abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50356188
Hi mensen, het volgende is mijn probleem:

Ik heb november 2006 een abonnementje afgesloten bij orange voor 2 jaar, tezamen met de orange premier verzekering. Dat leek mij toen wel handig, altijd als je schade hebt zijn ze binnen 3 uur ter plekke met een vervangend toestel, en wordt je eigen toestel meegenomen voor reparatie.

Nu is in februari op een dinsdag middag mijn telefoon kapot gegaan, en ze konden hem pas de dag erna op komen halen, rond 09:00 uur. Ik heb tot 14:00 zitten wachten tot die malloten er eindelijk waren, dus dat vond ik al niet zo tof.

Vrijdag besloot mijn telefoon het weer op te geven, dus ik bel naar de orange klantenservice, en hun vroegen naar mijn IMEI nummer. Ik geef mijn imei nummer door, en die muts aan de telefoon meld dat zij een ander nummer heeft staan. Na een half uur ruzie, rondbellen en rondvragen blijkt het reparatiebedrijf een verkeerd imeinummer door te hebben gegeven, en stond dus in het systeem dat ik een ander toestel heb.

Dit zou orange voor me wijzigen, en dat geintje zou 48 uur kosten. Nu komt het er dus op neer dat ze morgen eind van de middag pas een vervangend toestel komen brengen en de mijne ophalen.
Zoals vanzelfsprekend ben ik hierover flink over de zeik.

-Orange belooft dat bij schade je binnen 3 uur in bezit bent van een vervangend toestel. Dit is beide keren neit het geval geweest.
- Nu zijn er dus 4 dagen overheen gegaan, plus ellendig lange telefoongesprekken met orange.

Ik vind het erg kut dat ik steeds ben blijven betalen voor service die ze me beide keren NIET geleverd hebben..

nu is mijn vraag dus:
Zou ik hierover geld kunnen terugkrijgen?
En valt het onder contractbreuk te spelen?"Zoals jullie wel begrijpen wil ik eigenlijk niets meer met orange e.d. te maken hebben, maar ik ben bang dat ik hierdoor niet alles zomaar op kan zeggen.

Ik hoop dat jullie nuttige informatie voor mij hebben

alvast bedankt,

Rpr8
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.
pi_50357039
Ligt er echt aan wat er precies in de verwaarden staat...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_50361095
Klinkt bekend. Heb ook ooit zo'n verzekering gehad en eerst wilden ze pas na het weekeinde komen en pas nadat ik hen op de voorwaarden wees, kwam er toch iemand binnen de afgesproken termijn.

Ik had toen een SPV, dus met agenda enzo, en kreeg als vervangend toestel één of andere gare 5 jaar oude Nokia, waar ik niks aan had.

In ieder geval: ja, dit lijkt mij wel een grond om de hele overeenkomst op grond van wanprestatie te ontbinden. In gebreke stellen is imho niet nodig, omdat het gaat over het overschrijden van termijnen en juist die termijnen essentiëel zijn voor dit deel van de overeenkomst.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_50361159
kijk, hier kan ik wat mee.
ik ben wel benieuwd of ik ook maar enige kans op succes heb...
If Jesus had been killed twenty years ago, Catholic school children would be wearing little electric chairs around their necks instead of crosses.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:58:44 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50361275
Vast wel, maar ze zullen ongetwijfeld niet snel toegeven...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')