Hi mensen, het volgende is mijn probleem:
Ik heb november 2006 een abonnementje afgesloten bij orange voor 2 jaar, tezamen met de orange premier verzekering. Dat leek mij toen wel handig, altijd als je schade hebt zijn ze binnen 3 uur ter plekke met een vervangend toestel, en wordt je eigen toestel meegenomen voor reparatie.
Nu is in februari op een dinsdag middag mijn telefoon kapot gegaan, en ze konden hem pas de dag erna op komen halen, rond 09:00 uur. Ik heb tot 14:00 zitten wachten tot die malloten er eindelijk waren, dus dat vond ik al niet zo tof.
Vrijdag besloot mijn telefoon het weer op te geven, dus ik bel naar de orange klantenservice, en hun vroegen naar mijn IMEI nummer. Ik geef mijn imei nummer door, en die muts aan de telefoon meld dat zij een ander nummer heeft staan. Na een half uur ruzie, rondbellen en rondvragen blijkt het reparatiebedrijf een verkeerd imeinummer door te hebben gegeven, en stond dus in het systeem dat ik een ander toestel heb.
Dit zou orange voor me wijzigen, en dat geintje zou 48 uur kosten. Nu komt het er dus op neer dat ze morgen eind van de middag pas een vervangend toestel komen brengen en de mijne ophalen.
Zoals vanzelfsprekend ben ik hierover flink over de zeik.
-Orange belooft dat bij schade je binnen 3 uur in bezit bent van een vervangend toestel. Dit is beide keren neit het geval geweest.
- Nu zijn er dus 4 dagen overheen gegaan, plus ellendig lange telefoongesprekken met orange.
Ik vind het erg kut dat ik steeds ben blijven betalen voor service die ze me beide keren NIET geleverd hebben..
nu is mijn vraag dus:
Zou ik hierover geld kunnen terugkrijgen?
En valt het onder contractbreuk te spelen?"Zoals jullie wel begrijpen wil ik eigenlijk niets meer met orange e.d. te maken hebben, maar ik ben bang dat ik hierdoor niet alles zomaar op kan zeggen.
Ik hoop dat jullie nuttige informatie voor mij hebben
alvast bedankt,
Rpr8
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.