Ljunbergquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef DeVinger het volgende:
Ljungberg voor 8 miljoen nagenoeg rond met Fiorentina (transfergeruchten). Wtf Arsenal???
Weet ik veel, intresseert mij ook niet lol het is een grote concurrent minder.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Komop zeg, houden ze nog wat over.
Ook al hadden ze iedereen behouden, titelstrijd gaat tussen Manchester United en Chelsea. Maar goed, het zal voor AFC nu zelfs lastig worden op voorronde CL te behalen!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Weet ik veel, intresseert mij ook niet lol het is een grote concurrent minder.
Nee idd, zet er nog een talentje neerquote:Op maandag 9 juli 2007 18:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Na 1 seizoen Gallas ben ik nog niet echt overtuigd. Wat heeft die toch lopen blunderen. Dus deze opmerkingen zijn imho wel erg ongepast.
Strik eromheen en laten gaan voor dat geld.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef DeVinger het volgende:
Ljungberg voor 8 miljoen nagenoeg rond met Fiorentina (transfergeruchten). Wtf Arsenal???
Martin Jol wil hem niet kwijt, maar denk dat Dimitar Berbatov en Darren Bent de voorhoede zullen gaan vormen en verder heeft hij ook Robbie Keane en Ahmed Mido Hossam nog onder contract staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Gunner het volgende:
Geruchten van Martins gaan al wel langer de ronde. Van Defoe hoor ik het nu voor het eerst. Hij schijnt te willen vechten voor z'n plaats @ spurs, maar daar hebben ze nu wel een overvloed aan spitsen?
en zeker niet voor 25 miljoenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef Dos37 het volgende:
Keane en Berbatov was een best duo vorig jaar. Snap de aankoop van Bent dan ook niet zo.
In combinatie met da Silva en van Persie zou het een leuk en divers aanvalstrio zijn, denk dat ie progressie kan maken bij ons.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
Obafemi Martins staat in de balngstelling van Arsenal, vond het altijd een zwaar overschatte speler, maar bij NUFC deed hij het leuk afgelopen seizoen.
Vele miljoenen, is het niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In combinatie met da Silva en van Persie zou het een leuk en divers aanvalstrio zijn, denk dat ie progressie kan maken bij ons.
Sagna schijnt de volgende te zijn die komt
Vleugelverdediger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef DeVinger het volgende:
Sagna is een?
Tis de transferzomer van de belachelijke bedragen dus daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vleugelverdediger.
Maar goed, ben ik de enige die 7,5 miljoen nog altijd een hoop geld vind? Tottenham Hotspur geeft 12 miljoen euro uit aan Younes Kaboul, maar niemand kent die kerel.
Klopt, want zowel Manchester United (Nani, Anderson en wellicht Tevez), Liverpool (Torres en misschien Babel) als Tottenham Hotspur (Darren Bent en Younes Kaboul) leggen echt belachelijke bedragen op tafel. Arsenal en Chelsea vallen verder nog mee in Engeland, maar misschien dat die nog komen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis de transferzomer van de belachelijke bedragen dus daar ben ik het helemaal mee eens.
iets van 11 miljoen voor da Silva, kan een koopje worden maar ook weggegooid geld, dat moet blijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, want zowel Manchester United (Nani, Anderson en wellicht Tevez), Liverpool (Torres en misschien Babel) als Tottenham Hotspur (Darren Bent en Younes Kaboul) leggen echt belachelijke bedragen op tafel. Arsenal en Chelsea vallen verder nog mee in Engeland, maar misschien dat die nog komen?
Snap het ook niet, is hij echt zoveel minder dan Carlos Tevez en Fernando Torres? Zelfs Nani, Anderson, Darren Bent, Florent Malouda, Pepe en Ryan Babel leveren (bijna) evenveel op als Thierry Henry!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
iets van 11 miljoen voor da Silva, kan een koopje worden maar ook weggegooid geld, dat moet blijken.
De enige transfer die me dan tegenvalt qua opbrengsten is Henry geweest.
Henry had "gewoon" 30 moeten doen, Arsenal is over het algemeen een meester in het verkopen maar hier gingen ze de boot in, de vinger in de pap van Dein was er niet...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap het ook niet, is hij echt zoveel minder dan Carlos Tevez en Fernando Torres? Zelfs Nani, Anderson, Darren Bent, Florent Malouda, Pepe en Ryan Babel leveren (bijna) evenveel op als Thierry Henry!
Heel even maar niet dan, want bij Fredrik Ljungberg naar Fiorentina zit hij er wel weer in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Henry had "gewoon" 30 moeten doen, Arsenal is over het algemeen een meester in het verkopen maar hier gingen ze de boot in, de vinger in de pap van Dein was er niet...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |