quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:19 schreef DeVinger het volgende:
We zijn natuurlijk voor Sunderland
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:19 schreef DeVinger het volgende:
We zijn natuurlijk niet voor Sunderland
Ik viel na een kwartier in slaap en werd vijf minuten geleden wakker, vermoedelijk klopt dat dus wel.quote:
Ik vind dat Sport1 het sowieso altijd nogal positief benaderd, veel meer dan Tien eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
"zeker niet onaardig" Sierd de Vos, ben je aan de drugs?
Omdat Keane en Berbatov spelen en Jol maar 2 spitsen tegelijk opstelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:59 schreef Gunner het volgende:
Waarom speelt Bent eigenlijk niet?
Hij is niet geblesseerd, hij gaat er zo inkomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef Gunner het volgende:
Ja duh, maar je koopt toch niet iemand voor 17milj GBP om op de bank te laten zitten of ie ie geblesseerd ofzo?
Wel als je ook Berbatov, Keane en Defoe hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:02 schreef Gunner het volgende:
Ja duh, maar je koopt toch niet iemand voor 17milj GBP om op de bank te laten zitten of ie ie geblesseerd ofzo?
Aha, 17 miljoen uitgeven voor een bankzitter. Goeie dealquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel als je ook Berbatov, Keane en Defoe hebt.
Inderdaad opvallend voor een coach als Jolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef sjimz het volgende:
Jol stuurt gewoon 3 aanvallers in de wei
Ze hebben geld zat en bovendien komt hij dit seizoen heus nog wel aan spelen toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aha, 17 miljoen uitgeven voor een bankzitter. Goeie deal
Zoals ik al hoopte! Bent wordt topscorer denk ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef sjimz het volgende:
Jol stuurt gewoon 3 aanvallers in de wei
idd iemand een bankzitter noemen omdat ie de eerste wedstrijd op de bank zitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben geld zat en bovendien komt hij dit seizoen heus nog wel aan spelen toe.
Trek je conclusies aan het einde van het seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aha, 17 miljoen uitgeven voor een bankzitter. Goeie deal
[..]
Da's dan wel een feitelijk juiste conclusie hoor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd iemand een bankzitter noemen omdat ie de eerste wedstrijd op de bank zit
Hoe wil jij het noemen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd iemand een bankzitter noemen omdat ie de eerste wedstrijd op de bank zit
het is een bankzitter, maar of hij dat heel dit seizoen blijft?quote:
Het is wel een indicatie of de coach het volste vertrouwen in je heeft of terughoudend is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
het is een bankzitter, maar of hij dat heel dit seizoen blijft?
Als Arsenal Eduardo niet gelijk de eerste wedstrijd opstelt, dan is het toch ook niet gelijk een "bankzitter" in de ruimere zin.
Voor Engelsen wordt er altijd een absurd hoog bedrag gevraag en betaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:31 schreef Gunner het volgende:
Eduardo is gezien z'n fitheid een twijfelgeval, maar als ie fit is speelt ie gewoon
En voor hem is zo'n 10 miljoen GBP minder betaald dan voor Bent, om de gekheid op de Engelse transfermarkt maar weer eens aan te geven. ik ben blij dat Arsenal daar niet in meegaat. Al zou het wel fijn zijn als er nog een spits zou bijkomen.
Maar ja, aan de andere kant wordt Arsenal altijd bekritiseerd omdat ze geen Engelsen in hun team hebben. Maar moet je om die reden maar meegaan in de transfer gekte? Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor Engelsen wordt er altijd een absurd hoog bedrag gevraag en betaald.
Dat zijn de afwegingen die je moet maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant wordt Arsenal altijd bekritiseerd omdat ze geen Engelsen in hun team hebben. Maar moet je om die reden maar meegaan in de transfer gekte? Ik vind van niet.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:31 schreef Gunner het volgende:
En voor hem is zo'n 10 miljoen GBP minder betaald dan voor Bent, om de gekheid op de Engelse transfermarkt maar weer eens aan te geven. ik ben blij dat Arsenal daar niet in meegaat.
Kort daarvoor had Tom Huddlestone de mooiste van het seizoen op zijn slof. Maar inderdaad, goed weggekomen.quote:
Waarop baseer je dat er wat te besteden valt bij AFC? Matige cartoon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:36 schreef Smeich het volgende:
Huddlestone, big motherfucker zeg! Viel me op toen hij met U21 in Arnhem speelde, wat een gast zeg! Of wellicht was de rest op het veld zulke jonge piempjes
[..]
[afbeelding]
hij blijft leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |