Ik sta nu dubbel in de lijstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Leatherface het volgende:
Ondertussen heb ik de lijst bijgewerkt.
@ Cootz: Je zult een andere renner moeten kiezen. Staf Scheirlinckx is al gereserveerd.
Mochten er foutjes in staan, laat het dan s.v.p. aan mij weten in dit topic of via PM.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ok, en je definitieve keuze is dus Johann Tschopp?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef Leatherface het volgende:
@ Cootz: Je zult een andere renner moeten kiezen. Staf Scheirlinckx is al gereserveerd.
Je Ctrl-F houdt natuurlijk geen rekening met tiep- en spelfoutenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef Cootz het volgende:
Was ik nou zo blind of deed mijn Ctrl-F niet wat ie moest doen?
Ja, misschien had ik gewoon op 'Staf' moeten zoekenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Je Ctrl-F houdt natuurlijk geen rekening met tiep- en spelfouten
Ik had 'm eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:00 schreef icebliss het volgende:
Volgens mij zijn de renners nu zo verdeeld. Mocht er een foutje inzitten of heb ik een definitieve selectie over het hoofd gezien, gewoon melden.
Wombcat & Assie: Jorge Azanza Soto
Je hebt helemaal gelijk (jij had de versie met Soto, ik die zonder, vandaar)quote:
Ik ken heel die vent niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef knoets het volgende:
Kom op, Gert Steegmans..t moet niet gekker worden
Is vrij bekend, grote gangmaker voor Tom Boonen.quote:
Bekender bij de massa als de grote gangmaker voor Robbie McEwen in de afgelopen tour. Was toch een paar keer vrij duidelijk in beeld met het aantrekken van de sprint en het juichen als McEwen vervolgens won. Niet echt zo'n 'onbekende renner' die alleen per ongeluk een keertje in beeld komt als ie water gaat halen voor z'n ploegmaats.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Is vrij bekend, grote gangmaker voor Tom Boonen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans Heinrich Haussler niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
Oh sorry mijnheer, ik wist niet dat ik een bachelor wielrennen op zak moest hebben om hier te kijken en te reageren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:
Kom op joh, als je Mateo Tosatto en Gert Steegmans niet kent, wat doe je dan überhaupt in dit subforum
Maar toch, Herr_Munk. Als je vorig jaar een heel klein hebt opgelet bij de sprint-etappes dan kan de naam Gert Steegmans je echt niet ontgaan zijn, daar hoef je echt geen bachelor wielrennen voor te hebben.quote:Zoals ik al zei: gewoon even wachten dus . Volgende week komen nog een stel nobody's op de startlijst te staan.
Mjah, als het niet mag, dan kies ik tzt wel weer een anderequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:16 schreef knoets het volgende:
Frutsel..Heinrich Haussler..kom op..
Vorig jaar top 10 in het puntenklassement. Maar inderdaad wel meer een sprinter uit de B-categorie, dus een te billijken keuze lijkt me zo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga nu maar voor Inaki Isasi van Euskaltel
MIJN Bjorn Schroder? Die heb ik vorig jaar de hele Tour al gesteund...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef 4-elements het volgende:
Dan maar Björn Schröder van Milram. Mocht hij toch niet meedoen, dan wordt het Ludovic Turpin van AG2R
Die heeft vorig jaar wel enkele keren top 10 gereden, maar goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga nu maar voor Inaki Isasi van Euskaltel
Nee, het doel is om een onbekende renner te supporten. Iemand die normaal geen aandacht krijgt, en waarbij je dan heel trots in dit subforum kan vertellen dat 'ie vandaag in beeld was!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Bayswater het volgende:
Het doel is de rode lantaarn te pakken, dus sommigen begrijpen het nog steeds niet.
Precies. En dus geen renners die vorig jaar bijvoorbeeld al eens top 3 reed in een massasprint.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, het doel is om een onbekende renner te supporten. Iemand die normaal geen aandacht krijgt, en waarbij je dan heel trots in dit subforum kan vertellen dat 'ie vandaag in beeld was!!
Doet wel mee, maar is al geadopteerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Johann Tschopp.
Hopelijk doet ie mee en ben ik de eerste die em kiest. Ik gok dat het een goeie ronderenner kan worden in de toekomst.
Mijn Coutouly van vorig jaar was een daverend succes, pas in Parijs reed hij voor de eerste keer top 100quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, het doel is om een onbekende renner te supporten. Iemand die normaal geen aandacht krijgt, en waarbij je dan heel trots in dit subforum kan vertellen dat 'ie vandaag in beeld was!!
Beetje respect voor mijn Stéphane he! Dat is wel de enige echte zekerheid wat betreft de tour voor Cofidis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef knoets het volgende:
Belachelijk trouwens, dat Duque niet mee mag..tien keer beter dan Augé..
Dat hij belabberd zal rijden ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn Stéphane he! Dat is wel de enige echte zekerheid wat betreft de tour voor Cofidis.
Ja ja maak me maar weer belachelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Cootz het volgende:
En neem ScottTracy maar met een korreltje zout...
Ik zie nu pas dat Inaki Isasi vier keer de top tien heeft gehaald vorig jaar. Maar daarnaast heeft hij nooit wat gepresteerd. Het is dan ook maar de vraag of hij het GROTE succes van vorig jaar kan herhalen. Alhoewel, met mijn steun moet dat toch gaan lukken. Hij gaat gewoon McEwen en Petacchi d'r op leggen in de sprint, let maar op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. En dus geen renners die vorig jaar bijvoorbeeld al eens top 3 reed in een massasprint.
Ik zie net dat ie erbij zitquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:27 schreef assie het volgende:
Ik zag net dat ene Vaitkus van Discovery nog kandidaat is voor deelname aan de Tour. Mocht het doorgaan adopteer ik hem!!! Volgens mij is ie aardig onbekend (voor mij wel anthans).
Had overigens graag iemand van Euskatel gehad, maar daar zit niet echt veel onbekends (meer) tussen.
Ik hoop dat hij Mauricio een beetje steunen kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:57 schreef Bayswater het volgende:
Mijn prutser doet mee![]()
Hele Barloworld prutsteam tijdens deze tour:
Felix Cardenas (Col), Gianpaolo Cheula (Ita), Enrico Degano (Ita), Alexander Efimkin (Rus), Robert Hunter (Rsa), Paolo Longo Borghini (Ita), Kanstantsin Siutsou (Blr), Mauricio Soler (Col) and Geraint Thomas (Gbr) .
Tweede op de Olympische Spelen na Bettini.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
In hoeverre tellen we de Portugees Sergio Paulinho nog als onbekende renner? Ooit kort geëindigd op een WK ergens. Maar toch. Dat zou mijn adoptierenner moeten worden.
Dat was het. Maar verder weinig gedaan op een Vuelta-etappe na. En niet echt uit een traditioneel fietsland afkomstig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tweede op de Olympische Spelen na Bettini.
Waarschijnlijk deed ie niet mee, want andersj stond hij wel in de top 15quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:32 schreef Gitanki het volgende:
Tschopp gaat iig proberen alvast zwitsers kampioen te worden![]()
Ik kende die eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef Falco het volgende:
Zoals ik al zei: gewoon even wachten dus. Volgende week komen nog een stel nobody's op de startlijst te staan. Haussler is idd ook vrij bekend.
voor de die-hard tourfan is alles bekend.... wat dat betreft is het nooit goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Rast won laatst nog een kleine ronde volgens mij.
Nog 2 toppertjes: Frederik Willems en de degelijke Oostblokker: Vladimir Miholjevic, niet zo bekend onder het tourkijkers denk ik.
die hard is overdreven, maar veel ken ik wel ja.. (en zeker veel van die al in de lijst staan)quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor de die-hard tourfan is alles bekend.... wat dat betreft is het nooit goed.![]()
Dan speel ik wel niet mee...![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef icebliss het volgende:
Renners die zeker meedoen
BVO: Mauricio Soler Hernandez Barloworld
Rumille: Thomas Lövkvist FdJ
Dos37: Matthieu Sprick Bouygues
SaintOfKillers: Geoffroy Lequatre Cofidis
Chiel-Montagne: Amets Txurruka Euskatel
Wackyduck: Romain Feillu Agritubel
Maurisico: Moises Duenas Nevado Agritubel
Ereinion: Geraint Thomas Barloworld
Ericr: Alexander Efimkin Barloworld
Gitanki: Johann Tschopp Bouygues
Remzz: Grischa Niermann Rabobank
_Ardjen_: Laurent Lefèvre Bouygues
Blawh: Eduardo Gonzalo Ramirez Agritubel
FloggingMolly: Julian Dean C.A.
Jodelaar: Iker Camaño Saunier Duval
Bonobo11: Gorka Verdugo Euskatel
thettes: Rubén Pérez Euskatel
Cerubo: Juan José Cobo Saunier Duval
Mesecina: Frederik Willems Liquigas
Storing: Charly Wegelius Liquigas
Memory: William Bonnet C.A.
Venga: Mathieu Ladagnous FdJ
Icebliss: Nicolas Portal Caisse
Cootz: Francisco Perez Caisse
Sloumy: Ruben Lobato Elvira Saunier
oxylus11: Staf Scheirlinx Cofidis
Gillingham: Stéphane Augé Cofidis
PAA-053: Linus Gerdemann T-Mobile
Horloge: Mark Cavendish T-Mobile
Vork: Michael Albasini Liquigas
4-elements: Iñaki Isasi Euskatel
Wombcat: Jorge Azanza Soto Euskatel
Sautor: Mickael Delage FdJ
JelleS: Benoit Salmon Agritubel
Rudieh: Enrico Poitschke Milram
Falco: Maxim Iglinskiy Astana
Bayswater: Kanstantsin Siutsou Barloworld
CyclingGirl: Enrico Degano Barloworld
spruud: Marcel Sieberg Milram
assie: Tomas Vaitkus Discovery
Roynaldinho: Daniele Righi Lampre
ScottTracy: Paolo Longo Borghini Barloworld
methodmich: Sergio Paulinho Discovery
DatMeenJeNiet: Carlos Barredo Llamazales Quickstep
Sjiznit: Sven Krauss Gerolsteiner
knoets: Benoït Vaugrenard FdJ
Leatherface: Francisco 'Patxi' Vila Errandonea Lampre
Oxyligen: Alessandro Cortinovis Milram
Onzeker
mitt: Kjell Carlström
Beschouw: Matej Mugerli
Dieptriest: Murilo Fischer
DeeBee: Patrick Calcagni
Zeker niet:
Gitanki: Aitor Galdos
Ofyles2: Christophe Mengin
Damzkieee: Andoni Aranaga
YebCar: Yuriy Krivtsov
Intxaurraga: Unai Uribarri
-Vaduz-: Volodymyr Dyudya
Frutsel: Jussi Veikanen
Herr_Munk: Alessandro Proni
JelleS: Leonardo Duque
Sautor: Juanjo Oroz
Leatherface: John-Lee Augustyn
Gallacher: Sébastien Joly
Sjiznit: Samuel Plouhinec
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
Knoets: Mikel Gaztanaga
Het is wachten op de selectie van liquigas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |