Lekker boeiend dat iemand, met photoshop, zijn gezicht op biljetten. Dromen mag, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sammuel is een vriend van Steef dus dat zal wel niet.
Volgens mij was het Drenthe of Biesewar

Beter dan ".....euhhhhhhhhhhhh......."quote:Op zondag 17 juni 2007 12:30 schreef koningdavid het volgende:
"Ik bedoel van..."

Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaf Jan Joost van Gangelen ook echt zo'n "Hip-Hop" hand op het einde!
Schitterende kerel Royston!

Kom over 2 jaar maar weer eens onderhandelenquote:Zaakwaarnemer Drenthe: clubs moeten wachten tot na EK
Datum: 17-6-2007 | Lage rente en goed advies! Dutchlife! Klik hier!
Royston Drenthe maakt tot nu toe veel indruk op het EK onder 21 en wordt sinds de start van het EK met veel clubs in verband gebracht. De zaakwaarnemer van de Feyenoorder liet weten dat hij heel veel vragen krijgt van clubs. "We hebben veel aanbiedingen om te praten over de toekomst" zegt Andre Wasiman. "Hoeveel? Tien tot vijftien en daaronder zitten grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland." Volgens Wasiman zullen de clubs tot na het EK moeten wachten op een kans om Drenthe te overtuigen dat die club het best voor hem is. "Royston heeft moet zich nu concentreren op nog twee topwedstrijden op het EK."

Kun je mij een voetballer die beter is geworden bij zijn 4 jaar bij Feyenoord of 2 bij BVB?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker bij Feyenoord blijven, jaar onder Bert wordt hij alleen maar beter van.

Emerton, B. Kalou, Tomasson.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je mij een voetballer die beter is geworden bij zijn 4 jaar bij Feyenoord of 2 bij BVB?

Leuk dat ie ook in het buitenland gewaardeerd wordt. Ook in Italie, zagen we pas bij Zola.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef Doc het volgende:
Leuk - zeer positief - stuk van de Timesonline
http://www.timesonline.co(...)l/article1942676.ece

'Drenthe? That's the guy from the Hunebedden, right?'quote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Leuk, dat hij daar zelfs min of meer bekend is nu.

Spelers van half 20quote:

Ja, en hij loopt zeker op klompenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Drenthe? That's the guy from the Hunebedden, right?'

Ik vind Drenthe het meervoud nog niet waard.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Drenthe is een jonge spelers. Bert maakt jonge spelers alleen maar slechter.
Dus als het daarom gaat kan je beter vertrekken

Jank, jank, huil huil.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Drenthe is een jonge spelers. Bert maakt jonge spelers alleen maar slechter.
Dus als het daarom gaat kan je beter vertrekken

Heeft geen zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument. Pak me dan
Ik ben er tevreden mee, ja.quote:Ook zo blij met de terugkeer van Bertje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |