Dat hoop ik wel, en ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dan heb je een leuke, veelbelovende renner geadopteerd, Wacky!
Geen kwaad woord over Romain Feillu hè.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Grobbel het volgende:
En ik zie inderdaad een hoop grote namen genoemd worden. De lol is toch juist dat je zo'n typische no name renner pakt die ook niet door de insiders wordt getipt als de next best thing? Ik bedoel, zo'n Igor Anton reed bijzonder sterk in de Ronde van Romandië, die is toch van een heel ander niveau als Onbekende Fransoos #67. Niet echt kunst als die een goede tour zou rijden, in elk geval. Markus Fothen was iets van 15e vorig jaar in het eindklassement, en lijkt me ook niet echt een krabber.
Daar heb je inderdaad gelijk in, Igor anton is inderdaad wat té goed en bekend,zeg maar, om erin te zetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Grobbel het volgende:
En ik zie inderdaad een hoop grote namen genoemd worden. De lol is toch juist dat je zo'n typische no name renner pakt die ook niet door de insiders wordt getipt als de next best thing? Ik bedoel, zo'n Igor Anton reed bijzonder sterk in de Ronde van Romandië, die is toch van een heel ander niveau als Onbekende Fransoos #67. Niet echt kunst als die een goede tour zou rijden, in elk geval. Markus Fothen was iets van 15e vorig jaar in het eindklassement, en lijkt me ook niet echt een krabber.
Dat is een sprintertje die vorige week nog een etappe won in de Ronde van Luxemburg. Niet echt iemand waarvan ik een potentiële touroverwinning zou verwachten, maar goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Romain Feillu hè.
We weten allemaal dat hij dit jaar de tour wint!![]()
Moet je zelf weten. Echt veel glans zal een goede tour van hem echter niet echt hebben in de context van dit topic.quote:
Buiten het feit dat ik hem écht niet kendequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Echt veel glans zal een goede tour van hem echter niet echt hebben in de context van dit topic.
Tweede dit jaar in Milaan-Turijn. Hij reed iedereen uit het wiel, alleen Di Luca wist hem te volgen, die hem vervolgens ook versloeg in de sprint. Vorig jaar het Circuit de Lorraine met grote voorsprong op zijn naam geschreven. Tweede in een bergrit van de Vuelta a Burgos, achter Iban Mayo, maar voor o.a. Contador en Riccardo Serrano.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik hem écht niet kende, vind ik zijn bekendheid toch ook heel relatief. Natuurlijk is hij een talent, maar echt indrukwekkende uitslagen heeft hij nauwelijks gereden (zeker niet in Europa). En... als renners als Soler al relatief te bekend zijn, blijven er wel heel weinig renners over denk ik
.
Ik bedoel, als Soler straks een bergrit wint, zullen weinig mensen schouderophalend toekijken omdat ze dat wel verwacht hadden.
...en vergeet vooral niet zijn verdienstelijke vierde plaats in de omloop van Yerseke vlak achter de ontketende Belg Hector Heusghem.... allemaal b-koersen man! Leuk begin, maar hij moet zijn uitslagenboekje nog wel at oppimpen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tweede dit jaar in Milaan-Turijn. Hij reed iedereen uit het wiel, alleen Di Luca wist hem te volgen, die hem vervolgens ook versloeg in de sprint. Vorig jaar het Circuit de Lorraine met grote voorsprong op zijn naam geschreven. Tweede in een bergrit van de Vuelta a Burgos, achter Iban Mayo, maar voor o.a. Contador en Riccardo Serrano.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is een sprintertje die vorige week nog een etappe won in de Ronde van Luxemburg. Niet echt iemand waarvan ik een potentiële touroverwinning zou verwachten, maar goed.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Sjiznit het volgende:
Het is zonde dat jullie allemaal slechte renners nemen, ik bedoel iedereen weet dat Samuel Plouhinec gewoon de Tour gaat winnen. Kijk naar zijn extravagante erelijst en zijn overvolle Wiki.
Ook zijn resultaten in de Tour van vorig jaar zijn niet te missen.
Altijd jammer als mensen toch een bekende topper nemen. Tweevoudig etappewinnaar in de tour de l'Ain! neem dan Valverde, die heeft in die ronde tenminste nog nooit een etappe gewonnenquote:Samuel Plouhinec
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Samuel Plouhinec (5 maart 1976, Le Mans) is een Frans wielrenner.
[bewerk] Belangrijkste overwinningen
2000
2e etappe Tour de L'Ain/Prix de l'Amitié
2005
4e etappe Tour de L'Ain/Prix de l'Amitié
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |