Wie is er in Lieshout geboren, geen idee, maar iets in die richting zal het wel zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Lieshout
Simon moet ik nog een keer helemaal kijken, wat ik ervan gezien heb was inderdaad erg goed/vermakelijk
Er is wel een BN-er in Lieshout geboren (Guus Meeuwis), maar dat zoek ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wie is er in Lieshout geboren, geen idee, maar iets in die richting zal het wel zijn.
Is zeker aan te raden, aparte film maar erg vermakelijk
Waar wordt Bavaria gebrouwen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is wel een BN-er in Lieshout geboren (Guus Meeuwis), maar dat zoek ik niet.
Zie 1 van de foto;s in mijn fotoboek voor een hint.
Ja ik ga hem ook zeker een keer helemaal kijken
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar wordt Bavaria gebrouwen?
Ok dan![]()
Dat is al een begin. En eigenlijk ook wel knap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet alleen waar Renkum ligt. Voor de rest heb ik geen idee
broer woont in Wageningen, wat er dus erg dichtbij ligtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is al een begin. En eigenlijk ook wel knap.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
broer woont in Wageningen, wat er dus erg dichtbij ligt
Maar je had het over Heijn als tip.
Misschien
Waar werd de topman van Ahold Gerrit-Jan Heyn dood aangetroffen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef roburt het volgende:
door wie is het warenhuis De Bijenkorf opgericht?
Het is toch ook de bedoeling dat je 't zonder Google doet? Tong?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef roburt het volgende:
ik vind het zo moeilijk om een vraag te bedenk die niet binnen 1 google/wiki hit te raden is
maar ik doe me best.
5min.
Hoeveel inwoners heeft Amsterdam?quote:
Met welke film won Martin Scorsese zijn eerste Oscar ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
The Departed
Ja, of Wie won in 2007 de Oscar voor beste film, maar ik reken 'm goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met welke film won Martin Scorsese zijn eerste Oscar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |