Je vermaakt je nog uitstekend zo te zien.quote:
Anders ga je in een ander topic janken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ga je toch lekker kwartetten?
en we staan nog wel zo mooi cenraal beebquote:
Ik ben altijd lief SOL..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ludo en BeeDee: even lief doen...kusjekroel enzo![]()
Tranen met tuiten, de dijken mogen opgehoogd worden. De stijgende zeespiegel als gevolg van het broeikaseffect is er niets bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Anders ga je in een ander topic janken.
Ja maar onderaan, en ik kijk eik nooit in ONZ, tenzij ik zelf een topic openquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
en we staan nog wel zo mooi cenraal beeb![]()
poehaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja maar onderaan, en ik kijk eik nooit in ONZ, tenzij ik zelf een topic open![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tranen met tuiten, de dijken mogen opgehoogd worden. De stijgende zeespiegel als gevolg van het broeikaseffect is er niets bij.
Echt niet ziek geweest van die eieren ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja maar onderaan, en ik kijk eik nooit in ONZ, tenzij ik zelf een topic open![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Echt niet ziek geweest van die eieren ?![]()
vrouwen poepen ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, ik heb er zelfs nieteens lekker van gepoept
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, ik heb er zelfs nieteens lekker van gepoept
![]()
Lul niet, ik kan schijten als een ventquote:
ja ik prefereer een mooie roze anusquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lul niet, ik kan schijten als een vent![]()
Dat was toch de reden waardoor het niets tussen ons werd![]()
![]()
![]()
Als dat een reden was voor het niet slagen van een relatie, dan was ik al jaren geleden geschijten gescheiden. Oh nee...ik ben niet getrouwd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lul niet, ik kan schijten als een vent![]()
Dat was toch de reden waardoor het niets tussen ons werd![]()
![]()
![]()
wil je je anus laten bleken speciaal voor mij danquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil iets zeggen maar dat doe ik niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je je anus laten bleken speciaal voor mij dan![]()
zeg eerst maar wat je wou zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik ga even televisie kijken.
Tv'tje die op het balkon stond staat nu in mijn slaapkamer, duss dat is helemaal van Whoeiiii![]()
![]()
![]()
bij een vrouw is dat zeer aantrekkelijk hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik kom steeds op het verkeerde moment binnen....
Anoes bleken....
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij een vrouw is dat zeer aantrekkelijk hoor
Neh... doe maar niet.quote:Anus bleken
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Met het bleken van de anus wordt bedoeld dat de donkere pigment op en rond de anus wordt gebleekt. Het wordt alleen om kosmetische reden gedaan.
Voor het bleken van de anus wordt een crème gebruikt dat ongeveer 20% hydrochinon bevat (een waarschijnlijk kankerverwekkende stof[1] die in meerdere landen, waaronder Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk, verboden is[2]). Hydrochinon is de actief werkende stof die voor het bleken zorgt.
maar wel een mooie roze anus, dat dan weer wel!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Anuskanker....
ik vind een roze anus bij een dame toch wel zeer sjiek staanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:04 schreef Duuvelke het volgende:
wat een onderwerp..
ik niet iigquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
Zitten jullie Ludo nu weg te pesten?![]()
geen ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zal zo eens kijken wat ik ervan vind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind een roze anus bij een dame toch wel zeer sjiek staan![]()
Waarnaartoe?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben ook weg
Nee, ben je gek. Hij was ff een beetje vervelend, maar wegpesten is geen sprake van hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
Veel kijkplezier!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik was ff lurken en ga nu een filmpje kijken. Tot later E !
![]()
![]()
serieus als je je daar aan kan storen, get a life ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
Vervelend, vervelend, ik? Er lopen er hier al een paar weken een stel 'opgeschoten pubers' met een te hoog testosteron rond die bij alles wat Tezz zegt of doet gaan lopen kwijlen.
Dát is vervelend.
Ludo, je laat nu een hele trieste kant van jezelf zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
Vervelend, vervelend, ik? Er lopen er hier al een paar weken een stel 'opgeschoten pubers' met een te hoog testosteron rond die bij alles wat Tezz zegt of doet gaan lopen kwijlen.
Dát is vervelend.
inderdaad laten we lekker allemaal nors tegen elkaar gaan doen is veel leukerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ludo, je laat nu een hele trieste kant van jezelf zien.![]()
En als je denkt dat ik op Tezz geil ofzo, zit je ernaast. Tezz is gewoon gezellig en spontaan. Dat kan ik van jou momenteel niet zeggen.![]()
Anyway..rookpauze weer over. Ik ga weer verder met mijn film.![]()
Je bent niet vervelend Ludo!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, ik reageer hier enkel op een post dat ik vervelend zou zijn. Welke posts ben ik hier vervelend dan? Degene waarbij ik me zeg aan te passen aan het niveau en me slechts beperk tot een paar smileys? Of..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad laten we lekker allemaal nors tegen elkaar gaan doen is veel leuker![]()
ja echt wat een gekke dingen zeg ik me daar tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Niet leuk! Ik sta er zo nu en dan versteld van wat jullie er allemaal uit kunnen gooien
Ik ben toch braver dan ik dacht.
Sterker nog! Ik BEN de vredesduif!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
oranjekoek ga jij nu de vredesduif uithangen.
Oh deze post zal wel als vervelend opgevat worden.
eh soms wel jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt wat een gekke dingen zeg ik me daar toch![]()
ja en in dit geval ook dan? ik ben namelijk rezue benieuwdquote:
Nee er zijn nu geen harde klappen gevallen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en in dit geval ook dan? ik ben namelijk rezue benieuwd
hard klappen? nou die deel ik in het hoeksje maar zelden uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee er zijn nu geen harde klappen gevallen.
Eensch !quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hard klappen? nou die deel ik in het hoeksje maar zelden uit
ik zeg vaak vage en rare dingen maja that's pezu
en tuuk na 120 delen zullen er best wel eens 3 woordenwisselingen zijn geweest met vaste users maar dat zal dan vaak berust zijn op misverstanden aan weerszijde
ik vind dat dit hele gedoe nu zwaar wordt overtrokken
Inderdaad! Ik heb het over iedereen hier, niet alleen jij! Het was ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat dit hele gedoe nu zwaar wordt overtrokken
Ja natuurlijk, dat hoort hier ook!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Welk gedoe, mijn laatste post hier gisteren was dat ik in een zeikbui was en er geen geschikte topics waren om dat te uitten. Die bui is nog steeds niet over. Dan kan ik dat gaan botvieren op mensen in mijn naaste omgeving of hier gaan 'zeiken', waar ik me trouwens niet bewust van ben. Maar dan kies ik voor hier.
Vriend Ludo...die post kan ik mij herinneren. En op een gegeven moment zijn we gezellig met Tezz aan het keuvelen en begin jij over onze arm uit Tezz d'r achterwerk te halen en daarna nog een paar posts over geilen op Tezz en dat soort ongein. Buiten het feit dat dat niet waar is, kan je best je frustratie over het ontbreken van leuke topics in ONZ hier botvieren. Maar als je kaatst, dan moet je wel die bal terugverwachten. Dus wat mij betreft even goeie vrienden, maar laten we het niet op de spits gaan drijven okeej ?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Welk gedoe, mijn laatste post hier gisteren was dat ik in een zeikbui was en er geen geschikte topics waren om dat te uitten. Die bui is nog steeds niet over. Dan kan ik dat gaan botvieren op mensen in mijn naaste omgeving of hier gaan 'zeiken', waar ik me trouwens niet bewust van ben. Maar dan kies ik voor hier.
Oow dan heb je nog even!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, m'n kortste...vrijdag moet ik weer beginnen..![]()
Dat klopt...je mist intonatie en gezichtsuitdrukkingen. Een tekortkoming van communiceren via getypte tekst. Geeft niet, dan moeten we meer moeite doen om iets uit te leggen indien nodig. Heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat hoort hier ook!Het is waarschijnlijk allemaal een misverstand, een nadeel van tekst op je beeldscherm itt IRL
zullen we daarom al die smilies hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat klopt...je mist intonatie en gezichtsuitdrukkingen. Een tekortkoming van communiceren via getypte tekst. Geeft niet, dan moeten we meer moeite doen om iets uit te leggen indien nodig. Heb ik geen problemen mee.
Ja ik zie me al zo staan in een gesprekquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, daarom gebruik ik ze ook graag. In die mate zelfs dat ik ze mis in andere situaties !![]()
![]()
Zou er aardig debiel uitzien niet ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik zie me al zo staan in een gesprek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een film aan het maken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
Goed...ga ik weer even verder met m'n film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |