quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het wel gehaktballen waren, gezien Ron's liefhebberijen?
Ron 'Bruintje Beer' Brandhout stond inderdaad bij bordelen en taxichauffeurs bekend vanwege zijn perverse fetishesquote:
Vind je het gek....hij snoof zich helemaal te pletter als ik alle verhalen moet geloven. En daarnaast was het nog een stevige drinker ook, wat ie overigens nog steeds is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat was spanning, voor die tijd. En dan Brandsteder met het zweet op z'n kop stressen.
Ze hebben verschillende varianten gehad met dat spel, maar het kwam er altijd op neer dat het verliezende bruidspaar nat werd. Die variant met dat huisje kan ik me ook nog herinneren. En nog later hadden ze een wasstraat gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef female81 het volgende:
'De soeplepel' was van begin jaren 90. Toen het bij de commerciëlen was gekomen kwam dat spelletje erin.
In de jaren 80-versie (toen nog op de publieke omroep) hadden ze in plaats daarvan nog een spel met twee emmers met blubber (of gewoon water, kan ook) boven de bruidsparen, waarmee het paar dat verloor besmeurd werd. Elke keer dat een vraag verkeerd beantwoord hebt, kwam de emmer schever te staan.
Als ik me niet vergis bestond het decor bij dat spelletje uit een huisje.
In de begin jaren 90-versie (niet echt het beste board om dat te melden, maar o.k...) hadden ze ook nog een spel met een wiebelende pakjesboot en een flinke windmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |