quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doch aan de moeiste previncie ut moeiste Gouvernement van gans Nederland
schijt limburgersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doch aan de moeiste previncie ut moeiste Gouvernement van gans Nederland
Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar dat versta ikke niet......tu comprends...????
![]()
quote:
Ahh. Tutoyerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tu peux toujours me tutoyer.........mais si tu veux continuer en Francais, pas de problêmes...
![]()
![]()
![]()
Merci.. en Neerlandais s'il te plaitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tu peux toujours me tutoyer.........mais si tu veux continuer en Francais, pas de problêmes...
![]()
![]()
![]()
doe ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.![]()
Maar uh, schrijf jij dan gelijk een vertaling bij het frans?![]()
Assez bon....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ahh. Tutoyer. Continuer en Français est bien, mais mon français n'est pas tres bien, ma chérie
.
Wat erg dat ik dit gewoon kan lezen, vraag me niets meer te schrijven, maar lezen verleer je blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Koffie en thee, ontopic dus! Jij bent de mod hier!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar mogen we eigenlijk wel over kletsen ?
Merciquote:
ik volg je al jaren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef Pheno het volgende:
Lol, echt heel R&P moet achter me aan gaan he
Tu as difficultés avec le Français?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |