Onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
je moet net zoveel kopen totdat je geen rode text meer krijgt te zien
veel beter voor je inkomsten
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:31 schreef Frrreek het volgende:
Shawn:
Mangeurs de Pommes [$300K]
Ik wil mijn ruimte wel opgeven voor de starters mocht dat nodig zijn. Ik kan het geld in ieder geval goed gebruiken.
Ach ja in t begin is je land toch nog in peace mode dus is je economy sowieso compleet rukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Whizzkith het volgende:
Ik weet nog wel dat ik begon, ik kon ook nog maae 1 soldaat kopen omdat ik alles al had uitgegeven
Republic of Dutchies [$300K]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Shawn het volgende:
het is niet alleen voor de arme landen bedoeld, ik heb nog een leuke verrassing voor jullie in petto dus meld je nou maar snel aan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Whizzkith het volgende:
Ik weet nog wel dat ik begon, ik kon ook nog maae 1 soldaat kopen omdat ik alles al had uitgegeven
* Ge4ce voelt zich plotseling niet meer op zijn gemak.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja in t begin is je land toch nog in peace mode dus is je economy sowieso compleet ruk
haha herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Whizzkith het volgende:
Nergens voor nodig. Iedereen moet groeien, dat is geen schande. Iedereen was ooit een klein land. Je moet echter wel zo snel mogelijk uit de peace mode komen want dat schaad je economie echt zwaar. Alhoewel ik me net bedenk dat je economy de eerste vijf dagen wel goed is en daarna direct instort als je op peace mode blijft staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Ge4ce het volgende:
* Ge4ce voelt zich plotseling niet meer op zijn gemak.![]()
Edit My Nation -> Alliance Affiliation -> Specify Other -> FOKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Peoples. Ik heb me aangemeld maar wat ik moet ik nu doen. Kan iemand me dat op een snelle simpele manier vertellen?
Eerst eens lid worden van onze alliantie. Ga naar edit My Nation, zet je teamkleur op Orange en kies bij Alliance Affiliation voor Specify Other en typ FOK in..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Peoples. Ik heb me aangemeld maar wat ik moet ik nu doen. Kan iemand me dat op een snelle simpele manier vertellen?
dus je kunt hem beter op defcon 4 zetten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Iedereen moet groeien, dat is geen schande. Iedereen was ooit een klein land. Je moet echter wel zo snel mogelijk uit de peace mode komen want dat schaad je economie echt zwaar. Alhoewel ik me net bedenk dat je economy de eerste vijf dagen wel goed is en daarna direct instort als je op peace mode blijft staan.
Kortom, meteen peace mode uit en lekker schuilen bij de clan
heb je een trade voorgesteldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben erg blij met de groei die we nu inzetten, alleen zal het oppassen worden met oorlog voeren. We hebben nu al een aantal bedreigingen te pakken. Nu we groter worden kunnen we wellicht beter met tech-trades e.d. gaan werken?
Nee,defcon 5 bestequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dus je kunt hem beter op defcon 4 zetten?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan nog niet edit nation doen.... moet ik eerst create nation doen ofzo?
hey wat voor recources heb je,ik wil misschien wel met je traden,heb aliminum en pigsquote:
Je DEFCON niveau bepaald hoe voorbereid je bent op oorlog: meer voorbereid = minder blije bevolking + sterkere legermacht. Als ik battle zet ik het op niveau 1, in vredestijd op niveau 5.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dus je kunt hem beter op defcon 4 zetten?
We zouden er goed aan doen bij andere allianties te slijmen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:43 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben erg blij met de groei die we nu inzetten, alleen zal het oppassen worden met oorlog voeren. We hebben nu al een aantal bedreigingen te pakken. Nu we groter worden kunnen we wellicht beter met tech-trades e.d. gaan werken?
gems & ironquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey wat voor recources heb je,ik wil misschien wel met je traden,heb aliminum en pigs![]()
Als je wheat had gehad dan was ik je in je armen gesprongen maar helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Double-Helix het volgende:
hey wat voor recources heb je,ik wil misschien wel met je traden,heb aliminum en pigs![]()
shawnr@live.nl (MSN)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm @ irc is niemand
K ik meld je aan.quote:
Kan wel, ik ben luiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:50 schreef FJD het volgende:
www.fokcnalliance.com
Volgens mij hebben we wel redelijke guides opgesteld toch?
gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
stuur maar een offer naar hierhttp://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124328
Ik zit momenteel vol; als ik de jouwe accepteer kom ik zonder Lumber te zitten, en dat is essentieel. Heeft iemand anders toevallig Lumber + Wine oid? Ik kom nog een orange trade tekort namelijk.quote:
had hem al geannuleerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik zit momenteel vol; als ik de jouwe accepteer kom ik zonder Lumber te zitten, en dat is essentieel. Heeft iemand anders toevallig Lumber + Wine oid? Ik kom nog een orange trade tekort namelijk.
hey trade buddyquote:
Snap ik welquote:
1 bills betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Snap ik welmaar vergeet niet dat t voor de rest erg irritant is als elk nieuw lid precies dezelfde vragen komt spammen
![]()
Wat is de beste strategie voor mij als ik 300k aan aid ontvang en over 5 dagen ineens m'n taxes collect?
Volgens mij wordt je infrastructuur berekend over je huidige infrastructuur dus in dat geval moet ik m'n aid voor het collecten van taxes in infrastructuur steken. Aangezien er upkeep kosten bij zitten moet ik dat wel pas zo laat mogelijk doen.
Dus zo laat mogelijk alle aid in infrastructuur stoppen en dan taxes collecten en dan bills betalen. Dat denk ik iig.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144825quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:37 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS
$300K AID per land, meld je snel aan want op=op! Zet hier je nationname en nationlink neer, thanks!
VOORWAARDE: Je moet over 2 vrije AID-slots beschikken! (VRIJDAG, 15 juni 2007)
Het grote MarShawn Plan III
Ruiseartic Republic [$300K]
Friesland [$300K]
Cloonaid [$300K]
Retoxico [$300K]
Maraden [$300K]
AITG Empire [$300K]
ShakesbeeR [$300K]
HighLand [$300K]
Doefkesland [$300K]
Mangeurs de Pommes [$300K]
Republic of Dutchies [$300K]
DayNation heeft Waterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:55 schreef Double-Helix het volgende:
heeft iemand anders nog water?
poeh oke bedanktquote:
ik zit in Noord-Afrika en heb pigs en aliminumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef Ge4ce het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk Aluminium en Lood? Zit midden in de Noordzee.
Mixedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Shawn het volgende:
RELIGION
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. There is no dominant religion among your population at this time but instead a variety of various teachings and followings.
Daynation: Wie weet wat dit is?
ze willen dus een Mixed als religiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef Shawn het volgende:
RELIGION
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. There is no dominant religion among your population at this time but instead a variety of various teachings and followings.
Daynation: Wie weet wat dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |