abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50402611
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef Ericr het volgende:
Ik ga voor Alexander Efimkin van het machtige Barloworld. Jammer dat de Plou-man (Samuel Plouhinec) niet op de lijst staat bij Agritubel, die klasbak is toch wel goed voor een 134ste plek als hij de Tour kan uitrijden.
Hij staat wel in de voorlopige voorselectie van Agritubel, 1 van de 12 namen. Dus de kans bestaat dat hij de Tour gaat rijden.

Mijn keuze nr 1 blijft Scott Davis, maar de kans dat hij deelneemt schat ik niet hoog in, gezien de concurrent voor de laatse plaatsen bij T-Mobile.
Maar heb een alternatief gevonden, namelijk Pedro Arreitunandia, ook geen zekerheidje in de Tour-ploeg van Barloworld. Maar heb nog nooit gehoord van deze Bask, hoewel hij toch al 3 overwinningen in 8 profjaren heeft gehaald, topper dus
  woensdag 13 juni 2007 @ 11:42:41 #52
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50404442
Ik nomineer Andoni Aranaga van Euskaltel. Nu hopen dattie meemag
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50406327
ik pak dan Yuriy Krivtsov van AG2R
pi_50407370
Ik ga voor Johann Tschopp van Bouygues Telecom, in de hoop dat hij dit jaar inderdaad voor het eerst meedoet

edit: Ho, wacht. Ik zie net dat deze al is opgegeven als tweede keuze door Gitanki. Euh naja, mocht Galdos toch niet meedoen, dan zoek ik wel een ander uit, oke?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_50407648
José Antonio Redondo van Astana, als hij meedoet

Edit: Doet niet mee, dan maar Stijn Devolder!

[ Bericht 20% gewijzigd door Tommeke op 13-06-2007 13:34:52 ]
pi_50408049
Vincenzo Nibali, volgens mij de jongste in de ploeg van Liquigas. Als hij meedoet natuurlijk :-)
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
pi_50409738
José Rujano
pi_50409892
Jammer dat Amets Txurruka al een adoptiepapa heeft. Hij wordt toch in bepaalde kringen de tweede Wim Vansevant genoemd. Nu maar hopen dat Unai Uribarri alsnog een ticket meekrijgt. Even afwachten dus.
pi_50410589
Marcel Sieberg
of
Enrico Poitschke

van Milram
pi_50410633
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef Maurisico het volgende:
Bekendheid is inderdaad relatief...Ik ken veel renners, maar dat zootje van Agributel.. daar moet ik toch vaak passen qua kennis... Daarom kies ik: Moises Duenas Nevado.. daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Is hij bij jou in goede handen? Vorig jaar heb ik held Moises gevolgd.

Zo ja, ga ik deze held volgen: Volodymyr Dyudya (Milram) Als hij meedoet.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Vaduz- op 13-06-2007 16:57:06 ]
That's all folks!
pi_50410815
Na vorig jaar door mij geadopteerd te zijn heeft de carriere van Sebastien Joly een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt! Ik ga dit jaar laat beslissen.
"That rug really tied the room together".
pi_50413731
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef Maurisico het volgende:
Bekendheid is inderdaad relatief...Ik ken veel renners, maar dat zootje van Agributel.. daar moet ik toch vaak passen qua kennis... Daarom kies ik: Moises Duenas Nevado.. daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Die ken ik wel, maar dan alleen door ditzelfde topic van vorig jaar. Toen had iemand anders hem als adoptierenner, geloof Vaduz. Inderdaad een goede keuze!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50413769
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef bloempje18 het volgende:
José Rujano
Dat is toch een behoorlijke topper. Of was het toch een eendagsvlieg?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50413945
Doet sowiezo niet mee (rijdt nu bij Unibet) dus valt Rujano al af
pi_50415469
Ik weet niet of hij dit jaar ook mee doet maar anders ga ik uiteraard voor held Grischa Niermann
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:36:15 #66
67089 Gillingham
The horror...
pi_50417326
Is er geen overzichtje met de leeftijden van de deelnemers? Het is namelijk wel zo leuk om een jonge renner te nemen, die zich eventueel als talent ontpopt gedurende de tour.
What's it going to be then, eh?
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:57:21 #67
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_50418025
Devolder (11e Vuelta) en Nibali (winnaar GP Plouay, PT koers) zijn afgekeurd wegens te bekend
Tranquillo
pi_50419142
Ik ga voor Laurent Lefèvre en ik verwacht hem 14 juli in de aanval
pi_50419533
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef icebliss het volgende:
Devolder (11e Vuelta) en Nibali (winnaar GP Plouay, PT koers) zijn afgekeurd wegens te bekend
he jammer! Niet geheel onterecht natuurlijk. Vergeet ook zijn (Nibali) podium plaats in de Eneco tour niet. Ik wacht even met adopteren totdat Liquigas zijn namen bekend maakt.
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat...
pi_50420244
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Gillingham het volgende:
Is er geen overzichtje met de leeftijden van de deelnemers? Het is namelijk wel zo leuk om een jonge renner te nemen, die zich eventueel als talent ontpopt gedurende de tour.
Ik heb er eentje uit '84. Hup Feulli!
Maar het risico met jonge gasten is natuurlijk dat ze niet meedoen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_50422158
Eduardo Gonzalo Ramirez (Agritubel) nog vrij? Dan neem ik die als het kan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 13-06-2007 20:18:25 ]
pi_50422981
Is Julian Dean nog vrij? Die had ik vorig jaar geadopteerd, en dat heeft geleid tot grote successen!

Credit Agricole btw.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:25:49 #73
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_50423734
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef icebliss het volgende:
Siutsou is wereldkampioen beloftes geweest, die zou dan ook niet mogen. Dan kun je bij bijna elke renner wel iets verzinnen.
Voor de rest doet mijn adoptierennertje bijna niets. Daarbij moet hij zich nog bewijzen om mee te mogen trappen gezien dit bericht:

Team Barloworld coach Claudio Corti confirmed on Tuesday that the team's top six riders would form part of the team for the 2007 Tour de France.South African sprint sensation Robert Hunter will captain his team of riders including Colombians Felix Cardenas and Mauricio Soler, Geraint Thomas (Great Britain), Alexander Efimkin (Russia) and Fabrizio Guidi (Italy).
Corti and the team's directeur sportifs have provided a list of eight other riders from whom another three riders will be selected to make up the final field of nine riders.
All eight riders will have to prove their current form, and determination to race in the world's most prestigious race. They will be participating in races in Spain, Switzerland, Germany and South Africa during the next few weeks.
The additional eight riders are: Kanstantsin Siutsou (Belarus), Enrico Degano (Italy), Gianpaolo Cheula (Italy), Paolo Longo Borghini (Italy), Giosué Bonomi (Italy), John-Lee Augustyn (South Africa), Hugo Sabido (Portugal) and Pedro Arreitunandia (Spain).
This total squad of 14 riders is in accordance with the ASO (Amaury Sport Organisation, and organiser of the Tour de France) requirements.
The 14 riders will be cut to 11 two weeks prior to the Tour de France. The final nine riders will be announced three days before the start of the race
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_50424448
Laat ik is STEF CLEMENT nemen de hollander in franse dienst
pi_50425367
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef ronvgarderen het volgende:
Laat ik is STEF CLEMENT nemen de hollander in franse dienst
Die is niet echt onbekend.

En de enige renner met een naamtopic in dit subforum.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')