abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50385880
Dan heb je een leuke, veelbelovende renner geadopteerd, Wacky!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_50385966
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dan heb je een leuke, veelbelovende renner geadopteerd, Wacky!
Dat hoop ik wel, en ik had nog nooit van hem gehoord.
Hopelijk rijdt een paar keer weg deze tour.

Feillu
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:48:31 #28
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50385980
En ik zie inderdaad een hoop grote namen genoemd worden. De lol is toch juist dat je zo'n typische no name renner pakt die ook niet door de insiders wordt getipt als de next best thing? Ik bedoel, zo'n Igor Anton reed bijzonder sterk in de Ronde van Romandië, die is toch van een heel ander niveau als Onbekende Fransoos #67. Niet echt kunst als die een goede tour zou rijden, in elk geval. Markus Fothen was iets van 15e vorig jaar in het eindklassement, en lijkt me ook niet echt een krabber.
pi_50386112
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Grobbel het volgende:
En ik zie inderdaad een hoop grote namen genoemd worden. De lol is toch juist dat je zo'n typische no name renner pakt die ook niet door de insiders wordt getipt als de next best thing? Ik bedoel, zo'n Igor Anton reed bijzonder sterk in de Ronde van Romandië, die is toch van een heel ander niveau als Onbekende Fransoos #67. Niet echt kunst als die een goede tour zou rijden, in elk geval. Markus Fothen was iets van 15e vorig jaar in het eindklassement, en lijkt me ook niet echt een krabber.
Geen kwaad woord over Romain Feillu hè.
We weten allemaal dat hij dit jaar de tour wint!
pi_50386221
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Grobbel het volgende:
Daar heb je inderdaad gelijk in, Igor anton is inderdaad wat té goed en bekend,zeg maar, om erin te zetten.

Ik pak dan wel een andere spanjaard en de tweede keus blijft dan voorlopig staan.
Die renner kan misschien iemand anders dan overnemen wanneer m'n nummer 1 wel start (en iemand zonder renner zat maar wel mee wilde doen ofzo)

1: Aitor Galdos
2: Johan Tschopp

Aitor Galdos gaat igor anton er dan ook uit pwnen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:01:37 #31
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50386393
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Geen kwaad woord over Romain Feillu hè.
We weten allemaal dat hij dit jaar de tour wint!
Dat is een sprintertje die vorige week nog een etappe won in de Ronde van Luxemburg. Niet echt iemand waarvan ik een potentiële touroverwinning zou verwachten, maar goed.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:03:17 #32
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50386454
Toch blijf ik bij Mauricio Soler .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:06:54 #33
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_50386578
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:03 schreef BVO het volgende:
Toch blijf ik bij Mauricio Soler .
Moet je zelf weten. Echt veel glans zal een goede tour van hem echter niet echt hebben in de context van dit topic.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:10:00 #34
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_50386703
Bekendheid is inderdaad relatief...Ik ken veel renners, maar dat zootje van Agributel.. daar moet ik toch vaak passen qua kennis... Daarom kies ik: Moises Duenas Nevado.. daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:12:48 #35
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50386827
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:06 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Moet je zelf weten. Echt veel glans zal een goede tour van hem echter niet echt hebben in de context van dit topic.
Buiten het feit dat ik hem écht niet kende , vind ik zijn bekendheid toch ook heel relatief. Natuurlijk is hij een talent, maar echt indrukwekkende uitslagen heeft hij nauwelijks gereden (zeker niet in Europa). En... als renners als Soler al relatief te bekend zijn, blijven er wel heel weinig renners over denk ik .
Ik bedoel, als Soler straks een bergrit wint, zullen weinig mensen schouderophalend toekijken omdat ze dat wel verwacht hadden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50388310
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik hem écht niet kende , vind ik zijn bekendheid toch ook heel relatief. Natuurlijk is hij een talent, maar echt indrukwekkende uitslagen heeft hij nauwelijks gereden (zeker niet in Europa). En... als renners als Soler al relatief te bekend zijn, blijven er wel heel weinig renners over denk ik .
Ik bedoel, als Soler straks een bergrit wint, zullen weinig mensen schouderophalend toekijken omdat ze dat wel verwacht hadden.
Tweede dit jaar in Milaan-Turijn. Hij reed iedereen uit het wiel, alleen Di Luca wist hem te volgen, die hem vervolgens ook versloeg in de sprint. Vorig jaar het Circuit de Lorraine met grote voorsprong op zijn naam geschreven. Tweede in een bergrit van de Vuelta a Burgos, achter Iban Mayo, maar voor o.a. Contador en Riccardo Serrano.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:56:40 #37
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_50388718
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tweede dit jaar in Milaan-Turijn. Hij reed iedereen uit het wiel, alleen Di Luca wist hem te volgen, die hem vervolgens ook versloeg in de sprint. Vorig jaar het Circuit de Lorraine met grote voorsprong op zijn naam geschreven. Tweede in een bergrit van de Vuelta a Burgos, achter Iban Mayo, maar voor o.a. Contador en Riccardo Serrano.
...en vergeet vooral niet zijn verdienstelijke vierde plaats in de omloop van Yerseke vlak achter de ontketende Belg Hector Heusghem.... allemaal b-koersen man! Leuk begin, maar hij moet zijn uitslagenboekje nog wel at oppimpen!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_50389498
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dat is een sprintertje die vorige week nog een etappe won in de Ronde van Luxemburg. Niet echt iemand waarvan ik een potentiële touroverwinning zou verwachten, maar goed.

Sarcasme is mooi.
Ik had nog nooit van hem gehoord, maar dat hij wat dingen heeft gewonnen maakt mijn keus toch wat fijner.
Eigenlijk wou ik ook voor iemand in de top 3 van het jongerenklassement van vorig jaar gaan hoor.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:41:16 #39
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_50390861
Soler is onbekend genoeg. Elk opkomend talent is onbekend vind ik. Siutsou is wereldkampioen beloftes geweest, die zou dan ook niet mogen. Dan kun je bij bijna elke renner wel iets verzinnen.
Anton is een ander verhaal, dat is niet echt meer een 'opkomend talent' maar iemand die zich al flink heeft bewezen.
Lövkvist vind ik een twijfelgevalletje eigenlijk. Hoewel die ook nog niet echt is doorgebroken.

Ik ga weer voor de Franse tijdrijder Portal, in dienst van Caisse. Die reed vorig jaar een mooie laatste tijdrit en werd 100ste in het eindklassement.
Tranquillo
pi_50391749
Het is zonde dat jullie allemaal slechte renners nemen, ik bedoel iedereen weet dat Samuel Plouhinec gewoon de Tour gaat winnen. Kijk naar zijn extravagante erelijst en zijn overvolle Wiki.

Ook zijn resultaten in de Tour van vorig jaar zijn niet te missen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:21:50 #41
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50396410
Christophe Mengin, vanwege die spectaculaire valpartij in de laatste bocht van de zesde etappe (2005).
pi_50400298
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Sjiznit het volgende:
Het is zonde dat jullie allemaal slechte renners nemen, ik bedoel iedereen weet dat Samuel Plouhinec gewoon de Tour gaat winnen. Kijk naar zijn extravagante erelijst en zijn overvolle Wiki.

Ook zijn resultaten in de Tour van vorig jaar zijn niet te missen.
quote:
Samuel Plouhinec
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Samuel Plouhinec (5 maart 1976, Le Mans) is een Frans wielrenner.

[bewerk] Belangrijkste overwinningen
2000

2e etappe Tour de L'Ain/Prix de l'Amitié
2005

4e etappe Tour de L'Ain/Prix de l'Amitié
Altijd jammer als mensen toch een bekende topper nemen. Tweevoudig etappewinnaar in de tour de l'Ain! neem dan Valverde, die heeft in die ronde tenminste nog nooit een etappe gewonnen
pi_50400691
Ik ga voor Geraint Thomas.

Deze klasbak gaat schitteren in zijn thuisland. Proloogzege: hier komen we
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:47:16 #44
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50400733
Na Gustav Larsson vorig jaar, kies ik dit jaar voor Geraint Thomas van Barloworld.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:49:25 #45
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50400807
Zucht. Heb ik eindelijk een totaal onbekende renner gevonden, is iemand me net twee minuten te snel af!

Dan maar weer verder zoeken...
Murray Walker
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:56:51 #46
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50401045
Dan maar Björn Schröder van Milram. Mocht hij toch niet meedoen, dan wordt het Ludovic Turpin van AG2R
Murray Walker
pi_50401618
Ik ga voor Enrico Degano van Barloworld
Staat om en nabij nummer 800 op de UCI ranglijst
Haters gonna hate.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:35:39 #48
40566 Ericr
Livewrong
pi_50402299
Ik ga voor Alexander Efimkin van het machtige Barloworld. Jammer dat de Plou-man (Samuel Plouhinec) niet op de lijst staat bij Agritubel, die klasbak is toch wel goed voor een 134ste plek als hij de Tour kan uitrijden.
pi_50402394
* Leatherface adopteert de Zuid-Afrikaan John-Lee Augustyn van Team Barloworld.
pi_50402494
Barloworld is populair dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')