Oo ik ben telaat met me discriminatie shit :'0 Postmortum had het alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Je mag me heul niet bannen omdat ik enkel en alleen maar een Fok!ker ben. Je gaat ervan uit dat is een fokker dus die gaat kloten
DIscriminatie heet dan
discriminatie [dis·cri·mi´na·tie]
[-(t)sie] (< Fr< Lat) (de (v); -s)
onderscheid, meestal ten ongunste van anderen, vooral van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals bij rassendiscriminatie
) en verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer; positieve ~ achtergestelde individuen of bevolkingsgroepen bijzondere rechten of gunsten verlenen teneinde hun positie te verbeteren, ook positieve actie genoemd
Dictionary © (copyright) Spectrum woordenboeken.
dat dacht ik toch ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Je mag me heul niet bannen omdat ik enkel en alleen maar een Fok!ker ben. Je gaat ervan uit dat is een fokker dus die gaat kloten
DIscriminatie heet dan
discriminatie [dis·cri·mi´na·tie]
[-(t)sie] (< Fr< Lat) (de (v); -s)
onderscheid, meestal ten ongunste van anderen, vooral van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals bij rassendiscriminatie
) en verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer; positieve ~ achtergestelde individuen of bevolkingsgroepen bijzondere rechten of gunsten verlenen teneinde hun positie te verbeteren, ook positieve actie genoemd
Dictionary © (copyright) Spectrum woordenboeken.
quote:
boh gek we kunnen een poll makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Pietklaaso het volgende:jaah gek ! dat isset
Zou nog best serieus kunnen ook
Ga eens heul gau weg potjandorie jij bent geen mattie van Fok! zegt gy netquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef postmortum het volgende:
omg conspiry: hoe weten ze nu wie van fok! komt, zoeen vuile mod of admin van hier is misschien de behaarder van die andere site![]()
ik ben een homie van klbquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ga eens heul gau weg potjandorie jij bent geen mattie van Fok! zegt gy net
danny is het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Je moet danny er nog bijzetten
Ik denk iig danny
ik wilde eerst janetje zeggen , want die heeft voor het eerst in haar mod-bestaan een topic van mij heropendquote:
Ik zei het toch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wilde eerst janetje zeggen , want die heeft voor het eerst in haar mod-bestaan een topic van mij heropend![]()
misschien een afleidingsmanouvre![]()
Neuh joh gewoon ff in coma gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef postmortum het volgende:
2018 is nog heul lang
Dat ben je ook nog steedsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Slimpies het volgende:
[..]
En Slimpies was zo dom volgens bepaalde mensen![]()
ze hebben heul geen forumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef Chau het volgende:
Ben benieuwd of op het Solomio forum een topic gaande is over ons
is er een fok!ker advocaat of advocaat in opleiding?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Hanstin het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Heb net een accountje aangemaakt
PAUPER RACISTEN! Het is om dat ik een Fokker ben zeker!
Kom we gaan ze aanklagen
Ja, maak je er lekker druk omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Hanstin het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Heb net een accountje aangemaakt
PAUPER RACISTEN! Het is om dat ik een Fokker ben zeker!
Kom we gaan ze aanklagen
...............quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maak je er lekker druk om
Pauper.![]()
jij bent van solomio hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maak je er lekker druk om
Pauper.![]()
zometeen ook niet meer slimmerikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:08 schreef Chau het volgende:
Btw Proxy werkt wel op het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |