Aston - Villa - Man UTD straks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef Adothehague het volgende:
Oke, welke wedstrijd zend BBC uit?
Ik heb op Sport 1 alleen maar Portsmouth...
en afgelopen. De laatste non-league club heeft dus een replay.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:46 schreef mcyodogg het volgende:
Havant maakt gelijk tegen Swansea, beiden 10 man.
Slecht excuus. Met een b-elftal moet je ze ook met 3-0 opzij zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, je bent door dat is het belangrijkste. Meestal maakt Lampard er wel 2 of 3 in dit soort wedstrijden, maar die was er niet bij.
Everton er ook uit trouwens.
Jaja janneke het valt ze zwaar tegen die PL clupsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef fanneke het volgende:
Teleurstellende 1e helft op Villa Park.
Al 5 Premier League clubs er dus uit vandaag.
en met Villa dus 6quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:08 schreef fanneke het volgende:
Al 5 Premier League clubs er dus uit vandaag.
Ben ik toch niet helemaal met je eens. QPR doet het erg goed de laatste tijd en kijk eens welke PL-ploegen er allemaal uitliggen vandaag. Everton kon het ook niet tegen een team wat 2 divisies lager speelt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Slecht excuus. Met een b-elftal moet je ze ook met 3-0 opzij zetten
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:58 schreef fanneke het volgende:
Birmingham, Blackburn, Bolton
en Sunderland kan ook in dat rijtje Premier League clubs
Zo kansloos staan de Black Cats er niet voor. De degradatiekandidaten, met uitzondering van Derby County, staan heel dicht bij elkaar qua puntenaantal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik vrees voor mijn held zijn baan bij Sunderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |