Hmmquote:
Nope, 4... En nu 2. Heb pc net opnieuw gestart, andere pc ook al uitgedaan... Vreemdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef thedude0 het volgende:
Gebruik je teveel threads/connections of hoe die dingen ook genoemd worden ? Sluit het usenet programma eens af voor een paar minuten en probeer het dan nog eens ?
ik raad je aan dit topic eens door te lezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
Demonoid lijkt het weer enigszins te doen, behalve het forum. Vraag me af wat het probleem nou was.
blijkbaar hebben niet veel meer mensen die problemen aangezien ik er niets over kan vinden op het tele2 forumquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:36 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Nope, 4... En nu 2. Heb pc net opnieuw gestart, andere pc ook al uitgedaan... Vreemd
Ik heb het gevolgd, maar als ze daadwerkelijk IP ranges hadden geblokkeerd dan kreeg ik nu niet nog steeds 500-errors. De afgelopen dagen is de site wèl meer online dan geblokkeerd lijkt het.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:38 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik raad je aan dit topic eens door te lezen.
Idd, kan ook niks verzenden..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:16 schreef firecow het volgende:
down: orange sms netwerk
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef Brammie1 het volgende:
up: youtube, tweaknews, microsoft.nl, Live Messenger
down: Live Hotmail
probleem lijkt ergens in een router (of routers, dunno) te liggen in canada.. die zijn namelijk bij tracert niet of slecht te bereiken..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd, maar als ze daadwerkelijk IP ranges hadden geblokkeerd dan kreeg ik nu niet nog steeds 500-errors. De afgelopen dagen is de site wèl meer online dan geblokkeerd lijkt het.
Ik heb dat dus ook.. maar ik kan wel naar mensen versturen die orange hebben. Weet dus niet of de fout bij orange ligt.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef SoupNazi het volgende:
Tweaknews down?
Wel hebben sommige mensen er veel problemen mee, maar niet iedereen.quote:
Doet het allemaal prima hierquote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom mijn Hotmail niet in. Hotmail.com lijkt down, MSN Messenger werkt hier niet en www.msn.nl ook niet. Kennelijk is er dus een storing.
Hier dus ook (xs4all)quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kom mijn Hotmail niet in. Hotmail.com lijkt down, MSN Messenger werkt hier niet en www.msn.nl ook niet. Kennelijk is er dus een storing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |