slapen,de mietjesquote:
het is een beetje te merkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor je ne dormi pas (pfff frans lang geleden
ik dacht je ne dor pasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor je ne dormi pas (pfff frans lang geleden
je kun took zo wakker blijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
bedtijd..
ik was fobo slettewn
over 5,5uur wekker
mijn parkietenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef MASD het volgende:
[..]
je kun took zo wakker blijvenom 5 uur beginnen de vogeltjes te kwetteren
psst dortquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik dacht je ne dor pas![]()
maar ja zelf kwart frans maar lang geen frans gesproken![]()
trusten danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
neeeeh./.
dat trek ik niet..
heb et weekend ook al bijna niet geslapen
i ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
neeeeh./.
dat trek ik niet..
heb et weekend ook al bijna niet geslapen
zie jequote:
FF met nederlands, frans en engels woordenboekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
zie je![]()
ben nooit een conjuguration(?) held geweest![]()
haha lol,linkje naar woordenboekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:38 schreef MASD het volgende:
[..]
FF met nederlands, frans en engels woordenboeknooit meer last van taalpuristen
Mijn Franse lerares was een heks, heb het verdrongen, jaar geleden examen in gedaan en er verder niet meer naar omgekekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik dacht je ne dor pas![]()
maar ja zelf kwart frans maar lang geen frans gesproken![]()
Ik hoop niet dat ze Aalders heetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mijn Franse lerares was een heks, heb het verdrongen, jaar geleden examen in gedaan en er verder niet meer naar omgekeken
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/browse/type:3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
haha lol,linkje naar woordenboek?
treinkoppers?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Bed, klotedag, klote treinkoppers (5uur in een trein sucks) daarna nog 8uur moeten werken ook
ook meegemaaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja best tof hoor zien hoe stukjes mens onder de trein worden vandaan geraapt en in een blauwe zak worden gestopt.
dan nogquote:
Emo's zijn wel triestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:49 schreef MASD het volgende:
[..]
dan noglijkt mij niet het prettigste deel, tenzij je deo bent die geilt op elke dode emo/goth natuurlijk
volgens mij moeten ze als voorbereiding naar 5 uur op rotten.com zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou t lijkt mij ook niks heural die losse onderdelen
]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:52 schreef MASD het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze als voorbereiding naar 5 uur op rotten.com zittenheb al eens een plaatje gezien van een meisje waar een tank half over het hoofd was gereden
way more disgusting
ik heb foto's gezien van een chinees die een menselijke foetus opeuzeltquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:52 schreef MASD het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze als voorbereiding naar 5 uur op rotten.com zittenheb al eens een plaatje gezien van een meisje waar een tank half over het hoofd was gereden
way more disgusting
die viel wel meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb foto's gezien van een chinees die een menselijke foetus opeuzelt![]()
![]()
en toen kwamen er elfjes en sterren en leefde iedereen lang en gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]
hou maar opik hoopte nog een beetje te slapen, ben vrij visueel ingesteld namelijk
ja hijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:56 schreef MASD het volgende:
[..]
die viel wel meewas een hoax. als je die dikke gozer bedoelt
jaaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:56 schreef MASD het volgende:
[..]
en toen kwamen er elfjes en sterren en leefde iedereen lang en gelukkigzo beter?
ik ben al heel wat meuk gewendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja hij![]()
zag nog steeds ranzig uit![]()
herriner je living_dead ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:58 schreef MASD het volgende:
[..]
ik ben al heel wat meuk gewendtubgirl is kinderspel
is toch eigenlijk te gek voor woorden, kut maatschappij![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:01 schreef MASD het volgende:
truste!dat we je nog vaak mogen zien in deze SC
neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:00 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
herriner je living_dead ?![]()
maar ja ik heb ooit een open dir van afwazig gekregen,dat was gewoon ziek
kreeg ooit een keer aars wratten te zien,dat was ranzig,ik moest serieus kotsenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:02 schreef MASD het volgende:
[..]
neefaces of death dan
soms nog verstopt ook in kazaafiles, denk je een liedje te krijgen
kreeg een keer kiddiepron van 8-jarige kinderengodver
hehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
kreeg ooit een keer aars wratten te zien,dat was ranzig,ik moest serieus kotsen![]()
onthoofdingen doen me niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:06 schreef MASD het volgende:
[..]
heheje kunt zeggen wat je wil maar je word er hard van
wie groeit er tegenwoordig niet meer op met onthoofdings en stenegingsfilmpjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |