Hij staat wel in de voorlopige voorselectie van Agritubel, 1 van de 12 namen. Dus de kans bestaat dat hij de Tour gaat rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef Ericr het volgende:
Ik ga voor Alexander Efimkin van het machtige Barloworld. Jammer dat de Plou-man (Samuel Plouhinec) niet op de lijst staat bij Agritubel, die klasbak is toch wel goed voor een 134ste plek als hij de Tour kan uitrijden.
Is hij bij jou in goede handen? Vorig jaar heb ik held Moises gevolgd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef Maurisico het volgende:
Bekendheid is inderdaad relatief...Ik ken veel renners, maar dat zootje van Agributel.. daar moet ik toch vaak passen qua kennis... Daarom kies ik: Moises Duenas Nevado.. daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Die ken ik wel, maar dan alleen door ditzelfde topic van vorig jaar. Toen had iemand anders hem als adoptierenner, geloof Vaduz. Inderdaad een goede keuze!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef Maurisico het volgende:
Bekendheid is inderdaad relatief...Ik ken veel renners, maar dat zootje van Agributel.. daar moet ik toch vaak passen qua kennis... Daarom kies ik: Moises Duenas Nevado.. daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Dat is toch een behoorlijke topper. Of was het toch een eendagsvlieg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef bloempje18 het volgende:
José Rujano
he jammer! Niet geheel onterecht natuurlijk. Vergeet ook zijn (Nibali) podium plaats in de Eneco tour niet. Ik wacht even met adopteren totdat Liquigas zijn namen bekend maakt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef icebliss het volgende:
Devolder (11e Vuelta) en Nibali (winnaar GP Plouay, PT koers) zijn afgekeurd wegens te bekend![]()
Ik heb er eentje uit '84. Hup Feulli!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Gillingham het volgende:
Is er geen overzichtje met de leeftijden van de deelnemers? Het is namelijk wel zo leuk om een jonge renner te nemen, die zich eventueel als talent ontpopt gedurende de tour.
Voor de rest doet mijn adoptierennertje bijna niets. Daarbij moet hij zich nog bewijzen om mee te mogen trappen gezien dit bericht:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef icebliss het volgende:
Siutsou is wereldkampioen beloftes geweest, die zou dan ook niet mogen. Dan kun je bij bijna elke renner wel iets verzinnen.
Die is niet echt onbekend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef ronvgarderen het volgende:
Laat ik is STEF CLEMENT nemen de hollander in franse dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |