Hoe kom je erbij dat Igor Antón niet meedoet? Hij staat, zonder ongeluk, gewoon aan het vertrek in Londen hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef knoets het volgende:
Luis Leon Sanchez Gil en Alberto Contador Velasco zullen er een mooie strijd van maken denk ik, die Contador toch zal winnen. Igor Anton Hernandez doet niet mee, Janez Brajkovic ook niet, dat zouden twee zeer grote kanshebbers zijn geweest, maar zij mogen vlammen in de Vuelta. Thomas Dekker zie ik absoluut niet als een grote kanshebber, hij mag heel blij zijn mocht hij in het wiel van Luis Leon Sanchez Gil een paar dagen kunnen volgen.
Welke pool?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef knoets het volgende:
Oeps, foutje van mij [en dan hoef ik m'n ploeg bij een pool niet meer aan te passen, daar kwam ik met Anton precies op het benodigde aantal punten]
Ik denk dat Madiot het vooral bedoeld in de zin van "ik heb een hele jonge ploeg", en niet in de zin van "wij willen de witte trui winnen."quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef Cootz het volgende:
Française des Jeux kiest voor jonge Tourploeg
De Franse ploeg Française des Jeux heeft duidelijk de kaart van de jonge renners gekozen voor de Tour de France. Ploegleider Marc Madiot selecteerde niet minder dan vier Tourdebutanten. 'Ik heb vijf of zes renners die in aanmerking komen voor het jongerenklassement', aldus Madiot.
-knip-
Nou, 5 of 6 voor het jongerenklassement lijkt me wel wat overdreven, maar FdJ heeft kennelijk zijn zinnen gezet op de witte trui. Beste kanshebber uit die ploeg lijkt me dan Lövkvist, maar tegen jongens als Contador zal die toch niet opkunnen denk ik.
waar las je dit dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:36 schreef BVO het volgende:
Voor Contador is het een doel las ik.
Disco boss Bruyneel made it clear why he picked the team that he did. "I am going into this Tour de France with three goals in mind. First, and most important, I want to have Levi on the podium in Paris. He has been three times in the top-10 and I think he has the form and experience to be there."quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:33 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat Tom Boonen een goede kans maakt of anders Philippe Gilbert, de halve vlaming
Ik bedoelde eigenlijk Wim vansevenant, Tom kom took zo jong bij me overquote:
hallo kloonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Wim vansevenant, Tom kom took zo jong bij me over, lekker kontje hefet ie nog
![]()
quote:
echt nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |