Kijk, als ik dat zou kunnen zou mijn situatie zo veel beter zijn. Hoe zet jij jezelf ertoe aan? Want ik ben echt doodsbang om op mensen af te stappen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:16 schreef Buschetta het volgende:
Maar ik zet mezelf er gewoon toe. En het is te gek moet ik zeggen. In een discotheek stap ik gewoon op iedereen af die me interesant lijkt.
De laatste tijd slaap ik heel veel overdag omdat ik me doodmoe voel, en 's nachts kan ik niet slapen omdat ik mezelf ongelukkig voel en lig te piekeren. Miss zou het idd helpen om eens te proberen goed te slapen. Zou slaapmiddel een optie zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:54 schreef Sjibble het volgende:
Onder andere zou ik als ik jou was lekker vroeg naar bed gaan en lekker uitslapen, helpt in ieder geval een beetje
Eerlijk gezegd niet.. Maar het is zo dat ik dat steeds blijf uitstellen, net als schoolwerk de laatste tijd, ik blijf alles maar wegschuiven, en ik ben bang dat het een hoop moeite gaat kosten mezelf ertoe te zetten echt iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef Xennia het volgende:
Al een bijbaantje gezocht zoals in je andere topic geadviseerd werd....
Ik weet niet. Volgens mij heeft dat er weinig mee te maken. Ik ben ooit vrolijker geweest, en toen leek het ook al niet echt op te schieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Flashwin het volgende:
Misschien heb je gewoon een harde schop onder je kont nodig. Stop eens met zielig doen, daar beginnen al je problemen.
Ik doe ook geen poging om zielig te doen, ik wil gewoon een oplossing om mezelf beter te voelen.quote:Met zielig doen los je echt niks op
en wat voor oplossing verwacht je dat wij kunnen geven aan de hand van de ongelooflijk summiere omschrijving die je van jezelf en je leven hebt gegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens mij heeft dat er weinig mee te maken. Ik ben ooit vrolijker geweest, en toen leek het ook al niet echt op te schieten.
[..]
Ik doe ook geen poging om zielig te doen, ik wil gewoon een oplossing om mezelf beter te voelen.
Dat gaat het ja, geluk en zelfvertrouwen komen zelden aangewaaid. Je kunt het ook niet in pilvorm verkrijgen. Wil je iets bereiken in het leven zul je het zelf moeten doen en anders niet klagen maar dragen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet.. Maar het is zo dat ik dat steeds blijf uitstellen, net als schoolwerk de laatste tijd, ik blijf alles maar wegschuiven, en ik ben bang dat het een hoop moeite gaat kosten mezelf ertoe te zetten echt iets te ondernemen.
Dan rijst bij mij de vraag: hoe vaak ben je bij die psycholoog geweest?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..
Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..
Ik wordt gek van mijn negatieve gedachten.
Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...
Ik weet het niet meer..
1X, maar het heeft echt niets geholpen, het duurde veel te kort en heeft voor mijn gevoel niets opgelost, en nu pas over paar weken weer, dus ik denk dat ik daar maar mee stop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef RealZeus het volgende:
Dan rijst bij mij de vraag: hoe vaak ben je bij die psycholoog geweest?
Ja, dat weet ik, maar het is zo moeilijk echt iets te doen, het klinkt hartstikke simpel: Ga eens naar mensen toe, praat wat, doe leuk, heb schijt aan anderen, maar als ik het echt moet gaan doen wordt ik op dat moment zelf zo bang om ook echt iets te doen.quote:dat soort dingen heeft tijd nodig en inzet. Als jij verder niks onderneemt om er wat aan te doen gebeurt er ook weinig.
Naturlijk heeft het niks opgelost. Die man/vrouw heeft één keer een gesprekje met je gehad en aan de hand daarvan gaat hij/zij bepalen hoe het probleem aangepakt wordt.Dus NIET stoppen.En sowieso heeft dat soort dingen tijd nodig, gevoel kun je niet met een knopje aan- en uitzetten. Was het maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
1X, maar het heeft echt niets geholpen, het duurde veel te kort en heeft voor mijn gevoel niets opgelost, en nu pas over paar weken weer, dus ik denk dat ik daar maar mee stop.
Dat weet ik. Ik ben ook ontzettend verlegen. Dat schijt aan mensen hebben is iets wat ik wel kan.Als ik op een dansvloer wil staan dansen, dan doe ik dat. En mensen ontmoeten kan overal:op een FOK!meet bijvoorbeeld.Dat is ideaal, je hebt in elk geval altijd een gespreksonderwerp. En nee, daar komen niet alleen maar nerds, daar loopt van alles.Om Nikky te citeren:"Iedereen zit daar." Mooi,minder mooi, dik, dun, van ICT-er tot chauffeur.quote:[..]
Ja, dat weet ik, maar het is zo moeilijk echt iets te doen, het klinkt hartstikke simpel: Ga eens naar mensen toe, praat wat, doe leuk, heb schijt aan anderen, maar als ik het echt moet gaan doen wordt ik op dat moment zelf zo bang om ook echt iets te doen.
Begin anders eerst even met eerlijk zijn over hoe je je voelt. Zeker tegen je ouders. Al is het alleen maar om je gevoelens niet op te kroppen en te kunnen zijn wie je bent. Vanuit daar kan je werken om het beter te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Het bleek op je 17e mogelijk naar psycholoog te gaan zonder je ouders erbij te betrekken, dus ik heb het nog steeds niet allemaal verteld..
Tegen mijn ouders doe ik nog steeds net of alles goed gaat en ik volledig gelukkig ben
Precies...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef addictivebeat het volgende:
ik kan me jouw topic nog herinneren en heb je toen nog wat harde advies gegeven, maar je hebt er geen fuck mee gedaan zo te zien.
ga es een paar boeken halen uit de boek over zelfvertrouwen, misschien dat het daar duidelijker in staat. ik kan je wel zeggen wat je moet doen, maar dat heb ik en vele anderen allang voor je gedaan. het is nu aan jouw. en ja, je hebt periodes dat je het gewoon allemaal kut vind, dat je denkt waarvoor leef ik, het heeft toch geen zin, zo ben ik nou eenmaal.
toch kan je veranderen, vele zijn jou al voorgegaan, waarom zou jij het niet kunnen. all it takes is a change of perspective. en vervolgens inzet. jij bent de enige die wat van je leven kan maken en om uiteindelijk zal je ook de enige zijn die echt om je geeft. neem je verantwoordelijk en doe het.
en vriend, je bent jong, zo jong, shit wat is 17 jaar nou weer? wtf.. je hebt zoveel tijd om dit te veranderen en het hoeft echt niet lang te duren voor je resultaat gaat zien.
Weleens gehoord van Johny Walker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb al hier keer geschreven hier over het feit dat ik mezelf zo rot voel, geen echte vrienden, en de mensen die ik wel heb lijken voor een groot deel de laatste tijd een hekel aan me te hebben..
Het wordt allemaal; alleen maar steeds erger, mijn leven voelt doelloos, leeg en ik geloof er niet meer in dat het nog beter gaat worden..
Ik wordt gek van mijn negatieve gedachten.
Ik ben op aanraden van eerdere topics naar psycholoog gegaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat het veel helpt...
Ik weet het niet meer..
Ja hallo, 1x.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef benzin het volgende:
1X, maar het heeft echt niets geholpen, het duurde veel te kort en heeft voor mijn gevoel niets opgelost, en nu pas over paar weken weer, dus ik denk dat ik daar maar mee stop.
Na 1 gesprek kan je ook niet verwachten dat je problemen gelijk zijn opgelost. Wel vind ik het erg goed van je dat je die stap hebt genomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:09 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik, maar het is zo moeilijk echt iets te doen, het klinkt hartstikke simpel: Ga eens naar mensen toe, praat wat, doe leuk, heb schijt aan anderen, maar als ik het echt moet gaan doen wordt ik op dat moment zelf zo bang om ook echt iets te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |