Maarja Valverde dat vind ik zon kansloos rennertje, ik bedoel wat voor aansprekende resultaten kan hij overleggen. Ik neem er wel een met een beetje potentie natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef oxylus11 het volgende:
Altijd jammer als mensen toch een bekende topper nemen. Tweevoudig etappewinnaar in de tour de l'Ain! neem dan Valverde, die heeft in die ronde tenminste nog nooit een etappe gewonnen![]()
Dan wacht ik nog ffquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef icebliss het volgende:
Devolder (11e Vuelta) en Nibali (winnaar GP Plouay, PT koers) zijn afgekeurd wegens te bekend![]()
Die is toch ook wel aardig bekend dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Jodelaar het volgende:
Iker Camaño
5 seconds of gloryquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef Wombcat het volgende:
Leuk topicMoet nog even kijken wie ik neem.
Vorig jaar had ik een onbekende bask (weet al niet eens meer wie) die in alle bergetappes rond de 60e plek eindigde, maar die ook één keer aangevallen heeft en maar liefst 5 seconden in beeld was
Het zou wel leuk zijn als het ook echt bij onbekende renners bleef. Een Gadret of een Kohl hebben goede kans om in de top te eindigen. Dan is de essentie van het topic een beetje weg. Bovendien zijn er nog zat onbekende renners die nog niet gekozen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ach kom dan kun je wel bezig blijven.
Maar wat is een onbekende renner? Puur de uitslagen of de mate waarin iemand aanvalt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als het ook echt bij onbekende renners bleef. Een Gadret of een Kohl hebben goede kans om in de top te eindigen. Dan is de essentie van het topic een beetje weg. Bovendien zijn er nog zat onbekende renners die nog niet gekozen zijn.
Heb net ff gezocht naar resultaten van mijn toppertje: staan weinig hoge resultaten tussen? Alleen vorig jaar Giro paar keer top 10 geredenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als het ook echt bij onbekende renners bleef. Een Gadret of een Kohl hebben goede kans om in de top te eindigen. Dan is de essentie van het topic een beetje weg. Bovendien zijn er nog zat onbekende renners die nog niet gekozen zijn.
Gadret is toch (ook) veldrijder?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
Verrek, eens kijken wat mijn potentiele held heeft gedaan. Voor hetzelfde geldt heeft hij al redelijk wat aansprekende overwinningen op zijn naam staan. Ik ben ook wel benieuwd naar John-Lee Augustyn (nog maar 20). Die had ik eerst op het oog maar toen zag ik dat hij al gekozen was door Leatherface.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb net ff gezocht naar resultaten van mijn toppertje: staan weinig hoge resultaten tussen? Alleen vorig jaar Giro paar keer top 10 gereden!
Zal dan wel op zoek gaan naar een onbekende voor zover diegene onbekend is![]()
quote:Eduardo Gonzalo Ramirez
Eduardo Gonzalo Ramirez (25 augustus 1983, Mataro) is een Spaans wielrenner. Hij begon zijn prof-loopbaan in 2006 bij het Franse Agritubel. In zijn eerste profjaar boekte hij tot dusver twee etappezeges in kleine Franse rittenkoersen.
2005
Eindklassement Ronde de l'Isard d'Ariège (U23)
2006
3e etappe Tour Nord-Isère
3e etappe Circuit de Lorraine
Tourdeelnames
2006 - 117de
Gaan we nog veel van horen dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
Mijne heeft vorig jaar de Giro tot de 17e etappe volgehouden met keurige 150+ klasseringen
Dat blijft subjectief. Scheirlinckx heeft zich al in beeld gereden in klassiekers, Mengin heeft zelfs al eens een tourrit gewonnen, Feillu is de huidige vice-wereldkampioen bij de beloften die zich al verschillende keren heeft getoond en een hoop Fransen uit de OP waren al vaker te zien in de Tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef icebliss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |