dan nog, je mag geloof ik ook niet open en bloot voor je raam gaan staan rukken dat iedereen je kan zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Iago het volgende:
Tis toch jouw huis? je moet alleen niet over de drempel gaan
Maar het lijkt me toch ook dat je niet naakt voor het raam mag gaan staan. Zodat iedereen je van straat af kan zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Iago het volgende:
Tis toch jouw huis? je moet alleen niet over de drempel gaan
in dat geval is het niet zo zeer de vraag of het wel of niet mag, maar of je zelf het risico wil lopen dat een teer kinderzieltje jou in volle glorie aanschouwtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan nog, je mag geloof ik ook niet open en bloot voor je raam gaan staan rukken dat iedereen je kan zien.
Zeker niet omdat ik tegenover een speeltuintje woon, ik denk dat als je dat doet dat ze je dan wel even komen halen...de politie.
waarom zou het dan wel mogen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Wolter het volgende:
En als je nou gaat rukken met een plastic doorzichtige tas over je hoofd mag het wel toch?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
waarom zou het dan wel mogen?
Ik snap je logica niet?
haha, ja met een enorme wachttorenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:53 schreef Wolter het volgende:
Of bij Jehova getuigen en dan wel proberen natuurlijk zo strak mogelijk te blijven kijken en aan de praat houden.
En als hij een sok over die kapstok hangt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef Slarioux het volgende:
Mag niet afaik. Openbare orde, kapstok artikel, jadiejadiejadie.
Naakt door je huis huppelen mag heus wel maar expres in je pielemoos voor het raam gaan staan of de deur opendoen mag niet.
Heb je daar ook een bron voor of een wetsartikel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef Slarioux het volgende:
Mag niet afaik. Openbare orde, kapstok artikel, jadiejadiejadie.
Naakt door je huis huppelen mag heus wel maar expres in je pielemoos voor het raam gaan staan of de deur opendoen mag niet.
Bron?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Je mag niet naakt in je eigen tuin liggen en je mag niet naakt voor je raam staan. Lijkt me sterk dat je dan wel naakt in de deuropening mag staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |