mijn eerste keer was trouwens een hand in een gehaktmolen op 8-jarige leeftijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
onthoofdingen doen me niks meer tegenwoordig![]()
we hadden ooit een forum genaamd VDO,daar hadden we een zieke geesten topic.
Ik durfde soms niet eens te klikken,zo ranzig was dat![]()
![]()
mijn eerste lemonparty was 2 maanden geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:13 schreef Double-Helix het volgende:
mijn eerste was geloof ik lemon party![]()
lolquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:14 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn eerste lemonparty was 2 maanden geledendeed mij weinig
moet je je voorstellen hoeveel van dat soort zooi er over een paar jaar op internet staat als alle landen beschikking erover hebbenquote:
oh vaag ;oquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alles leeggehaald, en reacties maken uitgezet
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik weet niet
ik hoop dat ze nie stopt met fok!
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
en nu ben ik de tel kwijtpff
waar zijn jullie nou.. die stoere mannen die de nacht door gingen trekken
haha das niet veel ;oquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef MASD het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanalleen de rest niet
check hoe weinig mensen er waren
[afbeelding]
en Deodat wist ik al in het vorige topic maar toen reageerde er niemand
Goede morgen iedereen!
Wat een kankah avaterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wist ik ook, merkte ik rond half 10 op, MASD
1,5 uur geslapenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha das niet veel ;o
ben je wel hele nacht doorgegeaan? of nog wel geslapen?
de smiley is wel tof,maar als avatar is het niet aan te zien,waar is je eendje deoquote:
eendjes zijn kut vergeleken met mijn smiliequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
de smiley is wel tof,maar als avatar is het niet aan te zien,waar is je eendje deo!
google images is je vriendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat is dat? lemon party?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |