Na Jogy, begint TS.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu. Ah, de tijd zal het leren. Stiekem hoop ik dat die dingen fake zijn, ik zou in mijn broek schijten van angst als ie boven me hangt.
.
quote:I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure.
Daar wilde ik het nu dus niet over hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef jslavenburg het volgende:
UFO's bestaan.
Als jij iets in de verte ziet gaan, en je herkent het niet met je blote oog, is het ook een UFO. Al is het een voertuig, door de mens gemaakt, dat je niet kan herkennen...
Wel een erg neerslachtige gedachte. Hoewel ik er op zichzelf nog iets in zie, betekent het einde van de mensheid ook het einde van mij, en dat wil ik dan absoluut weer nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoop dat ze heel snel langskomen en alles en iedereen opblazen. Mensheid heeft z'n langste tijd wel gehad. Optiefen met dat volk.
Agent Smith had nog een mooie uitspraak erover.
[..]
Idem, ik voorzie binnen de kortste keren de eerste schermutselingen en waarschijnlijk zal dat uitlopen op een oorlog tegen de "indringers".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef Wombcat het volgende:
De menselijke geschiedenis leert in ieder geval dat de minst gevorderde beschaving er uiteindelijk aan onderdoor gaat en/of overwonnen wordt.
Het is tijd voor iets anders. Geef toe, we maken er hier toch ook een gigantische kankerbende van met z'n allen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel een erg neerslachtige gedachte. Hoewel ik er op zichzelf nog iets in zie, betekent het einde van de mensheid ook het einde van mij, en dat wil ik dan absoluut weer niet.
En wie zegt dat hetgene dat ons wegblaast dan beter is?
Dit geniale stukje komt van George Carlin. En ik denk er hetzelfde over.quote:"This is a group of social criminals, these people in the space program. NAS(A)holes, I call them. In case you haven't heard, the latest disaster for the rest of the universe is that the United States is gonna go to Mars. Okay? Ah, yeah. We're gonna go to Mars. And then of course we're gonna colonize deep space. With our microwave hot dogs and plastic vomit, fake dog shit and cinnamon dental floss, lemon-scented toilet paper and sneakers with lights in the heels. And all these other impressive things we've done down here. But let me ask you this: what are we gonna tell the intergalactic council of ministers the first time one of our teenage mothers throws their newborn baby into a dumpster? How are we gonna explain that to the space people? How are we gonna let them know that our ambassador was only late for the meeting because his breakfast was cold and he had to spend half an hour punching his wife around the kitchen? And what are they gonna think when they find out, its just a local custom, that over 80 million women in the Third world have had their clitorises forcibly removed in order to reduce their sexual pleasure so they won't cheat on their husbands? Can't you just sense how eager the rest of the universe is for us to show up?"
Maar hoe zou jij reageren, persoonlijk gezien dus, als op de NOS opeens een live uitzending zou komen dat er een schip is gelandt vol met grijze wezentjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef L.Denninger het volgende:
Er gebeurt geen fuck, alles is in perfecte staat van balans.
Er zijn evenveel goede als slechte mensen / wezens, en daar veranderen aliens niks aan.
Alles klopt zoals het nu is, en dat blijft altijd zo - wat er ook verandert.
Dat zeg jij dat dat niet kan. Die gasten draaien hun hand daar niet voor om.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef Megumi het volgende:
Aangezien sneller reizen dan het licht niet mogelijk is. Ben ik niet bang voor een ruimteschip met stokoude bejaarden er in.
Ik zou nog snel ff een ritje naar de slijter en de supermarkt doen,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar hoe zou jij reageren, persoonlijk gezien dus, als op de NOS opeens een live uitzending zou komen dat er een schip is gelandt vol met grijze wezentjes.
Ik zou de TV niet meer uitzetten en in de eerste instantie mij zorgen maken of die wezentjes niet ala de spanjaarden in Mexico ons hard gaan bitchslappen tot er niets meer over is behalve brandende steden en een globale lijkengeur.
Maar ik zou mij wel realiseren dat niet iedereen is zoals wij kunnen zijn, godzijdank dus ik zal niet de hand aan mijzelf slaan in blinde paniek. Meer dan toekijken kan ik niet en dat zal ik dan ook zeker doen, toekijken en hopen voor het beste.
Iedereen zou even behoorlijk uit zijn/haar doen zijn. Met bonzende hartjes en zweethandjes voor de TV, de telefoonlijnen overbelast enzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar hoe zou jij reageren, persoonlijk gezien dus, als op de NOS opeens een live uitzending zou komen dat er een schip is gelandt vol met grijze wezentjes.
Ik zou de TV niet meer uitzetten en in de eerste instantie mij zorgen maken of die wezentjes niet ala de spanjaarden in Mexico ons hard gaan bitchslappen tot er niets meer over is behalve brandende steden en een globale lijkengeur.
Maar ik zou mij wel realiseren dat niet iedereen is zoals wij kunnen zijn, godzijdank dus ik zal niet de hand aan mijzelf slaan in blinde paniek. Meer dan toekijken kan ik niet en dat zal ik dan ook zeker doen, toekijken en hopen voor het beste.
Dat is ook wel interessant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef Redux het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de gelovigen erop reageren.
Wat er met het dagelijkse leven gebeurt is natuurlijk ook erg afhankelijk van wat die aliens doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iedereen zou even behoorlijk uit zijn/haar doen zijn. Met bonzende hartjes en zweethandjes voor de TV, de telefoonlijnen overbelast enzo.
Maar ik denk ook dat de mens erg goed is in aanpassen. We moeten toch eten, slapen etc. en daarna dingen als werk, school, boodschappen. Kortom het dagelijkse leven zou weer doorgaan. Denk ik.
Stel de aliens geven aan dat ze onze 'vaderen' zijn. In dat geval zou 'het geloof' gebaseerd op die aliens en wordt alles ineens een stuk tastbaarder. Zou interessant zijn hoe de kerken daarop reageren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is ook wel interessant.
Tenzij natuurlijk blijkt dat die aliens ook een geloof aanhangen wat hier ook voorkomt, dat is dan weer een aardige aanwijzing dat het misschien toch klopt (of dat ze al eens eerder langs zijn geweest natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |