Ik sta nu dubbel in de lijstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Leatherface het volgende:
Ondertussen heb ik de lijst bijgewerkt.
@ Cootz: Je zult een andere renner moeten kiezen. Staf Scheirlinckx is al gereserveerd.
Mochten er foutjes in staan, laat het dan s.v.p. aan mij weten in dit topic of via PM.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ok, en je definitieve keuze is dus Johann Tschopp?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Leatherface het volgende:
@ Cootz: Je zult een andere renner moeten kiezen. Staf Scheirlinckx is al gereserveerd.
Je Ctrl-F houdt natuurlijk geen rekening met tiep- en spelfoutenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef Cootz het volgende:
Was ik nou zo blind of deed mijn Ctrl-F niet wat ie moest doen?
Ja, misschien had ik gewoon op 'Staf' moeten zoekenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Je Ctrl-F houdt natuurlijk geen rekening met tiep- en spelfouten
Ik had 'm eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:00 schreef icebliss het volgende:
Volgens mij zijn de renners nu zo verdeeld. Mocht er een foutje inzitten of heb ik een definitieve selectie over het hoofd gezien, gewoon melden.
Wombcat & Assie: Jorge Azanza Soto
Je hebt helemaal gelijk (jij had de versie met Soto, ik die zonder, vandaar)quote:
Ik ken heel die vent niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef knoets het volgende:
Kom op, Gert Steegmans..t moet niet gekker worden
Is vrij bekend, grote gangmaker voor Tom Boonen.quote:
Bekender bij de massa als de grote gangmaker voor Robbie McEwen in de afgelopen tour. Was toch een paar keer vrij duidelijk in beeld met het aantrekken van de sprint en het juichen als McEwen vervolgens won. Niet echt zo'n 'onbekende renner' die alleen per ongeluk een keertje in beeld komt als ie water gaat halen voor z'n ploegmaats.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Is vrij bekend, grote gangmaker voor Tom Boonen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans Heinrich Haussler niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
Oh sorry mijnheer, ik wist niet dat ik een bachelor wielrennen op zak moest hebben om hier te kijken en te reageren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
Maar toch, Herr_Munk. Als je vorig jaar een heel klein hebt opgelet bij de sprint-etappes dan kan de naam Gert Steegmans je echt niet ontgaan zijn, daar hoef je echt geen bachelor wielrennen voor te hebben.quote:Zoals ik al zei: gewoon even wachten dus . Volgende week komen nog een stel nobody's op de startlijst te staan.
Mjah, als het niet mag, dan kies ik tzt wel weer een anderequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef knoets het volgende:
Frutsel..Heinrich Haussler..kom op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |