Dat is Amanda achter Natasia?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Klemmen om de krulspelden vast te zetten.
Volgens mij kan Amanda helemaal niet koken.. Gister had ze het over de kookwedstrijd, maar ze kon wel koken zei ze, dat kwam door de spanning... Toen zei B: Jah, je kunt wel koken, Noodles... Waarom A zei: Ooooooooh, echt nog wel meer hoor, ik kan wel koken, toch, Jaap?... Hahahaha, ze kon niet eens dingen opnoemen die ze wel kon koken.. Mijn god, 19 jaar oud en dan nog niet eens kunnen kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef blomst het volgende:
Amanda moet vandaag gaan koken van Natasja, zoniet dan gaat ze grote ruzie maken met haar.
wat heeft Jaap de laatste tijd bijgedragen, echt niks, hij is weer net zo saai als in het beginquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is echt weer saai aan het worden.
Ben benieuwd vanavond naar de popo
Klopt, jaap draagt weinig bij, maar ik vind het niet zo erg.. Het is een beetje het één of het ander.. Nu is het meer Lieke en Huub werk, als Jaap bezig is houden die zich vaak op de achtergrondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
wat heeft Jaap de laatste tijd bijgedragen, echt niks, hij is weer net zo saai als in het begin![]()
Dat hoeft toch niet, zij heeft nephaar, dat wast zichzelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
natas zet iedere dag die rollers in, maar wanneer wast zij haar haren dan eigenlijk, ik heb haar haren nog nooit nat gezien.
Als zij der onder gaat liggen gaan de streams uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Varen het volgende:
Natasia: Echt zo lelijk, Lieke ligt te zonnebanken en er is geen camera die naar haar kijkt.
Echt zo lelijk, dat constante roddelen, puur ingegeven door de kift.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Varen het volgende:
Natasia: Echt zo lelijk, Lieke ligt te zonnebanken en er is geen camera die naar haar kijkt.
oh nee... is dat vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, ik zit klaar voor m'n psychognomie-les..... slaan we een weekje over ofzo?
Normaal altijd op dinsdag maar ik zie nu weinig beweging dat er op lijkt.quote:
Zelfde situatie als met Sylvia. Natasja weet niet hoe ze met zulke vrouwen om moet gaan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef rooie3 het volgende:
Natasia heeft gewoon geen macht over Lieke.
En dat staat mevrouw niet aan.
Lieke is echt niet bang voor Natasia.
Jah, volgens mij was het 2 weken niet, of was het zelfs al afgelopen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, ik zit klaar voor m'n psychognomie-les..... slaan we een weekje over ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |