Dat is meer een Dekker kwaaltje. Hij lijkt wel vaker er doorheen te zitten en kan dan toch nog wat extra geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef flyck het volgende:
weet niet hoor. dekker zat nu ook niet meer zo attent in dat groepje, en contador moest maar en g krijgen en die was al weg.
idd, won wat kleine dingen in Frankrijk en meteen werd hij vergeleken met Thomas Dekker, alleen omdat hij even oud is en dezelfde voornaam heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:14 schreef Bartoli het volgende:
Lövkvist is gewoon een zwaar gehypte en overschatte renner. Ik zie Contador of Gusev het wit winnen in Parijs.
Zie ook Zwitserland, daar hing hij achteraan te sterven om weg te springen als de finish in zicht kwam, het betekent niet zoveel bij hem.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is meer een Dekker kwaaltje. Hij lijkt wel vaker er doorheen te zitten en kan dan toch nog wat extra geven.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:22 schreef Cootz het volgende:
Lijkt me na vandaag wel duidelijk dat het Contador gaat worden.
Ach, ik denk niet dat hij zoveel gaat verliezen als Gerdemann op hem in de bergetappes.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef Bartoli het volgende:
het probleempunt bij Contador gaan ze tijdritten zijn. Hij heeft van die dagen dat zijn tijdritten goed zijn maar heeft ook van die dagen dat hij niet vooruit te branden is in een TT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |