht dat jij leuke opwellingen hebt, soms.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat al.
Niet zo onzeker. Het was een leuke en grappige post!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je oprechtheid, ik ga ervanuit dat je me een béétje lief vindt en dat volstaat al.
Die z dacht ik er ook nog tussen, toen ik de post typte. Maar ik dacht, nee, dit doe ik niet. Straks denken ze nog dat ik vuig ben. Een vuige dame. En dat ben ik niet. Want ik ben immers een toffe chick. En lief. En nog veul meer. Maar zeker niet vuig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef Stofje het volgende:
Wil jij mijn opzwelling eens van dichtbij zien?
Kind, jij bent de ranzigheid zelve. Echt met afstand de meest vunzige vrouw die ik ken, met zieke gedachtes en ranzige uitspraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die z dacht ik er ook nog tussen, toen ik de post typte. Maar ik dacht, nee, dit doe ik niet. Straks denken ze nog dat ik vuig ben. Een vuige dame. En dat ben ik niet. Want ik ben immers een toffe chick. En lief. En nog veul meer. Maar zeker niet vuig!
quote:
Niet. De vuige dingen die ik wel eens post, hebben jullie opgewekt. Voordat ik mij op FOK! registreerde, dacht ik nog enkel aan lentezon, uitgestrekte weiden en barbies. FOK! heeft mijn karakter geen goed gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kind, jij bent de ranzigheid zelve. Echt met afstand de meest vunzige vrouw die ik ken, met zieke gedachtes en ranzige uitspraken.
Interessant. Slim. Lief. Zorgzaam. Behulpzaam. Charismatisch.quote:
Jíj bent verantwoordelijk voor mijn ranzige uitspattingen. Jij bent verantwoordelijk geweest voor mijn zieke uitspraken, mijn ronduit perverse fantasieën, het is allemaal aan jou te danken, jij smerige, ranzige, perverse, vieze vrouw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet. De vuige dingen die ik wel eens post, hebben jullie opgewekt. Voordat ik mij op FOK! registreerde, dacht ik nog enkel aan lentezon, uitgestrekte weiden en barbies. FOK! heeft mijn karakter geen goed gedaan.
Ik hou van je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jíj bent verantwoordelijk voor mijn ranzige uitspattingen. Jij bent verantwoordelijk geweest voor mijn zieke uitspraken, mijn ronduit perverse fantasieën, het is allemaal aan jou te danken, jij smerige, ranzige, perverse, vieze vrouw!
Nu klink je alsof je een contactadvertentie tracht te plaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Interessant. Slim. Lief. Zorgzaam. Behulpzaam. Charismatisch.
Okay, misschien draai ik door.
Dat doe ik met elke reactie die ik op FOK! plaats. Insinueren wat voor geweldig persoon ik wel niet ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu klink je alsof je een contactadvertentie tracht te plaatsen.
ík trap er mooi niet inquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat doe ik met elke reactie die ik op FOK! plaats. Insinueren wat voor geweldig persoon ik wel niet ben.
Ik weet hoe leuk je me vindt.quote:
Er gaat een keer geketst worden hč? Jij en mcD. Da's weer eens wat anders.quote:
No way, mcD drinkt thee met honing.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Er gaat een keer geketst worden hč? Jij en mcD. Da's weer eens wat anders.
Dat is geen biersoort, of wel?quote:
Nee.quote:
Ik heb het wel eens gehad, maar het is wel erg zoet. Alhoewel de verschillende merken erg van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef Blight het volgende:
Dat rosébier lijkt me echt smerig trouwens.
Als iemand d'r nummer even post gaan we d'r collectief bellen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding] Over een kwartier gaat Chowi horen of ze geslaagd is!!111 [afbeelding]
Lilian +316204..... Oh, wacht, dat zou gek zijn hč.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Als iemand d'r nummer even post gaan we d'r collectief bellen...
Spanneueueund!
Toch bedankt, de rest gok ik er wel bij....quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lilian +316204..... Oh, wacht, dat zou gek zijn hč.
Tien miljoen mogelijkheden ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
Kansberekening: Je hebt 7 cijfers over, voor elk cijfer zijn 10 mogelijkheden. 10*10*10*10*10*10*10 = best veul mogelijkheden.
5 cijfers, Stofje. 100.000 mogelijkheden maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
Kansberekening: Je hebt 7 cijfers over, voor elk cijfer zijn 10 mogelijkheden. 10*10*10*10*10*10*10 = best veul mogelijkheden.
*kras*quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Stofje het volgende:
Is goed jongen, als jij dat denkt, vooral denken, maar laat ons nou eens met rúst.
Gefelicitaart!quote:
Van harte gefeliciteerd!quote:
Watvoorzoeen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
Ik check mijn nieuwe telefoon uit, swa, jeweetz.
Sony Ericsson w200i.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik wil nog steeds wel kinderen van je hoor.
Niet. Er zijn 710 mogelijkheden. 282475249 Om precies te zijn. Succes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
Gefeliciteerd!!!! Van harte profietsgejat!quote:
"quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:17 schreef Stofje het volgende:
En nee, niet stronken. Nog niet. Alleen maar een beetje stoned.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:58 schreef rompompom het volgende:
Ik denk dat Chowi stronken is.
Waarom staat dat in hémelsnaam op images.fok.nl?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:17 schreef Stofje het volgende:
Je blowt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef Chowi het volgende:
Wtf.
[..]
En nee, niet stronken. Nog niet. Alleen maar een beetje stoned..
Ha, ha! Blowen? Cocaine!quote:
Als ik er twee uur eerder was geweest, was 'ie 2 uur geleden weggeweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Stofje het volgende:
Oeh, heb ik nu ook een note erbij? Ik bedoel, dat plaatje heeft er toch 2 uur gestaan!
Was het die met die 3 negers en een chick op een rij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Stofje het volgende:
Oké, weer een pornografisch gifje, ik doe 'm wel als linkje, hij is namelijk wel grappig:
-Stofje, kap nou eens met je offtopic ranzige plaatjes-
Sorry, dan heb ik toevallig een begravenis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:39 schreef mcDavid het volgende:
http://www.parkpop.nl/kinderparkpopWie gaat er mee?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef Stofje het volgende:
Eh, remlof:
* Ik geef aan dat het pornografisch materiaal is
* Het is een linkje
* Het staat op de server van FOK.
* Het is tamelijk humoristisch.
Huillie.
Oh ja, ik was Chowi vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je was de disclaimer met: "Klikken alleen toegestaan indien u 18 jaar of ouder bent" vergeten
We zijn mietjes gewordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom is BeF tegewoordig helemaal dood 's nachts ?
Om er straks hier mee te pronken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:50 schreef Chowi het volgende:
Oh shoot. Waarom moet ik mijn cijferlijst ophalen in deze vroegte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |