quote:Hmmm...
Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef BobRooney het volgende:
http://www.apple.com/trailers/columbia/tripleX/ziet er goed uit
quote:een echte actie film zoals die van Arnie en Sly vroeger...echt beter...
Op donderdag 07 februari 2002 11:03 schreef Smots het volgende:[..]
Hmmm...
Mwoah...
Kweenie...
quote:ik dus ook
Op donderdag 07 februari 2002 11:06 schreef Myster_E het volgende:
Triple X, Denk dat ik hem wel ga zien in de bios
quote:Je mag er nog helemaal niet in! Het zal ongetwijfeld voor boven de 12 worden!
Op donderdag 07 februari 2002 11:03 schreef Smots het volgende:[..]
Hmmm...
Mwoah...
Kweenie...
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 07-02-2002 11:31]
Hij lijkt me persoonlijk wel ok, maar de teaser zegt vrij weinig. Dit wordt inderdaad weer een bot actie spectakel met gespierde mannen met ipv een accent een stem met koffie prut op de stembanden.
quote:Just he way i like um...
Op donderdag 07 februari 2002 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit wordt inderdaad weer een bot actie spectakel met gespierde mannen met ipv een accent een stem met koffie prut op de stembanden.
quote:miereneuker
Op donderdag 07 februari 2002 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
BTW, het moet zijn xXx... OF Triple X
quote:Het centrale Skullsplitter trailer-spam-topic
Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef BobRooney het volgende:
http://www.apple.com/trailers/columbia/tripleX/
quote:Vertel dat Verb maar...
Op donderdag 07 februari 2002 12:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het centrale Skullsplitter trailer-spam-topic
Wat een gave film lijkt me dat!
Ik zag dat de film pas op 24 oktober uitkomt in Nederland.
Ik kijk er al naar uit.
quote:Ik wou net zeggen, heeft nog niemand deze gezien?? (ik niet btw hoor
Op donderdag 12 september 2002 16:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
ging m 1.5 week terug kijken maar viel in slaap na half uurtje.. film was geeneens zo slecht volgens mij maar was erg moe
Ik hoorde van een maat van me dat hij hem niet zo geod vond, omdat je de actie in de trailer al gezien had, en de rest een te erg aftreksel was van 007.
Ik wacht dus op de DVD om te huren, ga geen slechte rip van het internet kijken. Maar ik ga hem iig niet kijken met hoge verwachtingen. Dan kan het alleen meevallen
Verhaal lijkt mij trouwens beetje overtroffen worden door de actie in deze film, TE veel dus.
quote:Ik vond de stem best meevallen, je went eraan. Er zit wel veel actie in ja, maar daar gaat het grotendeels denk ik ook om. Het verhaal is op zich ook wel leuk, maar de actie was leuker
Op donderdag 17 oktober 2002 21:47 schreef Punica het volgende:
werd je niet sgijtziek van die stem van Vin Diesel ?Verhaal lijkt mij trouwens beetje overtroffen worden door de actie in deze film, TE veel dus.
quote:die vcd versie? is goed te doen hoor.
Op zondag 20 oktober 2002 21:04 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb een screener, ga em morgen ofzo even kijken.
Hijs wel kutkwaliteit, helaas
quote:Weet ik eik niet. Ik heb em geleecht van een gozer op een LAN-party.
Op zondag 20 oktober 2002 22:34 schreef Tokus het volgende:[..]
die vcd versie? is goed te doen hoor.
tenminste geen cam of telesync, maar gewoon een aardig goeie screener.
En dan die ski-scene. Hij werd echt wel 15x ingehaald door de lawine, maar toch niet.
Kijk de trailer maar, dan heb je alle leuks gezien
5,5/10
quote:Leuk! Ik ga hem zeker zien. Een echt stukje Amerikaanse Hochkultur dus.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:52 schreef CloudBox het volgende:
Zelden zo'n ongeinspireerde film gezien.
quote:Ja, maar eentje waarbij je denkt: nog niet afgelopen.
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:17 schreef dwerg het volgende:[..]
Leuk! Ik ga hem zeker zien. Een echt stukje Amerikaanse Hochkultur dus.
Leuk tussendoortje; 6,5. Als je explosies en stunts leuk vind, tel er maar 3 bij op.
quote:Vergeleken met de rest van de boot vond ik die zwarte letters retestoer.
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:38 schreef CloudBox het volgende:
Wat ONT-ZET-TEND dom was, was datt ze een strak uitziende boot hadden gebouwd en met een blik verf heel knullig 'Ahab' op schilderden
quote:Heee, Moby, maak je niet dick
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Je gaat niet met een harpoen op een boot die Ahab heet schieten!Literaire faux pas.
quote:En om de literaire faux-pas compleet te maken, het is hoogst onwaarschijnlijk dat een stelletje voormalige pro-Russen een literaire verwijzing naar een Amerikaan (Herman Melville) maken. Net iets teveel moeite om het maar vooral herkenbaar en hapklaar voor de amerikaanse kijker te maken.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Literaire faux pas.
Verder wel een leuke film om te kijken en Asia Argento is .
De actie is zwaar overdreven, gewoon op het absurde af.
[spoiler]
Met een crossbrommer over een 5 meter hoog hek springen zonder schans, achterna gezeten worden door 2 gevechtshelicopters en geen schram oplopen, terwijl het dorpje in puin ligt. Voor een lawine uitsnowboarden, en dan aan een paaltje gaan hangen. Dat paaltje blijft staan terwijl een heel huis wordt weggevaagd door de lawine.
[/spoiler]
Flinke actiescenes vind ik gaaf, maar er moet wel enige mate van geloofwaardigheid aan blijven.
Echt zeer slecht acteerwerk, terwijl ik Vin normaal wel kan waarderen is deze rol gewoon niet voor hem weggelegd. Hij komt niet tot zijn recht.
Alle cliches worden uit de kast getrokken.
Gewoon slecht. slecht slecht slecht.
Het gaafste aan de film, was de trailer van Lord of the rings
quote:Hmmmmm, opinions differ....
Op vrijdag 13 september 2002 00:16 schreef Klingon het volgende:
werken in de bios is de beste baan die je kan hebben
Ook begin stuk waarin werd getoond dat de "James Bond" niet meer met deze tijd meegaat is goed gedaan. En de opmerkingen van de Q wannabee waren idd. leuk.
Ik kijk al uit naar XXX2.
quote:viel het niet opdat de jetskis WEL werden ingehaald door de lawine maar een snowboard niet
Op donderdag 31 oktober 2002 17:31 schreef Merkowitz het volgende:
Hele slechte film imho.De actie is zwaar overdreven, gewoon op het absurde af.
[spoiler]
Met een crossbrommer over een 5 meter hoog hek springen zonder schans, achterna gezeten worden door 2 gevechtshelicopters en geen schram oplopen, terwijl het dorpje in puin ligt. Voor een lawine uitsnowboarden, en dan aan een paaltje gaan hangen. Dat paaltje blijft staan terwijl een heel huis wordt weggevaagd door de lawine.
[/spoiler]
of hoort dat zo ?
TOPFILM!!
Heb van begin tot einde genoten van de hele film, werd geen enkel moment vervelend of saai.
Zeker een aanrader.
quote:Same here, erg gave film. Vooral de beginscène (die in Duitsland, met het optreden van Rammstein) en de lawinescène zijn ronduit briljant. Geweldig! Zulke films moeten ze vaker maken. De muziek is ook okee, alhoewel ik denk dat het geheel nog bruter was geworden met wat meer industrial erin. Een band als Fear Factory zou zeker niet misstaan hebben, ook al zijn ze nu half uit elkaar/half bij elkaar.
Op zondag 3 november 2002 04:02 schreef Refragmental het volgende:
Vrijdagavond gezien!TOPFILM!!
Heb van begin tot einde genoten van de hele film, werd geen enkel moment vervelend of saai.
Zeker een aanrader.
quote:praag, maar ok
Op zondag 3 november 2002 10:39 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Vooral de beginscène (die in Duitsland, met het optreden van Rammstein)
nee idd vette film, gewoon no nonse actiefilm die je gewoon lekker relaxed kan kijken
heel erg irritant zaterdag
er kwam geen geluid in het begin van de film
voor een paar minutenlang en ondertussen waren er al mensen om de werkers daar te verwittigen
dacht ik dat ze wel zoudne opnieuw beginnen, want had niet zo opgelet zonder geluid
ze gingen gewoon weer door toen geluid opkwam
en natuurlijk miste ik JUIST de optreden van rammstein
is al een paar keer voorgevallen dat er iets mis is en ze niet opnieuw beginnen...
een keer geen beeld (stir of echoes)
een paar keer geen geluid (XXX , ... (vergeten ) )
quote:Doet Hollywood dan anders?
Op zondag 3 november 2002 10:39 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Zulke films moeten ze vaker maken.
quote:Geld terugvragen, zij leveren namelijk niet de diensten waarvoor jij betaalt hebt.
Op zondag 3 november 2002 23:44 schreef ASSpirine het volgende:
aaaarghheel erg irritant zaterdag
er kwam geen geluid in het begin van de film
voor een paar minutenlang en ondertussen waren er al mensen om de werkers daar te verwittigendacht ik dat ze wel zoudne opnieuw beginnen, want had niet zo opgelet zonder geluid
ze gingen gewoon weer door toen geluid opkwam
en natuurlijk miste ik JUIST de optreden van rammstein![]()
![]()
is al een paar keer voorgevallen dat er iets mis is en ze niet opnieuw beginnen...
een keer geen beeld (stir of echoes)
een paar keer geen geluid (XXX , ... (vergeten) )
quote:Is zeker irritant, maar omdat ik toevallig in de bios werk (zal wel niet de bios zijn waar jij bent geweest), kan ik je wel zeggen dat het niet zo makkelijk is om 'even' opnieuw te beginnen. Het is niet een videoband die je terugspoelt, of een DVD'tje die je opnieuw start. Als Rammstein aan het optreden is zijn er al honderden meters film voorbij gekomen.
Op zondag 3 november 2002 23:44 schreef ASSpirine het volgende:
Het is niet netjes, dat sowieso, en je had gemakkelijk je geld terug kunnen vragen, want je zit daar voor een hele film en niet voor een deel. Ik raad je aan een andere bios te bezoeken (zeker omdat het al vaker is voorgekomen)
quote:En Lock, stock and two smoking barrels & Snatch zitten daar heerlijk tussenin, en om te zeggen dat ze saai zijn....
Op zaterdag 9 november 2002 10:58 schreef MadScientist het volgende:
ik zag laatst dat vrouwtje op tv in een interview... ze speelde veel liever in een actiefilm waar veel in gebeurde dan in 'zo'n saaie europese arthouse film waar 2 uur lang niets in gebeurt'... doos!
Stunts waren leuk, maar als dat alles is dan blijf ik niet geboeid kijken.
quote:Sorry?
Op maandag 31 maart 2003 08:03 schreef melonovy het volgende:
Ik heb 'm gezien dit weekend, en ik vond het een erg leuke film. Goede actiescenes, niet verwacht dat ik zo geboeid zou blijven kijken. Het verhaal is idd wat James Bond achtig, maar deze uitvoering vond ik wel een stuk toffer.
Ik heb die film nu een tijd terug gezien.. Maar wat een kinder film is het zeg..
Kon d'r wel om lachen.
quote:Ach zo'n actiefilm kan toch ook niet alleen maar uit geloofwaardige scenes bestaan?
Op maandag 31 maart 2003 08:29 schreef Nyles het volgende:haha dit is de slechtste film die ik in tijden had gezien...
Vooral toen die op die motor reed, hij zag dat hek (10-20 meter hoog)
En ja hoor hij sprong d'r gewoon overheen met z'n cross motortjeKon d'r wel om lachen.
Zelf moest ik erg lachen om die scene met die Mexicaan.
*De* Mexicaan, wel te verstaan.
quote:
Ice Cube will replace Vin Diesel in the Revolution sequel to its action franchise XXX, to be directed by Lee Tamahori (Die Another Day).Originally envisioned as a franchise to star Diesel, Cube will step in to play a new character who is recruited by the National Security Agency to become a XXX agent. The XXX name refers to a three-strikes rule the NSA employs to give criminals the option of joining the crime-fighting force or going to prison.
Tamahori will direct the new adventure, which will be largely set in Washington D.C. and emphasize thriller elements over the first's extreme sports action. He will helm from a script by Simon Kinberg (Mr. and Mrs. Smith). Revolution plans to begin shooting next summer for a 2005 release.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |