ok, ik komquote:
Ze stinkt uit haar mond, volgens WB. True love.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
En weer geen respons op een knuffel.
wat maakt het nou uit, het zal best lekker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je van de combinatie ossenhaas en spinazie ? Past echt niet bij elkaar, bij krachtig rood vlees horen heel andere groenten.
Op dat soort momenten vind ik het gewoon sneu voor Amanda. Ze doet zo haar best en ze krijgt niks terug behalve als ze haar kont naar hem toekeert. Zelfs dan wil hij niet zoenen of haar aankijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze stinkt uit haar mond, volgens WB. True love.
Zout hoor je pas na het koken aan groente toe te voegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef Katewalker het volgende:
Ik maak nooit verse spinazie maar weet wel dat je spinazie moet koken met aanhangend water en niet in een pan vol met al kokend water..die Natasia denkt dat ze alles weet..Amanda gooit er ook veel te veel zout overheen..ben benieuwd hoe die spinazie gaat smaken..........
Tsja, het schaap is niet anders gewend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Op dat soort momenten vind ik het gewoon sneu voor Amanda. Ze doet zo haar best en ze krijgt niks terug behalve als ze haar kont naar hem toekeert. Zelfs dan wil hij niet zoenen of haar aankijken.
Morgenmiddagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Haunter het volgende:
Gaan B, L en H vanavond naar Jensen voor opnames? Of is dat ook morgen?
en zo is hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "weet je, ik breng je dingen bij. Ik geef je een beetje sturing. Jij bent een meisje van 19"
[afbeelding]
Maakt echt niks uit, ze heeft het zo te zien absoluut niet door.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Op dat soort momenten vind ik het gewoon sneu voor Amanda. Ze doet zo haar best en ze krijgt niks terug behalve als ze haar kont naar hem toekeert. Zelfs dan wil hij niet zoenen of haar aankijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |