abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:33:30 #26
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50395230
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Weten we zeker dat het wel gehaktballen waren, gezien Ron's liefhebberijen?
Je hebt gelijk!Gatverdamme....
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:50:31 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50408981
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Suerte het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!Gatverdamme....
Ron 'Bruintje Beer' Brandhout stond inderdaad bij bordelen en taxichauffeurs bekend vanwege zijn perverse fetishes

Maar engelen bestaan niet
Maar een keutel zoals jij
zie je eenmaal in je leven
en daar blijft het dan wel bij
Je ruikt de hutspotgeuren
je glimt in de maneschijn
1 geheel doch 7 kleuren
nee een drol zoals jij
zal er nooit of te nimmer meer zijn
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50443749
'De soeplepel' was van begin jaren 90. Toen het bij de commerciëlen was gekomen kwam dat spelletje erin.

In de jaren 80-versie (toen nog op de publieke omroep) hadden ze in plaats daarvan nog een spel met twee emmers met blubber (of gewoon water, kan ook) boven de bruidsparen, waarmee het paar dat verloor besmeurd werd. Elke keer dat een vraag verkeerd beantwoord hebt, kwam de emmer schever te staan.

Als ik me niet vergis bestond het decor bij dat spelletje uit een huisje.

In de begin jaren 90-versie (niet echt het beste board om dat te melden, maar o.k...) hadden ze ook nog een spel met een wiebelende pakjesboot en een flinke windmachine.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2007 11:53:52 ]
pi_50443892
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat was spanning, voor die tijd. En dan Brandsteder met het zweet op z'n kop stressen.
Vind je het gek....hij snoof zich helemaal te pletter als ik alle verhalen moet geloven. En daarnaast was het nog een stevige drinker ook, wat ie overigens nog steeds is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:49:54 #30
3767 Herald
Come get some
pi_50445958
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef female81 het volgende:
'De soeplepel' was van begin jaren 90. Toen het bij de commerciëlen was gekomen kwam dat spelletje erin.

In de jaren 80-versie (toen nog op de publieke omroep) hadden ze in plaats daarvan nog een spel met twee emmers met blubber (of gewoon water, kan ook) boven de bruidsparen, waarmee het paar dat verloor besmeurd werd. Elke keer dat een vraag verkeerd beantwoord hebt, kwam de emmer schever te staan.

Als ik me niet vergis bestond het decor bij dat spelletje uit een huisje.

In de begin jaren 90-versie (niet echt het beste board om dat te melden, maar o.k...) hadden ze ook nog een spel met een wiebelende pakjesboot en een flinke windmachine.
Ze hebben verschillende varianten gehad met dat spel, maar het kwam er altijd op neer dat het verliezende bruidspaar nat werd. Die variant met dat huisje kan ik me ook nog herinneren. En nog later hadden ze een wasstraat gemaakt.
In de Showbizzquiz zat er toch ook zo'n spelelement in, maar dan met een glijbaan.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')