Ah gelukkig. Ze zal zich er toch eens niet tegen aan bemoeien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
nee, hoor.
Natas zat op een stoel voor het raam en schreeuwde wel van die afstand.
http://dimi-p.hyves.nl/fotos/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef agter het volgende:
wat was ook al weer de website van dimitri?
Bij vd Valk doen ze echt hele vieze dingen met je eten las ik laatst. Dat heeft dan weer niks met appels te maken maar toch...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een kersje in de appelmoes en het is net v.d. Valk...![]()
wat heb ik toch met appels
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier om er tegenaan te kijken.
Ach mooi excuus om even te reageren..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij vd Valk doen ze echt hele vieze dingen met je eten las ik laatst. Dat heeft dan weer niks met appels te maken maar toch...![]()
Ik snap niet dat die de boel er niet uit laat trekken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef SiRojK het volgende:
Eric moet geen witte kleren aan doen, dan valt de kleur van zijn gebit zo op:
[afbeelding]
De rest lijkt het wel te smaken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Erik zegt het is te zout
Dat doen ze echt he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahahahah... En dan kan je het nog een keer gebruiken als het kersje er nog op zit![]()
dat wordt lekker zuipen vanavond dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
Erik zegt het is te zout
Ze wil het niet én kan het niet. Het niet willen is geen excuus voor het niet kunnen. Dan moet ze gewoon d'r mond opentrekken tegen Natasia en weigeren in de keuken te gaan staan ipv de rest deze schijnbare gore bende voor te schotelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Amanda wil nooit koken, en vandaag ook niet. Ik dacht dat iedereen dáár wel over eens was.
Ik denk dat we ze op een of andere manier moeten laten weten dat Amanda en Erik in het eten hebben gespuugd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij denken ze nog steeds dat Lieke met het eten heeft gerotzooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |