Die zat niet bij Fun Factory, dat was volgens mij op doordeweekse dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:34 schreef Frollo het volgende:
DJ Kat!
ken je niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef Frollo het volgende:
Sorry hoor! Ik lees Sky Channel, dus ik denk: DJ Kat!
Fun Factory ken ik verder niet, dus ik vertrek maar gauw weer.
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:38 schreef jp_f1 het volgende:
Fun Factory keek ik vroeger ook altijd. Kan helaas de openingstune(filmpje) nergens vinden.
Was blauw met geel geloof ik en met een busje :S
Dat was kennelijk van na mijn tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef PPL het volgende:
Jayce and the wheeled warriors
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wheeled_Warriors
Ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Sputnik het volgende:
Thundersub en Space Battleship Yamato :3
Heb Yamato eindelijk via torrents binnen.. nu Thundersub nog..
Dat was ook wel het leukstequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaa, dat keek ik elk weekend! Ik verstond er geen reet van alleen en ik kan me alleen herinneren dat ze Inspector Gadget uitzonden, verder niks
Ik denk ook dat ik daardoor op school altijd een voorsprong in de Englese taal heb gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef purplerose het volgende:
Heb er verdomme engels geleerd door zoveel te kijken
Heeft mij enorm gescheelt aangezien ik op de lagere school dus al engels kon terwijl het nog niet gegeven werd. En je lult dan tenminste niet van die schoolboeken engels maar gewoon engelse spreektaal waarmee je indruk kon maken op je klasgenootjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik daardoor op school altijd een voorsprong in de Englese taal heb gehad
Ik vond laatst in een rommelbak in de supermarkt een DVD van JEM!!!!!!!!! OMG dat was me nog eens nostalgie! Ik heb hem samen met mijn dochtertje (die er natuurlijk geen reet van verstond want het was engels gesproken) drie keer achter elkaar gekeken................quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef PPL het volgende:
Jem
http://en.wikipedia.org/wiki/Jem_%28TV_series%29
Nee man, Inspector Gadget.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:26 schreef Coencordia het volgende:
Transformers en He-Man waren de bomb.
I know, nu moet iemand het niet proberen me om 7.00 wakker te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef Megalomaniac het volgende:
Shit hey...daar stond ik bijna elke zaterdagochtend toen nog gewoon 6:00 voor op.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |