abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63984801
Ik mis Charisteas ook wel in het rijtje!
pi_64251307
quote:
Voetbalexodus uit Brazilië

RIO DE JANEIRO - Brazilië heeft in 2008 tot nu toe 1176 voetbalprofs naar het buitenland zien vertrekken. De nationale voetbalbond van het land maakte dat cijfer bekend. De 'export' van spelers was nog nooit zo hoog in Brazilië.

Het aantal vertrokken spelers dit jaar is ruim het dubbele van 2007, toen 539 spelers naar een buitenlandse club overstapten. Vooral Portugal is geïnteresseerd in Braziliaanse voetbalprofs. Liefst 209 spelers trokken naar dat land.

Telegraaf
quote:
Scheidsrechter ziekenhuis ingeslagen

DELFT - Een 43-jarige scheidsrechter uit Delft is door zondag door spelers van een voetbalteam het ziekenhuis ingeslagen.

De man floot die middag op het sportpark aan de Kerkpolderweg een wedstrijd tussen Delft en GLZ Delfshaven. Omstreeks 13.35 uur scoorde de ploeg uit Delft een doelpunt, na een genomen hoekschop. De keeper die de bal had doorgelaten was het kennelijk niet eens met de beslissing van de scheidsrechter om niet te fluiten en stompte de man in zijn maag. De arbiter kwam hierdoor ten val en werd direct belaagd door een groot aantal spelers die de man schopten en sloegen.

Nadat het de scheidsrechter lukte weer op te staan, kondigde hij aan dat hij de wedstrijd zou staken en floot af. Vervolgens liep hij naar de keeper die hem had geslagen om te vragen waar dat voor nodig was geweest.

Wederom kreeg hij van de keeper een stomp in zijn maag en belandde weer op de grond. Een aantal spelers uit het team van de bewuste keeper schaarden zich weer om de onfortuinlijke scheidsrechter en schopten en stompten hem van alle kanten.

Toen de gealarmeerde agenten ter plaatse kwamen, waren de bewuste spelers al gevlogen. Dankzij de KNVB-kaarten die voor iedere wedstrijd ingeleverd moeten worden, is hun identiteit bekend. De politie onderzoekt de zaak en de betrokkenheid van elk van de spelers.

De scheidsrechter werd met ernstige rugklachten naar het ziekenhuis vervoerd waar hij de nacht doorbracht.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 22 december 2008 @ 21:36:52 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64259880

weet niet of het ergens anders al gemeld was. Juli is wel erg vroeg zeg. Al begrijp ik de reden wel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 22 december 2008 @ 22:48:08 #154
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64263725
mooi. hoe korter de vakantie, hoe beter
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64462068
quote:
Engelse amateur vestigt rodekaartrecord

LONDEN - Een Engelse amateurvoetballer heeft dit weekeinde ongewild een wereldrecord neergezet. De spits van Chippenham Town kreeg drie seconden na het beginsignaal al een rode kaart omdat hij uithaalde naar een tegenstander.

Onterecht vond de 21-jarige Pratt, die ook niet blij was met zijn record. ''Ik vond het wel een erg zware straf van de scheidsrechter, maar als hij vond dat het rood was, moet ik me daar wel bij neerleggen'', zei Pratt, loodgieter van beroep, in de Engelse media.

''Het wereldrecord zegt me niets; het is niet iets waar ik trots op ben'', aldus de voetballer, die door zijn club als ''een zachtaardige man'' en ''een aardige kerel'' werd omschreven.

Oude record

Het oude record stond op naam van Bologna-sterspeler Giuseppe Lorenzo, die in 1990 na tien seconden zijn tegenstander tegen de grond werkte in een wedstrijd in de Serie A.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64462890
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Breach het volgende:

[..]
Dan ben je echt een mongool.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64463149
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Filmpje?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 29 december 2008 @ 13:47:01 #159
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64463181
pi_64463448
Prat(t) is dan wel weer een toepasselijke naam voor zo'n actie
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64499796
quote:
Engelse amateur valt tegenstander aan met kettingzaag

Anthony Lloyd hoeft zijn gezicht voorlopig niet meer op een voetbalveld te laten zien. De twintigjarige amateur-speler van het Engelse Horley kreeg onlangs een rode kaart te zien en reageerde daar totaal verkeerd op. Lloyd vertrok naar de kleedkamer, kwam terug met een kettingzaag en rende achter een tegenstander aan.

Lloyd kreeg de rode kaart te zien nadat hij continu aan het vloeken en schelden was geweest. Met evenveel getier verdween hij na de uitsluiting richting de kleedkamer, waarna de wedstrijd hervat kon worden. Niet veel later lag het duel echter weer stil. Lloyd sprong uit de bosjes met een kettingzaag, rende achter zijn tegenstander Paul Westwood aan en liet hardop weten dat hij ‘helemaal gek’ was geworden.

De geschrokken Westwood probeerde zich te verdedigen en had volgens omstanders geluk dat zijn handen niet van zijn lijf werden gezaagd. De speler kwam er met slechts een wond op zijn borst vanaf en zag Lloyd van het veld lopen. De dader probeerde nog te ontsnappen, maar werd toch bij de kraag gevat en gearresteerd.

Deze week moest Lloyd voor de rechter verschijnen. De rechter liet weten dat zij ‘de actie onbegrijpelijk vond’ en legde Lloyd een schorsing van twee jaar op. Daarnaast kreeg hij een voorwaardelijke celstraf en moet hij zich laten opnemen in een afkickkliniek. Lloyd bleek een zwaar drugsverleden te hebben en stond op de bewuste middag bovendien dronken op het voetbalveld.
pi_64744123
Nieuw lijstje van de IFHHS (The Institute of History and Statistics of football)

The strongest National League in the World 2008
by IFFHS

league of points
1. England 1192,0
2. Italia 1031,0
3. Argentina 1020,0
4. España 952,0
5. Brasil 942,0
6. Deutschland 922,0
7. France 847,0
8. México 683,0
9. Portugal 649,5
10. Ukraina 620,0
11. Türkiye 599,0
12. Greece 597,5
13. Nederland 573,0
14. Chile 564,5
15. Perú 553,5
16. Colombia 553,0
17. Russia 549,5
18. Danmark 546,5
19. Belgique 536,5
20. Scotland 527,5

Website: http://www.iffhs.de (ook voor meer stats of aparte weetjes, ook uit de 19e eeuw. (MM)

Geen idee hoe ze aan de ranglijst komen overigens, maar ze maken deze al elk jaar
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:50:13 #163
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64756273
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef Sieps het volgende:

[..]

ROFLPIMP!

Wat is het volgende? Een machinegeweer?
pi_64774462
TVP, wat een grappig topic. Nooit eerder gezien.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64774542
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Nieuw lijstje van de IFHHS (The Institute of History and Statistics of football)

The strongest National League in the World 2008
by IFFHS

league of points
1. England 1192,0
2. Italia 1031,0
3. Argentina 1020,0
4. España 952,0
5. Brasil 942,0
6. Deutschland 922,0
7. France 847,0
8. México 683,0
9. Portugal 649,5
10. Ukraina 620,0
11. Türkiye 599,0
12. Greece 597,5
13. Nederland 573,0
14. Chile 564,5
15. Perú 553,5
16. Colombia 553,0
17. Russia 549,5
18. Danmark 546,5
19. Belgique 536,5
20. Scotland 527,5

Website: http://www.iffhs.de (ook voor meer stats of aparte weetjes, ook uit de 19e eeuw. (MM)

Geen idee hoe ze aan de ranglijst komen overigens, maar ze maken deze al elk jaar
Las het in de krant ja. Tsjechie staat 23e. Dat geloof ik nog wel, want de competitie is echt slecht, maar ik ben het verder niet echt eens met dat lijstje.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64776292
Leuke site wel DIGGER!

Futsalkampioen levert licentie in

Toch opmerkelijk, ook in het futsal weinig clubliefde dus. Al verbaast me dat niet zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 januari 2009 @ 17:34:32 #167
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64957130
quote:
Laatkomend Twente beboet door KNVB

De Nederlandse voetbalbond heeft een opvallende straf opgelegd aan Eredivisionist FC Twente. De club kreeg een geldboete van 750 euro wegens het te laat uit de kleedkamer komen voor een wedstrijd.

Volgens de KNVB was de ploeg uit Enschede zo laat uit de kleedkamers voor het duel met Willem II dat de wedstrijd niet op het vastgesteld tijdstip kon beginnen.

Overigens won FC Twente de ontmoeting in de Grolsch Veste met 2-0.
Hoezo overdreven?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 januari 2009 @ 18:39:25 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64959162
Lijkt net de UEFA wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65435676
Regionale liga in Sicilie. Ref Annuleert een goal terwijl de thuisploeg nog feest viert, laat direct het spel hervatten en zo staat het dus 0-1, 10 seconden nadat de thuisploeg dacht de 1-0 gemaakt te hebben:
pi_65435842
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef DIGGER het volgende:
Regionale liga in Sicilie. Ref Annuleert een goal terwijl de thuisploeg nog feest viert, laat direct het spel hervatten en zo staat het dus 0-1, 10 seconden nadat de thuisploeg dacht de 1-0 gemaakt te hebben:
pi_65436738
quote:
Ik heb er geen woorden voor.
pi_65436806
Vermakelijk
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65437178
attentione!
  maandag 26 januari 2009 @ 22:20:46 #174
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_65437436
quote:
damn
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_65437606
quote:
hahaha
pi_65459196
quote:
Storingsmonteur voorkomt boete Telstar

Een handige supporter heeft Telstar van een zeker lijkende boete gered. Tijdens de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo raakte een lichtmast defect en dreigde het competitieduel gestaakt te worden. Met een zelf meegebrachte schroevendraaier voorkwam Gerrit de Rijk dat echter. Bij het uitvallen van een van de lichten meldde De Rijk zich in de elektraruimte. De fan, die de kost verdient als storingsmonteur bij Nuon, zag al snel wat er mis was: een defecte tijdklok. “Tijd om die te vervangen was er natuurlijk niet”, vertelde De Rijk in Het Parool. “Er was maar één oplossing: indrukken met een schroevendraaier.”

De supporter bleef de rest van het duel met een gestrekte arm in de elektraruimte staan, waardoor de wedstrijd weer verder kon gaan. Terwijl De Rijk de lichtmast brandende hield, bezorgde clubtopscorer Glynor Plet Telstar een verrassende zege tegen de koploper van de Jupiler League. Hierdoor hield Telstar drie punten in plaats van een boete over aan het duel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:16:26 #177
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65459369
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Haha geweldig, die kerel verdient wel een shirt van telstar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65643426
Telstar haha
pi_65726954
quote:
Sky betaalt 1,1 miljard voor tv-rechten

LONDEN - De Engelse tv-zender Sky heeft naar verluidt 1,1 miljard euro betaald om in de periode 2010-2013 de belangrijkste voetbalwedstrijden van de Premier League rechtstreeks uit te zenden.

De Premier League-organisatie maakte woensdag bekend dat Sky vier van de zes beschikbare pakketten heeft verworven, zonder een mededeling te doen over de financiële kant.

Volgens de Engelse krant The Times, net als Sky onderdeel van News Corporation, heeft de tv-zender ruim 1 miljard euro betaald om jaarlijks 92 van de 138 beschikbare liveduels te kunnen uitzenden.

''In de tweede ronde zullen we de twee andere beschikbare pakketten veilen'', sprak een woordvoerder van de Premier League.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65742041
1,1 miljard en dat voor slechts een deel van de rechten
pi_65793862
quote:
Tattoo-blunder met Kaka van City-fan

MANCHESTER - Christopher Atkinson was er vorige maand zo van overtuigd dat zijn grote idool Kaka naar zijn favoriete club Manchester City zou verhuizen, dat hij alvast op zijn linkerborst een tattoo zette met de naam van de Braziliaanse wonderspeler. Maar Kaka kwam niet. Hij bleef bij AC Milan. Atkinson hoopt de voorbije weken dat zijn blunder achterwege zou blijven, maar zijn vrienden kwamen er achter en tipten de krant.

En nog steeds is de 25-jarige Atkinson volgens boulevardblad The Sun het mikpunt van pesterijtjes en grappen van zijn vrienden. ,,Ze houden niet op om er over te lachen,'' zegt Atkinson in The Sun.

Atkinson: ,,Kaka is mijn idool. Toen ik hoorde dat mijn club hem wilde kopen, ben ik verdronken in een gevoel van euforie. Ik wilde meteen pronken met die tattoo. Ik hoop maar dat-ie nu komende zomer komt.''

.
pi_65794534
Hahaha
Familie van die AZ-kneus?

vrijdag 6 februari 2009 @ 11:51:41 #183
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_65794813
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_65826848
quote:
Toni is grootste Schwalbenkoning

MUNCHEN - Luis Suarez mag dan in ons land furore maken als Schwalbuarez maar dat is nog niets vergeleken met de fopduiken van Luca Toni. Tenminste als we Neven Subotic mogen geloven. De verdediger van Borussia Dortmund: "Toni is natuurlijk een gevaarlijke spits maar hij is ook een grote Schwalbenkoning."

De Servische international vervolgt: "Toni valt direct, ook al raak je hem amper aan, ik denk dat scheidsrechter Michael Kempter zondagmiddag de moeilijkste job heeft in in de Bundesliga. Die arbiter is pas 26 jaar maar ik geef je het te doen om de valpartijen van de Italiaanse spits te beoordelen, zelf kan ik alleen maar heel voorzichtig zijn," meent de 20-jarige speler van Dortmund.

Toni reageert laconiek op de beschuldiging: "Ik reageer niet op uitspraken van spelers die ik niet ken."

Subotic besluit: "Ondanks zijn sterke lichaam valt niemand zo snel als Toni, nu maar hopen dat de scheidsrechter daar niet in trapt'.
pi_65886450
Duitse bond verbiedt rugnummer 69

Was wel een goeie stunt natuurlijk, jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_65886499
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Duitse bond verbiedt rugnummer 69

Was wel een goeie stunt natuurlijk, jammer.
En op grond waarvan mag zoiets niet dan
pi_65886562
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef Breach het volgende:

[..]

En op grond waarvan mag zoiets niet dan
Officieel omdat ze het te onoverzichtelijk vonden, die hoge nummers. Maar Görlitz speelt bij KSC ook met 77...
www.thuisuiteten.nl
pi_65886729
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Officieel omdat ze het te onoverzichtelijk vonden, die hoge nummers. Maar Görlitz speelt bij KSC ook met 77...
Ja, daarom dus. En wat maakt het nou uit of iemand met 35 of 69 speelt. Al was die reden ook wel weer
pi_65962495
quote:
Ajax wint fans, Barça populairste club
HILVERSUM - FC Barcelona en Real Madrid zijn nog steeds de meest populaire voetbalclubs in Europa. Beide Spaanse clubs hebben minder fans dan vorig jaar, maar hebben ruim meer aanhangers dan de overige clubs.
Dit is gebleken uit de tweede editie van het ‘Football Top 20’ onderzoek van SPORT+MARKT, gebaseerd op 9.600 voetbalfans tussen de 15 en 69 jaar in 16 Europese landen. Barcelona staat op de eerste plaats met 44,2 miljoen fans, Real Madrid volgt met 41 miljoen.

Ajax is veruit de populairste Nederlandse voetbalclub in Europa met 6,5 miljoen fans. Ondanks dat Ajax is gestegen in het aantal aanhangers, heeft zij twee posities verloren ten opzichte van vorig jaar. Twee Turkse clubs, Galatasaray AS en Fenerbahçe SK, zorgden ervoor dat Ajax van de zeventiende naar de negentiende plaats verschoof in de ranking.

Feyenoord en PSV zijn goed voor een 52e en 61e plaats met respectievelijk 1,6 en 1,3 miljoen fans in Europa.

Floris van Dam directeur Benelux SPORT+MARKT licht toe: ,,Wanneer het op de grote van de Nederlandse voetbalmarkt aankomt dan kan er worden gesteld dat we moeten vertrouwen op buitenlandse fans om de aantallen fans te vergroten zodat we kunnen blijven concurreren met de andere Europese voetbalclubs.Momenteel ligt de internationale focus op clubs uit Spanje, Engeland en Italië”.

Opvallend is de vijfde positie van Zenit Sint Petersburg, de Russische club van trainer Dick Advocaat, die vorig seizoen de UEFA-beker won. Zenit klom vanaf de tiende plaats en kreeg in het tweede onderzoek 8,5 miljoen stemmen meer. De club komt nu uit op 23,9 miljoen fans

Het AD..
pi_65967130
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Onderzoek onder 9600 fans.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66760902
quote:
Dronken Ashley Cole gearresteerd

LONDEN - De Engelse international Ashley Cole is in de nacht van woensdag op donderdag gearresteerd. De politie hield de 28-jarige voetballer van Chelsea in Londen aan omdat hij zich in dronken toestand misdroeg.

Volgens een woordvoerder van politie wordt er geen verdere actie tegen Cole ondernomen. Hij voetbalt sinds 2006 voor Chelsea. Daarvoor kwam de verdediger uit voor Arsenal.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 maart 2009 @ 12:24:21 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67459048
quote:
Sir Elton John keert terug bij Watford. Dat heeft de Engelse club bekendgemaakt. De popzanger nam in november nog afstand van zijn voorzitterstitel, maar krijgt die nu weer terug.

In 2002 werd John nog benoemd tot voorzitter voor het leven. Toch stapte hij vorig jaar op, uit onvrede over het gevoerde beleid. Na het vertrek van preses Graham Simpson en algemeen directeur Mark Ashton ziet hij echter weer nieuwe mogelijkheden binnen zijn club. "Watford zit in mijn bloed", laat de muzikant via de website weten. "Hopelijk kunnen we volgend seizoen een groot concert houden."

Jimmy Russo, voorzitter van Watford, is eveneens verheugd over de hernieuwde samenwerking. "Dit is een positieve ontwikkeling voor de club, de supporters en voor Elton John zelf."
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:44:37 #193
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67459594
quote:
RENNES - De tuchtcommissie van de Franse voetballiga LFP heeft Kader Mangane een schorsing van negen duels opgelegd na een zware overtreding op tegenstander Jonathan Lacourt.
afbeelding vergroten
In het duel tussen Stade Rennes en Valenciennes zette Mangane een tackle zo hard in, dat Lacourt met een gebroken kuitbeen het veld af moest. De speler van Stade Rennes kreeg direct rood van de scheidsrechter.

De LFP schorste Mangane tot 1 juni wat betekent dat de Sengalese verdediger dit seizoen niet meer in actie komt. Het laatste competitieduel speelt Stade Rennes op 30 mei.

Het herstel van Lacourt zal ongeveer negen maanden duren.

ondanks dat t er vreselijk uitziet denk ik niet dat het echt met opzet gebeurde.... toch?
pi_67519795

Gaat lekker met die club
pi_67752769
quote:
Noord-Korea stapt kwaad naar de FIFA

PYONGYANG - Noord-Korea heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA een klacht ingediend over buurland Zuid-Korea.

De rivaliserende Korea's troffen elkaar afgelopen week in het kader van de kwalificatie voor het WK in Seoul.

Zuid-Korea won dat duel met 1-0, maar volgens de Noord-Koreanen heeft het thuisland onreglementaire middelen gebruikt in de aanloop naar de beladen confrontatie.

List en bedrog

''Deze wedstrijd is veranderd in een theater van list en bedrog'', staat in een verklaring die de Noord-Koreaanse voetbalbond zondag uitgaf.

De voetballers uit het noordelijke deel van Korea hadden in de nacht voor de wedstrijd last van braken, diarree en hoofdpijn. Volgens de bond was dit veroorzaakt door het voedsel dat de spelers in Seoul hadden gekregen. Ook de scheidsrechter zou volgens Noord-Korea beïnvloed zijn.

Zuid-Korea deed door de zege een grote stap richting het WK. Met elf punten uit vijf wedstrijden staat het land eerste in de groep, op een punt gevolgd door Noord-Korea en Saudi-Arabië. Die twee landen hebben wel een duel meer gespeeld. De eerste twee uit de groep kwalificeren voor het WK in Zuid-Afrika.
  maandag 6 april 2009 @ 15:19:59 #196
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67761200
noord-korea dat klaagtover list en bedrog. Het moet niet gekker worden
pi_67763076
quote:
Adriano nog altijd in Brazilië

AMSTERDAM - Adriano is in ieder geval niet ontvoerd of van de aardbodem verdwenen. De Braziliaan van het Italiaanse Internazionale keerde nog altijd niet terug bij zijn club na twee WK-kwalificatiewedstrijden met Brazilië.

Adriano diende afgelopen vrijdag terug te zijn in Milaan, maar meldde zich nog niet. Behalve zijn werkgever kreeg ook zijn zaakwaarnemer hem maar niet te pakken, waarna de wildste geruchten opdoken.

Volgens de Braziliaanse voetbalbond (CBF) verblijft de aanvaller echter ‘gewoon’ bij zijn familie. De CBF rept op zijn website van een ‘lastige persoonlijke situatie’ als oorzaak voor het verlengde verblijf in zijn thuisland.

Alcoholverslaving
Adriano, die al met een alcoholverslaving en met depressies kampte, zou intussen contact hebben opgenomen met de Braziliaanse bondscoach Dunga en Inter. Italiaanse media melden alvast dat de spits verlenging van zijn tot 2010 lopende contract bij de ‘Nerazzurri’ kan vergeten.

Overigens posteerde Dunga de linkspoot zowel in de interland tegen Ecuador (1-1) als woensdag tegen Peru (3-0 winst) op de bank.
  maandag 6 april 2009 @ 23:56:48 #198
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67780353
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:05:03 #199
111382 Ofyles2
pi_67780560
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef Breach het volgende:

[..]
Wat een prutser is die Adriano ook.
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:11:02 #200
111382 Ofyles2
pi_67780661
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gaat lekker met die club
Wie weet wat ze volgend jaar zullen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')