Ga eens langs bij je tandarts dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Man, watje. Ik loop al bijna 2 jaar met een hoekje van me tand af.
Al 6 jaar 2 afgebroken kiezen hier. Kauwen op schroeven toen ik nog in de gevelbeplating zat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Man, watje. Ik loop al bijna 2 jaar met een hoekje van me tand af.
Oh, ik beet op een dropsleutel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al 6 jaar 2 afgebroken kiezen hier. Kauwen op schroeven toen ik nog in de gevelbeplating zat.
Lekker makkelijk, dan hoefde je niet steeds schroeven te pakken![]()
Bijten zou ik persoonlijk dan weer niet doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:59 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt er idd eerst iets meer last van. Gewoon even doorbijten, het wordt vanzelf minder pijnlijk.
Hoezo, hij heeft vast geen pijn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:44 schreef YoWilly het volgende:
1 troost....het kan altijd slechter!
[afbeelding]
De tandarts hier heeft het licht gezien denk ik. Ik heb sinds jaren geen pijn als ik wegga..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, die zakkenvuller zijn hun geld niet waard!
"Mijn tandarts is prima, alweer een kies naar de klote!"quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef snellejelle het volgende:
Wat een pruttandarts.
de mijne is prima
vandaag weer kies uitegboord bijna zonder pijn
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bijten zou ik persoonlijk dan weer niet doen.
dat ligt meer aan mij dan aan de tandartsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef TNA het volgende:
[..]
"Mijn tandarts is prima, alweer een kies naar de klote!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |