abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:26:15 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51465126
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51465263
Gerdemann klimt normaal gesproken niet goed genoeg, Soler hefet een goede kans_0_, Dekker ook wel als ze hem niet te vroeg opofferen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51466833
weet niet hoor. dekker zat nu ook niet meer zo attent in dat groepje, en contador moest maar en g krijgen en die was al weg.
pi_51467901
Lövkvist is gewoon een zwaar gehypte en overschatte renner. Ik zie Contador of Gusev het wit winnen in Parijs.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:10:44 #80
40566 Ericr
Livewrong
pi_51473149
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef flyck het volgende:
weet niet hoor. dekker zat nu ook niet meer zo attent in dat groepje, en contador moest maar en g krijgen en die was al weg.
Dat is meer een Dekker kwaaltje. Hij lijkt wel vaker er doorheen te zitten en kan dan toch nog wat extra geven.
pi_51482509
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:14 schreef Bartoli het volgende:
Lövkvist is gewoon een zwaar gehypte en overschatte renner. Ik zie Contador of Gusev het wit winnen in Parijs.
idd, won wat kleine dingen in Frankrijk en meteen werd hij vergeleken met Thomas Dekker, alleen omdat hij even oud is en dezelfde voornaam heeft.

Ben trouwens benieuwd wat Gusev eigenlijk kan, in tijdrijden is hij natuurlijk super, maar gisteren volgde hij toch ook vrij makkelijk. Al kon hij in Zwitserland niet mee, mar won hij wel een zware bergrit
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51483408
Er staan trouwens opvallend veel jongeren in de top van het klassement.
Bij de 1e 11 staan er 5 die in aanmerking komen voor de witte trui.

Vandaag zal er al een hoop duidelijk worden wie nu daadwerkelijk de grootste kandidaat is voor eindwinst van de witte trui. Contador gaf mij gisteren een zeer goede indruk, en is in feite de grote favoriet ook voor beste jongere
  zondag 15 juli 2007 @ 11:50:01 #83
185980 JustNiels
Viva La Tour
pi_51484333
Gerdemann wint de witte trui of onze Thomas Dekker natuurlijk!
  zondag 15 juli 2007 @ 12:40:26 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51485797
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat is meer een Dekker kwaaltje. Hij lijkt wel vaker er doorheen te zitten en kan dan toch nog wat extra geven.
Zie ook Zwitserland, daar hing hij achteraan te sterven om weg te springen als de finish in zicht kwam, het betekent niet zoveel bij hem.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51498098
Lijkt me na vandaag wel duidelijk dat het Contador gaat worden.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51498165
Misschien maar eerste gerdeman nog even
pi_51498184
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:22 schreef Cootz het volgende:
Lijkt me na vandaag wel duidelijk dat het Contador gaat worden.
Had ook niet anders verwacht.
pi_51501115
Contador. De vraag zal zijn: gaat hij de kant op van Fignon-Lemond-Pantani-Ullrich of die van Bouwmans-Martín Velasco-Salmon-Sevilla? Ik denk het eerste.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51501200
Ik denk dat hij eerder de kant Mancebo opgaat (nee, daar bedoel ik niet Fuentes mee).

Wat ik wel jammer vond was dat hij vandaag op zijn 'Evans reed, hij sprong van wiel naar wiel, maar ging zelf nooit aan, hoewel hij bekend staat als aanvallende rijder. Maar ja, het was de eerste bergetappe in een grote ronde waarhij echt vooraan reed, dus het is hem vergeven.
pi_51502485
En dan had Contador nog de pech van een lekke band, maar toen hij eenmaal weer op de fiets zat reed hij de groep Vinokourov meteen weer voorbij.
Moet raar lopen als Contador de witte trui niet gaat winnen, die is echt gewoon de sterkste
pi_51502706
het probleempunt bij Contador gaan ze tijdritten zijn. Hij heeft van die dagen dat zijn tijdritten goed zijn maar heeft ook van die dagen dat hij niet vooruit te branden is in een TT
pi_51510221
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef Bartoli het volgende:
het probleempunt bij Contador gaan ze tijdritten zijn. Hij heeft van die dagen dat zijn tijdritten goed zijn maar heeft ook van die dagen dat hij niet vooruit te branden is in een TT
Ach, ik denk niet dat hij zoveel gaat verliezen als Gerdemann op hem in de bergetappes.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')