Wat heb jij dan voor een slechte computer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Savagephreak het volgende:
Ben ik ff zoeen .AVI aan het converteren veur een DVD.
Instellingen op Tijdkritisch, en Middel-kwaliteit.
"Converteren, 4 uur restrerend."
WHADDAPHUCK!?
Klacht:
ConvertXtoDVD is een schijtprogramma
Een kanker schnelle computerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor een slechte computer?_!
oh kutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Thrilled het volgende:
Oh ik dacht dat het om de spelfout ging in "restrerend"
domme ik
Jij ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Thrilled het volgende:
domme ik
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Thrilled het volgende:
domme ik
Dat is slechts een schatting.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef Savagephreak het volgende:
[..]
Een kanker schnelle computer
Ik zet hem net op Beste kwaliteit, en staat er 2 uur restrerend
Laat me dit even samenvatten,
Hoge kwaliteit = korter
Lage kwaliteit = langer
Mjah, logisch
Whehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Thrilled het volgende:
domme ik
Jahoor, zekers een Intel Celeron 3.4GHz.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef Savagephreak het volgende:
[..]
Een kanker schnelle computer
Ik zet hem net op Beste kwaliteit, en staat er 2 uur restrerend
Laat me dit even samenvatten,
Hoge kwaliteit = korter
Lage kwaliteit = langer
Mjah, logisch
en een aids radeon videokaart?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Is dat met een leukemie64bit processor?
---->>> ROT OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef superworm het volgende:
---->>> DIG
DIGIFOOB HAHAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Savagephreak het volgende:
[..]
---->>> ROT OP.
NIET NAAR DIGI CORNER
Oja, stel je voor!quote:
Niet iedereen waar ik ze aan verkoop, heeft een XviD DVD spelertquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, stel je voor!
Ik wil een XviD of een DivX afspelen op mijn dvd-speler!
Joh, dat doe je toch niet!!![]()
stichting brein, leest u even mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef Savagephreak het volgende:
[..]
Niet iedereen waar ik ze aan verkoop, heeft een XviD DVD spelert![]()
"Nee".quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef Jumparound het volgende:
pleur op naar tweakers lamlul
Nee, daarom converteer je dus!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef Savagephreak het volgende:
[..]
Niet iedereen waar ik ze aan verkoop, heeft een XviD DVD spelert![]()
ben je geband zekerquote:
grapjurkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Tip: neem een dual of quadcore processor. Dat scheelt de helft in tijd.
Neuh, mijn laptop met T2250 dual core doet het 2x zo snel als mijn desktop Athlon 64 3000+.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef Viro het volgende:
Wat zijn jullie triest bezig, je cpu laten converten![]()
, waar de fuck heb je dan een videokaart voor
Niet alleen om te gamen !
![]()
Bij ATI kan je video's converten via de avivo drivers die je erbij krijgt waardoor je videokaart het convert. Binnen een half uur of sneller (en dat met alle settings op high)Op mijn pc dan
![]()
Bij nVidia weet ik niet hoe het werkt, maare nVidia heeft brakke drivers![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:26 schreef Huppelei het volgende:
1. Willekeurige torrent prive tracker.
2. Download alle goede films.
3. Brand ze met Nero.
4. Hoesje met Nero Cover Designer.
5. Kijk je film
Of.
1. Haal de film van de videotheek
2. Zet hem met DVD Decrypter op je pc
3. Verklein hem met DVD Shrink
4. Brand hem met Nero
5. Hoesje
6.
Ja ati heeft alleen brakke drivers op de linux platform, k heb nog een pc met een nvidia kaart staan, dus niet te snel conclusie's trekken als je niks over mij weetquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Nvidia beschuldigen van brakke drivers en zelf een ATI hebben. Ga jezelf eens heel snel inlezen wat betreft drivers![]()
Het is ten eerste niet persoonlijk bedoelt, en ten tweede hoef ik verder niks van je te weten om je op basis van die uitspraak te veroordelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ati heeft alleen brakke drivers op de linux platform, k heb nog een pc met een nvidia kaart staan, dus niet te snel conclusie's trekken als je niks over mij weet![]()
![]()
![]()
Ik, 16quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is ten eerste niet persoonlijk bedoelt, en ten tweede hoef ik verder niks van je te weten om je op basis van die uitspraak te veroordelen.
Wat betreft linux zijn ATI drivers ronduit kut. Op het Windowsplatform is het beter, maar ook niet zaligmakend.
Ik heb ook beide kaarten, maar ik laat me niet leiden door persoonlijke ervaringen, maar algemene feitjes.
Overigens reageer je nogal kinderlijk, en ik schat dat je rond de 16 jaar bent. Je hoeft verder niet te reageren, ik ga geen discussies aan met pubers die de beginselen van diezelfde discussie niet kennen, danwel niet in acht nemen
ik doe er 35 minuten over op een E6600 @ stock, 10 minuten verschil vind ik zelf niks hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Flashwin het volgende:
25 minuten op een E6600@3Ghz![]()
gebruik winavi videoconverter btw![]()
Ik beoordeelde je op de manier hoe je het bracht, maargoed doet niet terzake je reageert nu normaal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik, 16jaren geleden dude. Ben je echt veel te laat
![]()
En btw wie is nu kinderlijk aan het doenIemand beoordelen op z'n post
![]()
Maar iedereen heeft zo zijn voorkeur qua videokaarten![]()
Mijn keuze gaat naat ati, k heb een nvidia en alleen maar gezeik & bsod's. (nu niet komen zeggen dat het niet klopt want ik zeg dit uit eigen ervaring)
Iedereen doet ook andere dingen met zijn videokaart, zo past ati beter bij mijn gedrag dan een nvidia.
Oh ja nvidia support < ATI 24/48 uurs support. Dat is ook iets waar ik op let. K heb liever snel binnen 48 uur een mailtje terug van ati dan 3 weken moeten wachten op 1mailtje van nvidia. (nu niet komen zeggen dat het niet klopt want ik zeg dit uit eigen ervaring, alweer)
jaloers!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe er 35 minuten over op een E6600 @ stock, 10 minuten verschil vind ik zelf niks hoor![]()
Nou, ik vind tien minuten verschil toch wel veel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe er 35 minuten over op een E6600 @ stock, 10 minuten verschil vind ik zelf niks hoor![]()
BSOD's heb ik echt gehad bij de installatie van de drivers. Geheugen is nieuw en getest in een andere pc en deed het perfect netals alle andere onderdelen. Dan moet ik toch echt wel de conclusie trekken dat het de drivers waren/zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat je BSOD's had met Nvidia, ligt waarschijnlijk niet aan de Nvidia drivers, omdat die op een uitzondering na WHQL zijn. Dit ligt eerder aan een combinatie van omstandigheden. Als je met de foutcode naar de knowledge base van microsoft gaat, vind je hoogstwaarschijnlijk een oplossing. In het kort, BSOD's worden vaak veroorzaakt door:
-Drivers
-Brakke onderdelen
-Geheugen
Dat iedereen andere dingen doet met zijn pc, klopt, maar het is onzin om dan maar voor een ATI te kiezen omdat zowel ATI als Nividia voor alle 3 de segmenten (low/mid en highbudget) kaarten beschikbaar heeft.
Wat betreft het supportverhaal. Ik denk dat 1 ervaring van 1 persoon niet representatief is. Zoiets zou je steekproefsgewijs moeten meten.
Tja, dan wordt het idd heel lastig om nog te zeggen dat het niet door de drivers komt. Maar het kan ook een brakke kaart ofzo zijn geweest, maar het kan ook goed door de drivers komen. Ze zijn namelijk ook niet allemaal WHQL. De meeste wel, maar je zou maar net een verkeerde hebben, gewoon mogelijk dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Viro het volgende:
[..]
BSOD's heb ik echt gehad bij de installatie van de drivers. Geheugen is nieuw en getest in een andere pc en deed het perfect netals alle andere onderdelen. Dan moet ik toch echt wel de conclusie trekken dat het de drivers waren/zijn![]()
Ik heb liever dat ik zelf de drivers moet downloaden en installeren dan dat het automatisch gaat. Als ik bepaalde drivers niet wil installeren vanwege de know issue's onder windows. Anders kan ik alles mooi weer gaan uninstallen en de eerdere drivers terug zetten. Dat vind ik dan weer irritant![]()
Ik doelde niet op de low,mid en high end budget kaarten. Een nvidia neem je niet als je gaat werken met autocad, microstation of andere soortgelijke progamma's. Daar is nvidia qua architexure niet geschikt voor. Ati daarin tegen wel. (ik kan het ook mis hebben maar wat ik nu vertel is mijn eigen ervaring, correct me if im wrong)
Qua support kan ik alleen mijn eigen ervaring delen en niks anders. Iedereen heeft zo weer andere ervaringen, daar heb ik geen problemen mee, alhoewel ik het soms op de verkeerde manier kenbaar kan maken![]()
Ik zie normale consumenten niet zo snel een Quadro of een FireGL kaart kopen voor autocad of microstation etc. Zulke kaarten zijn behoorlijk prijzig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
In principe zou je voor autocad en andere grafische pakketen sowieso geen consumentenkaart nemen. Tenzij je ermee hobby'd, maar als het je beroep is, heb je gewoon een Quadro staan.
Psst uninstall tool eerst gebruiken om oude drivers te removen, daarna pas nieuwe drivers installeren. Doe je het via standaard procdure dan blijven er op de c schijf dll's achter van je oude drivers. Gooi je dan nieuwe drivers overheen dan krijg je problemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik moet als trouwe ATi gebruiker zeggen dat de drivers niet erg fantastisch zijn ja. Ik heb nu ook alweer een driver die er maar half op staat. Alles doet het gewoon alleen de control center doet het niet.
Hmm, had eigenlijk nooit problemen met de standaard procedure. Maar laat ik dat dan maar eens doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Psst uninstall tool eerst gebruiken om oude drivers te removen, daarna pas nieuwe drivers installeren. Doe je het via standaard procdure dan blijven er op de c schijf dll's achter van je oude drivers. Gooi je dan nieuwe drivers overheen dan krijg je problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |