Met een persoonlijke test had ik het kersje omgedraaid....quote:
Wel zo makkelijk als je al een zwart schaap hebt hè... gewoon overal de schuld van gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij denken ze nog steeds dat Lieke met het eten heeft gerotzooid.
Huub noemt wel het spugen op de hamburgers.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij denken ze nog steeds dat Lieke met het eten heeft gerotzooid.
Dat hij mag stikken.quote:
Ja en het lullige is Lieke's vader zei dat ze op het eten moesten letten, want er was wat ingedaan en dat werd direct door achter ontkrachtigd. En dit van Lieke ontkrachtigen ze niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef SiRojK het volgende:
Jemig, wat zijn die lui hardleers zeg.. Lieke heeft echt al 8908435039485094385 keer gezegd dat ze dat NIET heeft gedaan, OMG man
Die wordt tegengehouden door de redaktie.. omdat Amanda toch wel verliefd op hem lijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda kon toch zo goed Thais koken. Na die "maaltijd" die ze maakte voor Nena heeft ze zich echt bewezen als een niets nut. Dat was toen ook niet te vreten.
Komt Mitch niet meer terug???
Dat van Lieke is dan ook niet gebeurd... dat andere welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en het lullige is Lieke's vader zei dat ze op het eten moesten letten, want er was wat ingedaan en dat werd direct door achter ontkrachtigd. En dit van Lieke ontkrachten ze niet.
Das waar, we hebben allemaal niet gezien dat er in het eten is getuft door Amanda en Erikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van Lieke is dan ook niet gebeurd... dat andere wel
Klopt, dat zei ik destijds ook al.. De kindjes van God (favoriet) worden weer beschermdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en het lullige is Lieke's vader zei dat ze op het eten moesten letten, want er was wat ingedaan en dat werd direct door achter ontkrachtigd. En dit van Lieke ontkrachtigen ze niet.
Over pakweg 10 jaar:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hier is amanda mee te vergelijken, de pure onschuld, en de goedheid zelve
[afbeelding]
Dacht ik ook net, waarom zetten ze nu niet op het scherm dat Lieke niets in het eten heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en het lullige is Lieke's vader zei dat ze op het eten moesten letten, want er was wat ingedaan en dat werd direct door achter ontkrachtigd. En dit van Lieke ontkrachtigen ze niet.
Een fantasiefiguurtje uit een pak Brinta?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hier is amanda mee te vergelijken, de pure onschuld, en de goedheid zelve
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |